AndroidHealthClinic

Alle moslimtopics afkappen?

Peiling Peiling Moeten alle Moslim topics verdwijnen?

• Ja, ze maken me alleen maar kwader.

Stemmen: 8 20,0%
  • Nee, deze discussie moet openblijven en bespreekbaar zijn

Stemmen: 31 77,5%
  • Anders, nl:

Stemmen: 1 2,5%

• Totaal stemmers
    40

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Ik zit in tweestrijd,

Enerzijds zou ik voorstellen om al dit soort topics te sluiten, aangezien het tot dusver alleen maar meer kwaadheid opwekt. En niet te vergeten, verbale ruzies tussen dbb leden.

Anderzijds zou ik zeggen: deze discussie moet open blijven aangezien het een actueel maatschappelijk probleem is.

Ik moet toegeven dat al deze topics mij alleen maar meer kwaad maken en mn beeld van allochtonen (dat al niet best was) nog verder verergeren. Ook ik ben geneigd om te gaan generaliseren.

de topics stoppen zal niet voor minder haatgedachtes leiden, alleen maar dat er niet over gediscussierd word. de discussie moet altijd open staan. zo kan iedereen wat leren en niet vastgeroest blijven zitten in oude gedachtes

De discussie dooft vanzelf wel langzaam uit. De ergste opwinding is geloof ik nu wel voorbij. We zouden die jurken natuurlijk ook niet zo'n best voorbeeld geven door in te grijpen in de onderwerpen op dit forum nietwaar?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb anders gestemd omdat ik het niet weet. Ik heb weinig zin om me kwader te moeten maken dan ik ben.

blijven maar dan wel proberen niet te subjectief te gaan denken en te generaliseren. Probeer je te verplaatsen in andermans schoenen, dat leidt soms tot verrassende inzichten. gebruik je ratio.
en wat kurgan zegt: 'discussie moet blijven, zo kan iedereen wat leren en niet vastgeroest blijven zitten in oude gedachtes'

ebt toch wel langzaam weer weg...

Ik heb voor nee gestemd. Natuurlijk lopen in deze week de emoties hoog op, logisch toch? Maar alles moet altijd bespreekbaar blijven, het liefst met het nodige respect maar aangezien er vele (extreme) moslims totaal geen respect verdienen kan dit nu eenmaal niet altijd.

Tja wanneer ik mijzelf vanuit pure 'rage' rascistisch uit naar allochtonen is mijn doelgroep de groep jongere allochtonen die met hun grote bek en verkeerde idealistische ideeen de goede moslims een slechte naam bezorgen.

Ik zal nooit zeggen dat alle moslims k*tvolk zijn, aangezien er altijd wel minstens 1 goeie tussenzit.

Zolang er behoefte aan is, moet ze gewoon open blijven.

Als iedereen gewoon z'n kop gebruikt, en mekaar in z'n waarde laat, is het ook helemaal geen probleem denk ik.

Je wordt wel es pissed ja, als je sommige dingen leest, maar dat heb je ook als je de krant leest.
Ik vind het tot nu toe wel grappig om te lezen hoe iedereen hier over de situatie denkt :D

En als er geen animo is, zakken de topics vanzelf wel weg!

Leviathan zei:
Ik zit in tweestrijd,

Enerzijds zou ik voorstellen om al dit soort topics te sluiten, aangezien het tot dusver alleen maar meer kwaadheid opwekt. En niet te vergeten, verbale ruzies tussen dbb leden.

Anderzijds zou ik zeggen: deze discussie moet open blijven aangezien het een actueel maatschappelijk probleem is.

Ik moet toegeven dat al deze topics mij alleen maar meer kwaad maken en mn beeld van allochtonen (dat al niet best was) nog verder verergeren. Ook ik ben geneigd om te gaan generaliseren.

Ja nou en, dat is jou probleem.
Als je nu nog niet snapt dat het om extremisten en de politiek draait en niet om alle marokanen en moskees, dan wil je het gewoon niet begrijpen!!!!!!!!!!
Maar loop niet hier de boel zo op te ****en :mad:

Waar heb jij last van ???

Wie loopt er hier nu wat op te ****en :rolleyes:

BuildingBody zei:
Als je nu nog niet snapt dat het om extremisten en de politiek draait en niet om alle marokanen en moskees, dan wil je het gewoon niet begrijpen!!!!!!!!!!

Praat geen poep aap

Ik ben niet van mening dat er onderwerpen niet bespreekbaar moeten zijn.. daar draait het toch allemaal om in een rechtstaat... vrijheid van meningsuiting en het KUNNEN discussieren over bepaalde onderwerpen.. ook de problematische onderwerpen.... ik denk dat juist die besproken moeten worden.. maar wat ik wel wat minder vind is dat sommige mensen het veschil niet weten tussen dicussieren en hun frustratie gevoelens en irritaties uit te "kotsen"... ik vind wel dat er wel enige vorm van rationaliteit in een mening moet zitten en idd enigzins constructief moet zijn.. Ben niet van mening dat uitschelden en commentaren die tegen het racisme aan zitten echt bevorderlijk zijn voor een discussie... Vind ook dat er de laatste dagen af en toe te harde uitspraken worden gedaan op deze board en zoals ik al zei er af en toe uitspraken tussen zitten die ik even zacht gezegd bijna racistisch vind..

Ik begrijp dat mensen heel erg kwaad zijn met wat er is gebeurd en dat de emoties soms daardoor hoog op kunnen lopen, ik ben zelf ook enorm geirriteerd en teleurgesteld met wat er is gebeurd met Theo van Gogh maar ik vergeet niet dat op dit board ook mensen zitten die moslims zijn en die niks te maken hebben met extremisme en net als ik hier op dit board zitten omdat ze van hun sport houden... die mensen mogen zich hier niet onprettig voelen omdat sommige mensen hun frustraties niet in toom kunnen houden...

Maar om even op de poll terug te komen... als topics niet interessant genoeg zijn of als er geen animo voor is dan "bloeden ze vanzelf wel dood"...

Greetz..
Socrates

BuildingBody zei:

Wil jij mijn topic niet zo lopen vervuilen stakker, anders vraag ik wel ff een ban voor je aan. Als jij niet fatsoenlijk kunt lezen reageer dan aub niet!!!

idd, leviathan legt gewoon eerlijk uit wat hij er van vind en onderbouwt t. das meer dan jij nu aan t doen bent want volgens mij snap jij zn post niet helemaal.

maar nu weer on-topic :)

kurgan zei:
idd, leviathan legt gewoon eerlijk uit wat hij er van vind en onderbouwt t. das meer dan jij nu aan t doen bent want volgens mij snap jij zn post niet helemaal.

maar nu weer on-topic :)

Idd....de boodschap ontgaat hem volledig of hij is weer aan het provoceren.

Of allebei natuurlijk ;)

Tedje zei:

Kennelijk is het sommigen iets teveel gevraagd het netjes houden ookal spelen de emoties hoog op.

Iemand een 'aap' noemen vanwegen zijn uiterlijk is echter not done. Ik wil je (en de vele anderen hier) bij deze verzoeken met deze k*tposts te kappen.

Jullie lijken wel een stelletje kinderen zeg...

Wat een onzin om dit te stoppen. Blijkbaar is er behoefte aan en zo leer je nog es fel onderbouwd discussieren, de amateurs vallen al lekker snel door de mand.

het is hier nu donker buiten :)

Terug
Naar boven