MuscleMeat

Alles kan kapot! Maar ik niet ... Ushh! By Alex Soze

Bezoekers in dit topic

Hij verdient toch aan jullie views?
Valt reuze mee

  • On Average the YouTube channel can receive $18 per 1,000 ad views. This equates to $3 - $5 per 1000 video views.

 
Ik zei niet dat hij er al rijk van is geworden.

x
3,625,800 views
=
$10,877.4 - $18,129
 
Het interesseert mij ook niet wat hij er precies mee heeft verdient. Wat wil jij zeggen met je youtube?, dat het meevalt, en dat het zo niet werkt dan?
Dat je niet het aantal views kan kijken itt $$$.

Als je 1 miljoen video's hebt met 1 view verdien je niets
 
Hoe cringewaardig deze gast ook is, joke's on you als inderdaad alles een act is, en als hij inderdaad 3 eigen zaken heeft. Dan is hij toch niet zo dom als mensen denken..
Ik suggereer nergens dat hij dom is. Als ik hem zo hoor praten in dat interview, is hij dat ook niet. Maar het zou wel een verdomd goeie acteur zijn als dit alles een act is en hij in het echte leven de ideale schoonzoon is. Geloof je het zelf?
 
Dat je niet het aantal views kan kijken itt $$$.

Als je 1 miljoen video's hebt met 1 view verdien je niets
Waarom quote je die schatting van opbrengsten per 1000 views dan?

Maar al z'n filmpjes hebben (tien)duizenden views.

Ik dacht je vanaf een paar honderd dollar werd betaald, dat zal hem wel gelukt zijn.
 
Vreselijk irritante vent, kan beter iets nuttigs gaan doen
 
Ik heb overigens geen flauw idee waar dit topic over gaat.
Ik ambieer dat ook niet. Jij wel maar bent ongeschikt zoals gebleken is. 😘
Ik ambieerde het eigenlijk helemaal niet.

't Is me in m'n schoot geworpen (i.e. Power User) waardoor het mij door heel veel leden niet in dank werd afgenomen. Ik was steevast, nu nog steeds, voorstander van een stemming overzien door de huidige moderators. Op voorwaarde dat ze de kandidaten eerst zelf uitvoerig screenen.

In ieder geval, Sanca Saxon weet hoe de vork toentertijd aan de steel zat. Logisch dat toen ik mijn strepen verloor, met name de manier waarop, ik ietwat geïrriteerd was. Hier en daar kom je dan zaken te weten die niet door de beugel konden. Zonder een ellenlange discussie te starten, waarbij ik toch geen namen zal noemen, was ik, en daar blijf ik bij, niet de enige kapoen die z'n strepen had moeten verliezen.

Desalniettemin verbaasde het me enigszins hoeveel vetes er (nog) zijn (of waren) tussen leden. Daar had je soms een handboek voor nodig. Terwijl het eerder in de prehistorie was dat DBBers elkaar te lijf wilden gaan. Geniepig gedoe via Social Media hielp uiteraard absoluut niet. Daar kan ik ook een boek over vullen.

Al bij al is het niet de dankbaarste job.

Voor zover ik weet is alles tussen Sanca Saxon en mij terug okidoki. Olie op het vuur gooien is nergens voor nodig, ThaWasteland


Indien ik een opvolger had mogen aanstellen:

1. mat (MIA)
2. Steks
3. Stephen Graham
 
Is dat die gast met die deuk in zn hoofd die die jongen (<18) van de supermarkt zwaar zat te intimideren?
 
Back
Naar boven