Fitness Seller

Alle Tips welkom ;)

candise

Novice
Waardering
0
Hallo

Eventje iets voorstellen: Ik ben Stephanie, 21jaar en ik zit met het volgende
probleem. Ik zou heeeeel graag wat bijkomen. 1m70, rond de 50kg (schommelt).Ik ben altijd al slank geweest, het zit gewoon in mijn familie.
En het is nu niet dat je mijn ribben ziet ofzo..maar gewoon het zou leuk zijn om toch wat kilootjes bij te komen..moest ik 57 wegen het zou perfect zijn voor mij.
Natuurlijk gaan jullie denken dit heeft niets met bodybuilding te maken, maar ik was informatie erover aan het zoeken en het enigste wat ik te horen kreeg
was dat ik maar mijn eigen moest accepteren hoe ik was en blabla..:)
en dan kwam ik op deze site terecht en wie kan het beter weten dan jullie:p

Dus ik hoop dat er iemand zo vriendelijk ga zijn om te zeggen wat ik allemaal moet eten overdag..en niet van eiwitten en koolhydaten,enz. Maar echt eten opsommen, lol :cool:

Meestal eet ik smorgens:
1 boterham of sandwich met choco, een vruchtensap(met vers geperst fruit en groenten (wortels,aardbeien,druiven...) Dank u papa lol :).
en een beetje kaas (babybel of vache qui rit..)

middag: 1 broodje met kaas, mayo en groentjes.

en in de avond: warme maaltijd, dat kan variëren van vis,pasta,rijst,aardappelen...met groentjes of dergelijke

en dan rond 10u s'avond: pak friet,stoofvlees,mayo,kippeboutjes.
Tussen die maaltyden zit ik dan nog wat te snoepen ook.
En ik drink pakt een halve liter cola per dag, dat is eigenlijk alleen tussen de maaltijden. En ik probeer zoveel mogelijk water ook te drinken.

Dit is eigenlijk in de week..in het weekend sla ik de morgend over.

IK weet niet of ik gevarieerd genoeg eet, of ik mss sommige voeding over het hoofd zie die essentieel is..ale ja ik weet het niet. De meeste mensen die me zien eten kunnen het niet geloven dat ik niets bijkom.

Ik wil niet echt van die shakes gaan drinken, want heb het al gedaan maar vind het niet echt smakelijk..ik heb wel zo van die repen gezien in de winkel en vraag me af of het iets zou uitdoen...want jah 2€ voor een is niet echt goedkoop hé ;)

Thnxxxxx en alle tips zijn welkom:rolleyes:

Kusjes
Steph

welkom hier,

Ten eerste, wees blij dat je te slank bent, dat is altijd leuker dan te dik.
ik hou me zelf ook niet zo aan schema's maar eet wel om de paar uur iets, verdeel wat meer en eet vaker, probeer minstens 5x per dag te eten.
maar er zijn er zat hier die er meer vanaf weten dus je leest de reacties vanzelf.

• Topic Starter Topic Starter
Elaba
ja toch al bedankt, ik ga het zeker proberen om wat meer verdeeld te eten.
Maar het is niet altijd gemakkelijk, ik ga nog naar school en ze zijn daar niet echt op gesteld
dat je daar in hun lokalen eet :).
Ik heb ook altijd gehoord dat sport je metabolisme verbeterd, ik heb gewoon schrik als ik ga sporten dat ik te veel gewicht ga verliezen.

kusjes
steph

Als je je wat intensiever met sport gaat bezighouden ga je automatisch meer honger krijgen . Probeer dan voor je workout en erna iets te eten . Eet 's morgens voor school , om 10 u , om 12u30 als je middagpauze hebt , om 15 u weer en dan voor en na de workout en zie dat je dan nog avondeten kan binnenkrijgen .
Wees toch maar blij dat je slank bent van nature:-)

Terug
Naar boven