XXL Nutrition

alle pillen in 1 keer of verdeelt over de dag ??

djuric

Novice
Waardering
0
moet ik de pillen bv, dbol in een keer alle bv 4 innemen of moet ik ze verdelen over de dag?? En zow ja (in 1 keer innemen) wat is dan de beste tijdstip om het te doen??

djuric zei:
moet ik de pillen bv, dbol in een keer alle bv 4 innemen of moet ik ze verdelen over de dag?? En zow ja (in 1 keer innemen) wat is dan de beste tijdstip om het te doen??

Het beste is om die te verdelen over de dag daar dbol maar zo'n 4u werkt.
Het beste bij je maaltijden. Hij rekening bij je training dat dbol zo'n 1u nodig heeft om in het bloed te komen.

• Topic Starter Topic Starter
naposim van teraipa uit roemenie

hallo allemaal ik heb laats dbol gehaalt ma die zijn 10 mg per tab ma zie nergens op internet d-bol van 10mg aleen 5 mg zijn die real of fake

Welke waren het? Die van GS zijn echt.

D-boll verdelen vanwege de halfwaarde van 4,5 uur. Theoretisch gezien zou je dus het best om de 4,5uur een dosis moeten nemen. Maar of dat in de praktijk haalbaar is voor je weet ik niet.

nee C&Klabs is americaans zegt die is die fake of real

Hoeveel mg per dag neem je?

Anyway, na advies van BC, zal ik mijn 30mg/d in 1x nemen. Ga je 't verdelen over bijv. 2x 15 of 3x 10, wordt er teveel door de lever afgebroken.

:) Mr.Anderson hehehe...

Wat is het nou mannen want MrJ zegt in een keer en die andere zegt verdelen.Ik begin voor het eerst met Naposim zijn er 3 tabs 15mg genoeg per dag voor mij?

Had dat gelezen op de site van de GF...
Maar die mannen hier zullen het wel weten dus... ;)

Kweetnie hoor maar ik lees overal van 20 tot 40mg...

Verdelen is het devies, voor zover ik achter Dbol sta, áls je het neemt verdéél de tabs alsjeblieft! Zorgt voor gelijkmatige bloedconcentraties en dus een verdeelde concentratie over de gehele dag!

Terug
Naar boven