MuscleMeat

Alles kan kapot! Maar ik niet ... Ushh! By Alex Soze (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb overigens geen flauw idee waar dit topic over gaat.

Ik ambieerde het eigenlijk helemaal niet.

't Is me in m'n schoot geworpen (i.e. Power User) waardoor het mij door heel veel leden niet in dank werd afgenomen. Ik was steevast, nu nog steeds, voorstander van een stemming overzien door de huidige moderators. Op voorwaarde dat ze de kandidaten eerst zelf uitvoerig screenen.

In ieder geval, Sanca Saxon weet hoe de vork toentertijd aan de steel zat. Logisch dat toen ik mijn strepen verloor, met name de manier waarop, ik ietwat geïrriteerd was. Hier en daar kom je dan zaken te weten die niet door de beugel konden. Zonder een ellenlange discussie te starten, waarbij ik toch geen namen zal noemen, was ik, en daar blijf ik bij, niet de enige kapoen die z'n strepen had moeten verliezen.

Desalniettemin verbaasde het me enigszins hoeveel vetes er (nog) zijn (of waren) tussen leden. Daar had je soms een handboek voor nodig. Terwijl het eerder in de prehistorie was dat DBBers elkaar te lijf wilden gaan. Geniepig gedoe via Social Media hielp uiteraard absoluut niet. Daar kan ik ook een boek over vullen.

Al bij al is het niet de dankbaarste job.

Voor zover ik weet is alles tussen Sanca Saxon en mij terug okidoki. Olie op het vuur gooien is nergens voor nodig, ThaWasteland


Indien ik een opvolger had mogen aanstellen:

1. mat (MIA)
2. Steks
3. Stephen Graham
Het zit je nog wel dwars he.

 
Zo heb ik er ook in de straat. Beetje zwart klussen met een uitkering, s'nachts met de scooter weg, en youtube. Ondernemer.

 
Hoe cringewaardig deze gast ook is, joke's on you als inderdaad alles een act is, en als hij inderdaad 3 eigen zaken heeft. Dan is hij toch niet zo dom als mensen denken..

Ik denk een incassobureau onder de naam "binnen zonder kloppen".
 
Beiden :D
Jij zal het wel mooi vinden, jij hebt het niet zo op agenten toch?
Ook niet zo op schreeuwerige leeghoofden. Dat filmpje heeft alleen maar verliezers.


Behalve die Dennis van Nieuwnieuws (ex-powned journalist), die mag ik wel.
 
Wat een geweldige vent ook. Dus niet elke Nederlander is een dom schaapje.
 
Blijkbaar was ik ver heen. Kon me die post helemaal niet meer herinneren. :roflol: Tegenwoordig gebruik ik enkel AAS, vrouwen en sporadisch mannen. 😏
Ik ook niet meer 🤡 gvd wat alcohol en drugs met een mens kan doen 🥴
 
Back
Naar boven