MuscleMeat

Alleen maar borst en armen

Bamm bamm

Novice
Waardering
1
Lengte
1m93
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Ik train 5x in de week waarvan 2x met een vriend van me. Hij wil alleen de dagen mee trainen als ik borst doe en soms armen. Hij bokst daar naast 2 x in de week.
Nu hadden wij een discussie op de sportschool over het fijt dat hij geen rug benen of schouder doet, volgens hem traint hij dat al met boksen. Er stond er iemand naast ons die hard begon te lachen en zei dat je zelf kans heb dat je schouders naar voren gaan trekken als je echt alleen maar borst traint.......
Toen moest ik hard lachel maar hij bleef maar volhouden dat het echt kan..
Dus mijn vraag: broodje aap of niet..

Dat is een FEIT ja :)

Ja genoeg beachboys in mijn sportschool die staan alsof ze in hun kont worden gedoet. Eentje heeft het zelfs zo erg dat ik hem quasimodo noem.

Ik train 5x in de week waarvan 2x met een vriend van me. Hij wil alleen de dagen mee trainen als ik borst doe en soms armen. Hij bokst daar naast 2 x in de week.
Nu hadden wij een discussie op de sportschool over het fijt dat hij geen rug benen of schouder doet, volgens hem traint hij dat al met boksen. Er stond er iemand naast ons die hard begon te lachen en zei dat je zelf kans heb dat je schouders naar voren gaan trekken als je echt alleen maar borst traint.......

En hoe voel je je nu nu je weet dat je jezelf bestwel belachelijk hebt gemaakt bij die persoon in de sportschool die jullie wat uit probeerde te leggen?

• Topic Starter Topic Starter
Haha oké had ik niet verwacht... Dan gaan we de discussie morgen weer aan :)

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

En hoe voel je je nu nu je weet dat je jezelf bestwel belachelijk hebt gemaakt bij die persoon in de sportschool die jullie wat uit probeerde te leggen?

Haha ja best wel stom.. Maar hij is er vaak dus stap wel ff op hem af als ik hem zie....

Heb zelf een keer de waarschuwing gekregen van de fysio voor het tegenovergestelde, meende dat het mijn traps waren. Deze waren overontwikkeld ten opzichte van de rest, dit werd veroorzaakt doordat ik toen MMA trainde. Ze zij dat dit je schouders naar achter kan trekken wat voor blessures kan zorgen.

Heb zelf een keer de waarschuwing gekregen van de fysio voor het tegenovergestelde, meende dat het mijn traps waren. Deze waren overontwikkeld ten opzichte van de rest, dit werd veroorzaakt doordat ik toen MMA trainde. Ze zij dat dit je schouders naar achter kan trekken wat voor blessures kan zorgen.

Daar heb ik nog nooit van gehoord. Voor zover ik weet kan het naar achter/onder trekken van de schouders (ik ga er nu wel vanuit dat je je hele traps bedoelt, en niet alleen de decendens) niet zorgen voor complicaties als impingement of wat ook.

pff die prutsers ook die alleen upper body trainen en nooit lower body....

Armen en borst traint hij niet tijdens boksen? :D

Op dit moment training ik volgens het PHAT principe van Layne Norton: je pakt je spiergroepen 2x per week, de ene keer op kracht en de andere op hypertrofie. Ik train meestal ook met een vriend, maar die komt meestal alleen op upperbody dagen of wanneer die zin heeft. Ik ga hem ook niet pushen, hij is van de overtuiging dat voetbal al genoeg training is voor de benen:o.

Voetbal = grote benen

Ik masturbeer niet heel vaak (~6 keer per dag) en mn rechterarm is echt gigantisch vergeleken met m'n linker dus ik denk dat je vriend terecht voorzichtig is.

Ik masturbeer niet heel vaak (~6 keer per dag) en mn rechterarm is echt gigantisch vergeleken met m'n linker dus ik denk dat je vriend terecht voorzichtig is.

Afwisselen(linkerarm) of verdubbelen, dit gaat in de toekomst anders problemen geven

Nooit

Never skip legday. Sowieso kan ik weinig respect opbrengen voor mensen die geen benen trainen..

Terug
Naar boven