AndroidHealthClinic

Nieuws allochtoontje komt stoer doen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

maar wat als ie nou heel nodig moest en dan komt er ineens een cameragroep op je af en die vent, hoe reageer je dan? maar als ik zie om wat voor gasten dit gaat, nikkertjes dus, maakt het me niks uit wat er met hen zal gebeuren.
 
dit is wel realiteit, zo wordt het alleen meer gezien
 
Als ik ergens buiten pis omdat er nergens een wc te vinden is heb ik er ook geen zin in dat mensen zich ermee bemoeien, begrijpelijke reactie.
 
Is die gast niet ouder dan 15? Hij klonk en zag er ook wel wat ouder uit, 19/20 zo iets?
 
Wat klopt er niet? Leg eens uit.

Kap trouwens eens met namen tussen haakjes te doen, mars was voor jouw tijd.

Haha true, wat een janet die "thomastog", o brother, wat een naam ook he hahahahha onze swaffelkoning
 
Laatst bewerkt:
Kapottrappen en als het dan kapot is alsnog een keer totaal kapottrappen. Kansloos k*tventje.
 
bah. Monkey Madness....
 
"Ik ben heus niet bang voor jou". Hahahaha:roflol:

Mooi bericht heb je weer afgeleverd bascross, ben benieuwd naar de volgende. Hopelijk dit keer met mijn bevolkingsgroep in the picture:thumbs:
 
Laatst bewerkt:
Kapottrappen en als het dan kapot is alsnog een keer totaal kapottrappen. Kansloos k*tventje.

Nee, straatcoaches inzetten, dat werkt beter.

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:01 ----------

"Ik ben heus niet bang voor jou". Hahahaha:roflol:

Mooi bericht heb je weer afgeleverd bascross, ben benieuwd naar de volgende. Hopelijk dit keer met mijn bevolkingsgroep in the picture:thumbs:

Dat zal niet moeilijk zijn, Tiger. Het is immers iedere week raak. Zolang je er zelf buiten blijft is het prima.
 
Kapottrappen en als het dan kapot is alsnog een keer totaal kapottrappen. Kansloos k*tventje.
Uitstap naar de Efteling dus overslaan als ik je goed begrijp? :o
 
Uitstap naar de Efteling dus overslaan als ik je goed begrijp? :o

Als ze daar uit de python of vliegende Hollander worden geflikkerd is de Efteling een mogelijkheid.
 
Als ik ergens buiten pis omdat er nergens een wc te vinden is heb ik er ook geen zin in dat mensen zich ermee bemoeien, begrijpelijke reactie.

Je gaat toch niet midden in t centrum pissen. :rolleyes:
 
Graag termen als 'nikker' achterwege laten, voor je het weet klopt het MDI aan de deur.
 
Kan zijn, maar je posts laten zien dat je jezelf ver boven allochtonen en ander gespuis voelt, en toch vind je dat dit 'allochtoontje' ff stoer komt doen.

Vervolgens krijg je binnen 5 minuten een hele pagina vol met mensen van boven de 20 die deze 15(:roflol:) jarige jongen wel even keihard op zijn bek zullen slaan, of ze vinden dat deze 'nikker' wel even afgevoerd mag worden.

Dan ga je je toch afvragen met wat voor simpele zielen je hier op een forum zit, zo erg zelfs dat het niet eens meer om te lachen is, ****ing ernstig.

Ik ben helemaal geen simpele ziel kerel. De enige reden waarom ik ook daadwerkelijk die persoon z'n smoel wil bewerken is omdat hij constant zit te lullen met het K"""ker woord. Als het een blanke was die het constant deed zou ik ook dat jong een mep verkopen.....

Maar toevallig ga ik hier niet lichtelijk over omdat dat misbaksel zomaar constant die ziekte opnoemt die me al drie jaar parten speelt en me al vele malen kon ombrengen zij het niet voor de mirakels en operaties die ik al gehad heb.......En ik ben geen E-hero die nu even op internet grote jan komt uithangen helemaal niet. In real life ben ik best een stevig mannetje maar helaas van 1m70....Dat neemt echter niet weg dat ik zomaar iemand zo klote laat doen zou die het in m'n buurt doen.

Daarbij het word tijd dat men dat soort k*tjongeren eens wakker schud, iedereen zou zo'n wannabee gangsta ecto stront bij de nek moeten grijpen en er eens ferm de elleboog en knie inshotten
 
Laatst bewerkt:
je mag al niet eens rustig zeiken :s
 
Ironisch genoeg zijn een aantal reacties hier toch wel van een minstens zo dramatisch "niveau" als die van dat jochie in het filmpje. En dat zijn dan (blanke) volwassenen:o
 
Ironisch genoeg zijn een aantal reacties hier toch wel van een minstens zo dramatisch "niveau" als die van dat jochie in het filmpje. En dat zijn dan (blanke) volwassenen:o

zwart of wit, zulk gedrag vertoon je sowiso niet.
dat het vaak een bepaalde cultuur is doen ze zelf.
 
Back
Naar boven