AndroidHealthClinic

Allochtonen weggejaagd uit Duindorp

Je hebt nog een met zo een koeli erin.. Zitti te zeggen jah die buiteblabders mieten oprotten duindorp is van duindorpers.. Wtf aars likker. Echt zo een guy miet voor de spiegel gezet worde .

Je hebt nog een met zo een koeli erin.. Zitti te zeggen jah die buiteblabders mieten oprotten duindorp is van duindorpers.. Wtf aars likker. Echt zo een guy miet voor de spiegel gezet worde .

Is het niet wat vroeg om crack te roken?

Ga eens met hem wat drinken en geef hem een aantal tips m.b.t. het zoeken van een nieuwe woning.
Die beste man komt eindelijk de schilderswijk uit, gaat ie weer terug. Als je ergens weggaat dan ga je er toch van uit dat je daar niet meer wilt wonen, of heb ik dat nu helemaal verkeerd?

ja maar, omdat hij nog een opzegtermijn had bij z'n oude woning, en hij niet zo één, twee, drie, een woning kan regelen, is hij daarom teruggegaan naar de schilderswijk.
het is een redelijk aangepaste jongen (zeker als je het vergelijkt met de Marokkaanse standaarden). die jongen doet z'n best om tussen de autochtonen te wonen en zich aan te passen, maar wordt jammer genoeg tegengewerkt door dat soort mensen.

Misschien dat hij kater een andere (rustige) buurt vind om te wonen.

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Zolang je mij maar niet versiert ofzo want ben gewoon hetero jammer genoeg voor jou :p
Ik ben ook hetero :orly::yarly::nowai:
:roflol:

Skitterend.

ja maar, omdat hij nog een opzegtermijn had bij z'n oude woning, en hij niet zo één, twee, drie, een woning kan regelen, is hij daarom teruggegaan naar de schilderswijk.
het is een redelijk aangepaste jongen (zeker als je het vergelijkt met de Marokkaanse standaarden). die jongen doet z'n best om tussen de autochtonen te wonen en zich aan te passen, maar wordt jammer genoeg tegengewerkt door dat soort mensen.

Da's toevallig... dat vertelde ie ook in die vid. Zeker weten dat je het echt een vriend van je is? :D

Black power, that's the future!

die oude man in dat pownews filmpje met zijn dikke neus doet me denken aan kapitein haddock :roflol:

Graag!

Geen alcohol aangezien we op een bb-forum zitten zeker? :p

Ik ben niet zeker maar een ketting en een ring doet me denken aan een wannebe gangster/pimp, en dan is hij bang om in een wijk afgeperst te worden? Zo komt het over.
of gewoon iemand die ze erfstuk ( ketting ) niet kwijt wil en overbeschermd ;)

Minder mocro's of minder oostblok ?

Minder Nederlanders!
Ze moeten terug naar Istanbul

Terug
Naar boven