Behandel je elke allochtoon dan ook compleet hetzelfde als elke nederlander?
Want daar ligt ook een deel van het probleem. Als iemand veel racisme in zijn leven meemaakt verwacht jij dat die persoon zich alsnog openstelt tot de cultuur van dat land en deze volledig omarmd?
Ik behandel niemand amigo, ik deal met een persoon niet met een kleur, afkomst of geloof.
Jij chil met mij, ik chil met jou is heel simpel.
Vraag me af of jij dat wel doet want jouw interpretatie van mijn post is totaal verkeerd.
Ben het eens dat als iemand dat soort dingen veelvuldig meemaakt dat het iemand kan vormen maar dit gebeurt ook andersom.
Ik denk niet dat veel Nederlanders echt geweldig positieve ervaringen hebben anders was deze situatie toch niet ontstaan?
Jij snapt niet dat wat ik probeer te zeggen is dat niemand er baat bij heeft als die anti Nederlandse vibe blijft bestaan.
En degene die het hards de klappen zullen voelen zijn degene van allochtone afkomst, ok op straat zijn de tuig allochtonen vaak de baas en nemen dan vaak wel fysiek wraak op de Nederlander in grotere groepen maar in totaliteit van het leven zijn hun helaas de verliezers omdat economisch toch veel deuren voor hun gesloten blijven helaas.
Maar aan de andere kant heb ik zat succesvolle Marokkanen gezien die een eigen zaak hebben, Turken deden dit allang maar de Marokkanen zijn ook in opkomst.
En hoeveel studeren er wel niet tegenwoordig, die komen straks na jaren hard studeren in aanraking met de vooroordelen die veroorzaakt zijn door een zooitje tuig van de straat, denk je dat hun blij zijn dan, of zijn hun dan opeens ook racist?
Cijfers uit je reet trekken als 7/10 allochtonen zijn anti-nederlanders. slaat natuurlijk nergens op. Ik ken geen één allochtoon die anti-nederlanders is. Sowieso alle bevolkingsgroepen onder één kam scharen is al compleet idioot. Je laat hier zelf al veel racistische trekjes zien.. lijkt erop dat de pot de ketel verwijt dat ie zwart ziet.
Als je de comments in deze thread leest is duidelijk te zien dat het niemand een reet boeit. Maar doet een marrokaan iets dan lijkt dit forum net zo fanatiek als de aanhang van Hitler. Wordt altijd een beetje droevig van hoe laag de meeste mensen zijn gezonken wanneer ik dit soort topics lees.
Jij kent geen één allochtoon die anti NL is

Kan ik niet geloven.
Racistische trekjes?? Ik heb geen racistische trekjes, Ik ben een racist amigo!!
Maar dat ben jij ook.
Iedereen is een racist, iedereen heeft wel eens racistische denkbeelden of heeft wel eens racistisch gedachten of zich schuldig gemaakt aan racisme.
Degene die roepen dat ze het niet zijn of het nog nooit gedaan hebben, whahahahaha dat zijn de grootste.
En Racisme is niet alleen iets van blanken
Dat 7/10 dat is gebaseerd op mijn ervaring in die tijd en dat heb ik ook gezegd, het hoeft niet te kloppen en laat me reet er ff buiten.
Op straat was gewoon wel de cultuur onder Nederlanders van allochtone komaf dat alles wat NL was niet deugde, denk afzetten net als pubers doen tegen hun ouders.
Deze reactie zal ooit begonnen zijn toen hun ouders hier kwamen in de jaren 60 en 70.
Wat was NL een vrij land toen, vrouwen liepen in hotpants, alles kon, vrijheid blijheid, vrije opvoeding, vrij coïtus en ga zo maar door.
Kom jij als god vrezende analfabeet uit je dorpje in de bergen daarin terecht, **** dan ga je je kids strak houden en echt waarschuwen voor al dat verderf wat zich daarbuiten afspeelt.
Dan had je er ook zat die daar niet mee zaten, verschil merkte je al gelijk of je bij hun in huis mocht of niet.
Heb er dus ook gekend die niet gesloten waren en relaxed in Nederland leefden, tuurlijk bouwden ze een huisje in het thuisland, tuurlijk zetten ze daar wat op de bank maar ze waren niet zo dat ze bezig waren NL te demoniseren.
Ken er zat die zeggen, NL heeft mij veel gebracht.
Of Suries die het nog steeds over de slavernij hebben en over de "witte man" , als ik in me jeugd wat anti NL gezien heb was het wel onder de Surinamers en ja ik heb in de bijlmer gewerkt in shopperhal en ken genoeg Suries, k*t wat er toen gebeurd is maar we moeten nu verder met ze allen war je dan ook vandaan komt, wat je verleden ook is, afkomst is.geloof is etc.
Je hoeft niet te vergeten waar je vandaan komt noch je cultuur of geloof overboord te gooien maar ga niet bijten in de hand die je eten geeft/ het land haten dat je voedt.