XXL Nutrition

Alle moslimtopics afkappen?

Peiling Peiling Moeten alle Moslim topics verdwijnen?

• Ja, ze maken me alleen maar kwader.

Stemmen: 8 20,0%
  • Nee, deze discussie moet openblijven en bespreekbaar zijn

Stemmen: 31 77,5%
  • Anders, nl:

Stemmen: 1 2,5%

• Totaal stemmers
    40
DBC01 zei:
Wat een onzin om dit te stoppen. Blijkbaar is er behoefte aan en zo leer je nog es fel onderbouwd discussieren, de amateurs vallen al lekker snel door de mand.

Iemand 'aap' noemen is in mijn ogen niet "fel discuseren". Daar is namelijk niets mis mee en moet gewoon doorgaan.

Dat je dat verschil niet ziet valt me van je tegen bro.

MrJ zei:
Iemand 'aap' noemen is in mijn ogen niet "fel discuseren". Daar is namelijk niets mis mee en moet gewoon doorgaan.

Dat je dat verschil niet ziet valt me van je tegen bro.

Je snapt mijn reply totáál niet. Zo heb ik het hélemaal niet bedoeld.
Kijk toch eens wat eronder staat.

''De amateurs vallen daarmee meteen door de mand'' staat er en daarmee bedoel ik dat de mensen die maar wat roepen en schelden meteen gescheiden kunnen worden van mensen die wél onderbouwd hun ding kwijt willen.

Niet meteen tot conclusies overgaan...bro.

DBC01 zei:
Je snapt mijn reply totáál niet. Zo heb ik het hélemaal niet bedoeld.
Kijk toch eens wat eronder staat.

''De amateurs vallen daarmee meteen door de mand'' staat er en daarmee bedoel ik dat de mensen die maar wat roepen en schelden meteen gescheiden kunnen worden van mensen die wél onderbouwd hun ding kwijt willen.

Niet meteen tot conclusies overgaan...bro.

Oeps! Idd te snel gelezen en je post dus niet goed begrepen! :o

Excuses! :kiss:

(DBC zit straks in 't cafe; "MrJ begrijpt me niet...")

MrJ zei:
Kennelijk is het sommigen iets teveel gevraagd het netjes houden ookal spelen de emoties hoog op.

Iemand een 'aap' noemen vanwegen zijn uiterlijk is echter not done. Ik wil je (en de vele anderen hier) bij deze verzoeken met deze k*tposts te kappen.

Jullie lijken wel een stelletje kinderen zeg...

Vanwege zijn uiterlijk?? Waar baseer jij dat op?? Was niet discriminerend bedoeld.

aap (de ~ (m.), apen)
1 vierhandig zoogdier uit de orde der primaten dat tot de onderorde Anthropoidae behoort
2 deugniet [Belg., niet alg.]

Ik blijf hem een deugniet vinden.

Tedje zei:
Vanwege zijn uiterlijk?? Waar baseer jij dat op?? Was niet discriminerend bedoeld.

aap (de ~ (m.), apen)
1 vierhandig zoogdier uit de orde der primaten dat tot de onderorde Anthropoidae behoort
2 deugniet [Belg., niet alg.]

Ik blijf hem een deugniet vinden.

OK, voordeel v/d twijfel. :)

Van mij mogen de discussies open blijven, alleen sommigen moeten
iets voorzichtiger met een woorden om springen.
Als je ergens niet mee eens bent zeg je dat gewoon en klaar weetje,
niet boos worden, niet schelden, gewoon je zegje doen.

Men moet het gevaar van de islam niet in de put dempen en de discussie moet open blijven.

BuildingBody zei:
Ja nou en, dat is jou probleem.
Als je nu nog niet snapt dat het om extremisten en de politiek draait en niet om alle marokanen en moskees, dan wil je het gewoon niet begrijpen!!!!!!!!!!
Maar loop niet hier de boel zo op te ****en :mad:
Denk aan je hart. :heart:

De enige die de hier de boel "op ****t" ben jij met zulke reacties. :finger:

Ik vind:
Discussie is nodig. Om je woord en mening kwijt te kunnen. Maar ook om andermans visies te zien, om eventueel je mening bij te stellen.

Generaliseren mag, maar dan wel op de groep en niet op de individu.

En weet idd wat je zegt, en zorg dat het onderbouwt is. Eventueel, direct plaatsen met ondersteuning vanuit het "Van dale". Duidelijkheid, geen opnaaierrij.

Terug
Naar boven