XXL Nutrition

Allah Akbar: Michael Jackson is moslim

Van pedo naar moslim...stap voorwaarts!

Zijn laatste poging om te bewijzen dat hij inderdaad niet blank wil zijn en zijn "onvrijwillige huidziekte" daarmee onomstotelijk vastlegt.

Another lunatic to the dark side :spaz:

Maar Allah bestaat toch niet?

Goede zet van hem, in de meeste Arabische landen is het heel normaal dat men er schandknaapjes op na houdt...

Idiaal dus, lekker zo'n 10 jarig Afgaans kereltje in zijn sterretje porren wil toch elke pedo, ook al moeten ze er moslim voor worden....

Goede zet van hem, in de meeste Arabische landen is het heel normaal dat men er schandknaapjes op na houdt...

Idiaal dus, lekker zo'n 10 jarig Afgaans kereltje in zijn sterretje porren wil toch elke pedo, ook al moeten ze er moslim voor worden....

:roflol:

why the **** would you want to do that??????????

gaat hij zichzelf opblazen op een van zijn concerten?
gaat wel wat moeten aansterken als hij zijn wijf zal willen slaag geven

Het lijkt me wel lachen als hij op z'n nieuwe cd gaat oproepen tot gebed.
Labiele Michael.

Snap ik niet,.... Dat een niet gelovend iemand overstapt op een geloof daar kan ik nog inkomen ,.... maar dat iemand die al en geloof heeft overstapt op een ander geloof ,.... maar goed ieder zijn ding ,...

Hij heeft overigens ook aangekondigd heel zijn hebben en houden ( studio etc etc ) mee te nemen naar Bahreinn ( Das dan wel weer mooi opgelost :D )

:roflol:

Dat MJ niet spoort dat weten we reeds lang.

Haha, die gekke Mike, wat een fragiel kereltje.

Idd redelijk labiel. Daarom neemt hij kindjes den ik,die kan hij nog juist de baas.
What a wuss

z'n kinderen dragen toch al zo'n vaatdoek op hun kop, de overstap naar de islam is dus niet zo ver gezocht...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit lijkt me nu niet echt de meest denderende reclame voor de islam :D

wordt tijd dat die lui eens wat gaan reorganiseren op hun PR afdeling....

**** off met die droll
Zulke gestoorde witte mensen hoeven we er niet bij

Wat hebben toch die crackheads toch als ze even in de moeilijkheden zitten worden ze even snel moslim.

Mike Tyson
nu dus Jackson
Snoop dogg

Terug
Naar boven