MuscleMeat

Nieuws allochtoontje komt stoer doen

Bezoekers in dit topic

Als ik ergens buiten pis omdat er nergens een wc te vinden is heb ik er ook geen zin in dat mensen zich ermee bemoeien, begrijpelijke reactie.



Wat een loser!!! Gast, als ik buiten sta te pissen en iemand spreekt mij daar op aan, heeft die volkomen gelijk... Je moeder heeft je beter opgevoed toch... dat zei ze me gisteren nog
 
haha die 2e nigga ken ik toevallig.. die werkt bij de albertheijn haha ik zal m de volgende keer is vragen waarom hij zo gangsta doet:P
 
Deze man is leip brada.
 
Weet je zeker dat hij bij de AH WERKT?
 
Nou ja hij loopt er af en toe is rond in een ah pakkie idd:P

ik vind t trouwens echt ronduit triest als je op klaar lichte dag midden in een centrum gaat staan pissen.. het is gewoon asociaal.

En dan nog reacties van 'als je met een camera loopt kun je dat soort reacties verwachten' dus dan moeten we het maar accepteren?
'ow ik blijf maar pussy en zeg er niks van anders wordt ik misschien in elkaar geslagen door dat straattuig'
Met die instelling gaat het land wel naar de klote ja.

Ze hadden die gasten wat mij betreft ook kunnen aanhouden en de politie bellen..lekker een boete voor dat low life scum.

Dit soort gedrag moet gewoon hard aangepakt worden, want het is tegenwoordig erg stoer om de bink uit te hangen voor een camera.. en ja ik vind dat de politie daar wat aan moet doen maar ook de burgers zelf..
 
Laatst bewerkt:
achja rotte appels blijf je houden...
 
1. Die oude voelt zich de man voor tv
2. Typisch de wannebe gangstah mentaliteit, lekker stoer fluimen en dan weglopen en met de armen open.

Slechts 1 conclusie: weeral tijd verspilt :p
 
Heb het filmpje nu pas met geluid gekeken en moet zeggen dat deze man gewoon een baas is.
 
Heb het filmpje nu pas met geluid gekeken en moet zeggen dat deze man gewoon een baas is.

Inderdaad, zie hem nu ook pas mét geluid. Maar die gast is gewoon een harde baas. Hij zegt er tenminste iets van, de meesten en zoniet 99% van de bevolking loopt gewoon door. Niks gezien en achteraf wel zeiken.
 
Inderdaad, zie hem nu ook pas mét geluid. Maar die gast is gewoon een harde baas. Hij zegt er tenminste iets van, de meesten en zoniet 99% van de bevolking loopt gewoon door. Niks gezien en achteraf wel zeiken.


Idd dan moet je ook gewoon je mond houden als je thuis bent..
 
precies weer de rede dat ik op wilders ga stemmen deze verkiezing
als er een anti marrokanen/turken jongeren partij zou zijn zou ik daar opstemmen, gvd nekschot voor al die mongolen. ( niet de goed opgevoede )
 
precies weer de rede dat ik op wilders ga stemmen deze verkiezing
als er een anti marrokanen/turken jongeren partij zou zijn zou ik daar opstemmen, gvd nekschot voor al die mongolen. ( niet de goed opgevoede )

het is net deze mentaliteit die jou niet beter maakt dan andere extremisten

en ook de hoofdreden!!!!!!! waarom iedere partij die naar rechts leunt genegeerd wordt

met extremisme bestrijd je geen extremisme!!!!!!!!!!!!!!
 
Back
Naar boven