XXL Nutrition

Alleen Sustanon

abel1977

Novice
Waardering
0
Hello everyone..

ff een vraagje waar ik zelf geen antwoord op kan geven. Maat van mij wil alleen met Sustanon kuren en wil dus niet stacken met bijvoorbeeld deca.
Heeft er iemand ervaring met alleen Sustanon ? Ik heb zelf namelijk alleen sustanon gebruikt met Deca en kan hierover niks zinnigs zeggen.

abel1977 zei:
Hello everyone..

ff een vraagje waar ik zelf geen antwoord op kan geven. Maat van mij wil alleen met Sustanon kuren en wil dus niet stacken met bijvoorbeeld deca.
Heeft er iemand ervaring met alleen Sustanon ? Ik heb zelf namelijk alleen sustanon gebruikt met Deca en kan hierover niks zinnigs zeggen.

Een aantal maten van me hebben ook een sus only kuurtje gedaan en zijn daar ong 5 en de 7kg van aangekomen. kuurtje bestond uit 12 sustanons.

Maar als je kuurt doe het dan goed zou ik zeggen en dus stacken met bijv deca zoals jij hebt gedaan.

ik ga binnenkort met sust en boldenone kuren. ben benieuwd wat ik er van merk.

ik weet dat T voorstander is van test only kuurtjes (wat sust in feite is). zijn redenering: je kan direct goed zien hoe je op de basis van alle steroiden gaat.

ik ben daarentegen van mening dat je nog geen test nodig hebt voor je eerste kuur en zou bijv deca pakken.

latin spirit zei:
ik ben daarentegen van mening dat je nog geen test nodig hebt voor je eerste kuur en zou bijv deca pakken

dat is een discussie waar verschillende meningen over bestaan en die altijd zullen blijven. een paar jaar geleden waren er zelf twee sportdokters die het erover oneens waren en oneens gebleven zijn.

en chemical vindt weer dat het zonde is om in je eerst kuur test te gebruiken omdat je dan veel speelruimte voor later verspeelt ;)

En ik vind dat je best een test-only kuurtje kan doen zodat je weet hoe je lichaam erop reageert voordat je uberhaupt gaat stacken.

• Topic Starter Topic Starter
Thanx

Het is een eerste kuur dus stacken durft hij niet.
Als hij 5 kg aankomt dan is hij meer dan tevreden. Wel vreemd trouwens want ik kwam 7 kg aan met deca en sust dus had ik net zo goed alleen sust kunnen nemen

Voor een beginner zal bijna elke AAS een goed resultaat geven. Je genetische speelruimte is namelijk nog groot.
Test is een betere massabouwer dan Deca. Dat wil niet zeggen dat je met Deca niet een goed resultaat kunt halen. Ik ken er zat die heel goed gaan op Deca.
9 van de 10 keer zal test echter effectiever zijn. Maar niet iedereen hoeft in een Formule 1-auto te rijden. Ook met een Japanner kun je ruim op tijd aan de finish komen.

Je speelruimte verlies je met elke AAS want die wordt niet bepaald door het soort AAS maar door het resultaat ervan. Pak je 10 kilo en hou je die vast, dan zal een zelfde kuur met dezelfde dosering minder ruimte naar boven geven en is een aandere strategie of een slimme stack op z'n plaats.

lees ook eens de logs van sahr in het daarvoor bestemde gedeelte, die gaat als een kogel op alleen test (niet teveel naar de hoeveelheden kijken )
ik vind test ook nog steeds dé massabouwer bij uitstek, alles waar je het mee stack zijn toevoegingen in mijn ogen

moet je met sustanon only nakuren ?

sustanon is niet zo groots op zichzelf .
ik raad zeker een stack aan met bv deca of primo .
nog beter zou toch test. enth. zijn .
sustanon bevat wel meerdere esters maar enth. is toch de overheersende factor hier, dus waarom niet de parel uit de oester halen en enth solo of stacken ...

ZEKER ALTIJD NAKUREN !!!

sluit me erbij aan om dit zeker te stacken, de test. is de drijvende kracht erachter, maar wil je na je kuur massa overhouden zul je het moeten stacken met een aas die een veel mindere of geen oestrogene werking heeft, primo, bold, tren, winny!!
test. enth. is inderdaad de betere optie, maar als je deze gaat stacken zul je wel een kickstart (dbol)/ frontload (dubbele dosering) nodig hebben!
ook je kan de eerste drie weken test. prop aanvullen naast je stack, deze bevat namelijk een korte ester!!

Nakuren is geen optie, je zult dit altijd moeten doen!!
ik neem aan dat je behaalde groei enigsinds wilt behouden?!

4 wkn nakuren met nolvadex en clomid is zeker aan te raden!!!

good luck!!

abel1977 zei:
Het is een eerste kuur dus stacken durft hij niet.
Als hij 5 kg aankomt dan is hij meer dan tevreden. Wel vreemd trouwens want ik kwam 7 kg aan met deca en sust dus had ik net zo goed alleen sust kunnen nemen

Als het zijn eerste kuur is zal ik zeker geen sustanon gebruiken i.v.m de lang werkende esters die erin zitten.
Hij kan beter als hij toch persé test wil gebruiken, beginnen met propionate dat is als hij er niet tegen kan erg snel weer uit je lichaam.
Met sustanon heb je een probleem als je het in je systeem hebt en je kan er niet tegen.

Maat van me, gaat aankomende weken op 4x sust per week zitten. 4 ml. in 1x zetten. had hem aangeraden dit 2x te doen. Zullen behoorlijke fluctuerende bloedwaardes worden.
In ieder geval... pffff 1 gram sust per week.. behoorlijk wat. Hij heeft wel al wat kuur verleden, en de reden van sust only is om te kijken hoe hij alleen hierop gaat.

Is het mogelijk sust only, 1 gram/week 1x te zetten..?

Vind het een domme actie. Het zijn gewoon 4 verschillende test esters in 1 mix. Ik zou om de dag zetten of in 2x verdelen.

tis leuk voor de opvliegers :rolleyes:

t kan wel, doe het met frontloaden ook (enth)
maar idd een domme actie, als je het doe, doe het dan goed

2hard2die zei:
En ik vind dat je best een test-only kuurtje kan doen zodat je weet hoe je lichaam erop reageert voordat je uberhaupt gaat stacken.

Dan kun je net zo goed eerst een deca only of dbol only of iets anders pakken wat minder zwaar zal zijn. Want dat komt op het zelfde neer als ik zo naar jouw post kijk.

Terug
Naar boven