- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Typisch. Zag gisteren een flits op tv, wist gelijk waar het was.
Volgensmij nog de enige blanke achterstandsbuurt in NL. Paupers![]()

Kijk hier al een tijdje op het forum en dacht ik zal eens reageren.
Welkom drdez. wil je toevallig een keertje wat met me drinken?Zit al een tijdje hier op het forum maar was niet actief, dit zal dan mijn eerste post worden.
Ik weet dat de reacties niet zo serieus bedoeld zijn maar ik kan niet snappen dat jullie dit niet zo erg vinden en dit niet verafschuwen terwijl er in het topic met de bijzondere foto's over WWII gezegd wordt dat ze niet kunnen begrijpen hoe de nazi's dat allemaal konden doen.
Ik weet dat het een zeer extreme vergelijking is maar zo begint het wel. Begrijp me niet verkeerd ik weet ook dat het (gelukkig maar) in deze tijd zeer moeilijk is om zulke extreme ideologieën te verwezenlijken maar er is ten slotte een gezegde dat de geschiedenis zich steeds herhaalt.
Bij deze, hey ik ben DrDez!Kijk hier al een tijdje op het forum en dacht ik zal eens reageren.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Zit al een tijdje hier op het forum maar was niet actief, dit zal dan mijn eerste post worden.
Ik weet dat de reacties niet zo serieus bedoeld zijn maar ik kan niet snappen dat jullie dit niet zo erg vinden en dit niet verafschuwen terwijl er in het topic met de bijzondere foto's over WWII gezegd wordt dat ze niet kunnen begrijpen hoe de nazi's dat allemaal konden doen.
Ik weet dat het een zeer extreme vergelijking is maar zo begint het wel. Begrijp me niet verkeerd ik weet ook dat het (gelukkig maar) in deze tijd zeer moeilijk is om zulke extreme ideologieën te verwezenlijken maar er is ten slotte een gezegde dat de geschiedenis zich steeds herhaalt.
Bij deze, hey ik ben DrDez!Kijk hier al een tijdje op het forum en dacht ik zal eens reageren.
Ja maar er zijn toch ook genoeg autochtonen die voor gezeik en overlast zorgen? Het is niet alsof het iets eigen is aan allochtonen en autochtonen niet 'marginaal' kunnen zijn.
Ja dat zeg je helemaal goed, het is zeker grappig maar ook wel waar wat deze man zegt.
Het probleem zit hem in dat 7 van de 10 "allochtonen" heel erg anti Nederland en anti Nederlanders is, wil niks van de Nederlandse cultuur hebben of het eten etc.
Kortom ze hebben zero respect voor de Nederlander en voor Nederland.
Deze man is een Nederlander.
Hij is wel van een andere afkomst maar dat doet er niet toe want de man voelt zich Nederlander.
Zo heb je ook Marokkanen, Turken, Suries enz die zich als Nederlander zien.
Helaas zijn er hier nog te weinig van in Nederland en heerst er onder de jongeren van allochtone afkomst een straat cultuurtje van Tata's , Kazen enz , heel erg anti Nederland wat wel het land is waar zij zijn geboren en opgegroeid.
Je hoeft je eigen culturele achtergrond niet te verloochenen of je er van te ontdoen maar mensen die een diepgewortelde haat hebben tegen het land waar zij wonen en het oorspronkelijke volk van dat land, die mensen kunnen beter vertrekken.
Is beter voor ons Nederlanders (dus iedereen die het hier wel naar ze zin heeft waar de **** je ook vandaan komt) en beter voor hun want aan hatelijke, agressieve depri mensen die niets willen heb je gewoon niks in je maatschappij.
Ach, gekke heb je overal zitten, in iedere stad, wijk, land of cultuur.
Zelf heb ik vaak gehoord dat ik nooit alleen in Duindorp moet gaan wandelen, maar hoewel ik dat wel eens doe, heb ik daar nooit problemen mee gehad.
Daar wonen, is denk ik toch wat anders. Wellicht zou dat wel enige wrijving veroorzaken.
Welkom drdez. wil je toevallig een keertje wat met me drinken?

![]()
Doet me denken aan een vriend van me die een meeging door schilderswijk gelijk ze ketting af en ring in ze zak.... jongens het is gewoon een wijk... geen ghettooo...