Fitness Seller

Allochtonen weggejaagd uit Duindorp

Goed nieuws..
wat is je punt ?

:d:d:d

Met napalm wegvagen.

dorpje waar me meisje woont zijn "zwerte" ook niet welkom.

Goed punt, wat is je nieuws?

Gaat nog wel meer voorkomen.

Wel GVD %#%^!@^!
Ik heb het nier net over en wat denk je dat ik zie bij de buren (flat hiernaast) allemaal huizen (onbewoond nog),
compleet ingericht voor Somaliërs ?!
Waarom moet ik toch zo HARD werken voor me onderdak :scratch: en deze mensen krijgen het gewoon aangereikt :mad:

Wat dragen de Somaliërs nou bij ?!

Wel GVD %#%^!@^!
Ik heb het nier net over en wat denk je dat ik zie bij de buren (flat hiernaast) allemaal huizen (onbewoond nog),
compleet ingericht voor Somaliërs ?!
Waarom moet ik toch zo HARD werken voor me onderdak :scratch: en deze mensen krijgen het gewoon aangereikt :mad:

Wat dragen de Somaliërs nou bij ?!

Wat draag jij bij behalve je rage quit elke dag????

Duindorp is voor de Duindorpers, aldus een buitenlander. :roflol: Wel goed ingeburgerd. :thumbup:

Minder! Minder! Minder!

• Like
Waarderingen: mat
Denk dat veel Duindorpers het doembeeld in de 'kanswijken' van de grote steden heeft gezien (winkelstraten vol met buitenlandse winkels, veel slecht Hollands sprekende mensen, veel personen die weinig ophebben met de NL cultuur die ook niet meer heersend is, (islamitische) moskee/buurtcentra etcetera) en het daarom best eens zijn met de gang van zaken om iets 'staande' te houden van hun identiteit.

Niet elk gezin van niet-Nederlandse afkomst hoeft afbreuk te doen maar net zoals in de grote steden kan het een domino effect hebben.
Bij 10 Gezinnen is er een moskee nodig en heeft een bakker een afzetmarkt. Een islamitische school kan best geopend worden met wat aanwas uit een naburige plek. Zeker met een tolerante overheid zoals de middel en grote steden heeft bewezen.

En daar zit gelijk het probleem, het is de ruimte die wordt gegeven waardoor de grenzen onmeetbaar zijn wat weer tot irritatie leidt bij talloze mensen (veelal autochtoon) (niet alleen de PVV stemmer).

Waarom bekruipt mij toch het gevoel dat media zoals de NOS dit net ff enthousiaster brengen dan eenzelfde soort nieuws (allochtonen-autochtonen in sommige thema's).

Het gelijk van alle klachten 'op straat' is gegeven aan hen die kloegen (?). Je uitkering wordt verminderd als je bijvoorbeeld weigert NL te leren en er zijn zoveel voorbeelden die de afgelopen jaren pas zijn veranderd (te laat) die 'de gewone' man op straat mateloos irriteerde.

Laatst bewerkt:
vind allochtonen wel lief

De armoede.

Duindorp is voor de Duindorpers, aldus een buitenlander. :roflol: Wel goed ingeburgerd. :thumbup:

Ja dat zeg je helemaal goed, het is zeker grappig maar ook wel waar wat deze man zegt.

Het probleem zit hem in dat 7 van de 10 "allochtonen" heel erg anti Nederland en anti Nederlanders is, wil niks van de Nederlandse cultuur hebben of het eten etc.
Kortom ze hebben zero respect voor de Nederlander en voor Nederland.
Deze man is een Nederlander.
Hij is wel van een andere afkomst maar dat doet er niet toe want de man voelt zich Nederlander.
Zo heb je ook Marokkanen, Turken, Suries enz die zich als Nederlander zien.
Helaas zijn er hier nog te weinig van in Nederland en heerst er onder de jongeren van allochtone afkomst een straat cultuurtje van Tata's , Kazen enz , heel erg anti Nederland wat wel het land is waar zij zijn geboren en opgegroeid.
Je hoeft je eigen culturele achtergrond niet te verloochenen of je er van te ontdoen maar mensen die een diepgewortelde haat hebben tegen het land waar zij wonen en het oorspronkelijke volk van dat land, die mensen kunnen beter vertrekken.
Is beter voor ons Nederlanders (dus iedereen die het hier wel naar ze zin heeft waar de **** je ook vandaan komt) en beter voor hun want aan hatelijke, agressieve depri mensen die niets willen heb je gewoon niks in je maatschappij.

Terug
Naar boven