AndroidHealthClinic

''allround'' schoenen

karatedude89

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
230
Lengte
1m85
Massa
83kg
ik weet dat er al wat topics zijn over schoenen.

heb daardoor ook wel een aantal goede sites gezien. alleen nu vroeg ik mij af wat de beste keuze zou zijn voor zowel de grote 3 als wat variaties van de oly lifts. want volgens mij word toch wel eens aangeraden om voor oly liften vooral schoenen (zoals de adipower) te pakken met een verhoogde hiel. en voor deadlifts platte schoenen(zoals converse)?

als iemand goede tips heeft dan hoor ik het graag

alvast bedankt

Deadliften gewoon op je sokken.

Deadliften kan je heel goed op blote voeten, voor squatten is een schoen met hak wel fijn. Ik doe alles op blote voeten:$

in de gym zal je zo uitgelachen worde dat het je laatste x word dat je met blote voeten in de gym traint...

Otomix

Mijn advies: Het merk Otomix. Platte zool, stevige enkelbeschreming,

Ik heb zelf de adipower 2012 sinds kort en ben er erg tevreden over: met squatten sta je als een huis. Deadlift kun je inderdaad op sokken uitvoeren, maar ik doe dat ook op de adipowers. Ligt een best gladde vloer in onze gym en met die schoenen sta ik verankerd in de vloer.

deadliften op oly schoenen ga je heus niet dood van...

Zou het ook op de blote voet doen, denk ik.

Mijn advies: Het merk Otomix. Platte zool, stevige enkelbeschreming,

Inderdaad, ik heb de laatste weken heel wat opzoekingswerk gedaan, ook op internationale bb-sites en daar zeiden ze:
squatten met bijvoorbeeld schoenen zoals adipower, powerperfect, romeleos,...
deadliften op blote voeten maar velen verkiezen een worstelschoen zoals adidas havoc (is de meest gebruikte worstelschoen in de VS door deadlifters)

---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 22:03 ----------

Ottomix is ook zeer mooi, maar wel relatief duur; zeker als je die vergelijkt met bepaalde modellen van adidas. Er zal vermoedelijk wel een kwaliteitsverschil zijn.

• Topic Starter Topic Starter
miss had ik er wel even bij moeten zetten. liever niet AL te duur. max 150 ofzo. maar liever wat goedkoper

Waarom zou je worden uitgelachen als je op blote voeten traint.. lol

In beach boy fitness zalen zal je inderdaad uitgelachen worden. Niet om je blote voeten maar omdat je een zeer ongezonde oefening doet. Deadliften is zeer slecht voor de rug!!!

sarcasme!!, wou het er voor de zekerheid toch bijzetten

meeste gebruikte worstelschoenen zijn toch echt asics matflex
maar het maakt geen zak uit, zeker als je oly lifts doet laat gewoon je schoenen aan who gives a shit

miss had ik er wel even bij moeten zetten. liever niet AL te duur. max 150 ofzo. maar liever wat goedkoper

Dan raad ik je de adidas powerperfect aan. Kan je kopen, nieuw voor ongeveer 125 euro, verzending inbegrepen. En voor je deadliften koop je dan een maandje later nepconverse bij scapino of zo voor 10 euro.

• Topic Starter Topic Starter
Dan raad ik je de adidas powerperfect aan. Kan je kopen, nieuw voor ongeveer 125 euro, verzending inbegrepen. En voor je deadliften koop je dan een maandje later nepconverse bij scapino of zo voor 10 euro.

ja naar die schoenen zat ik ook al te kijken.
maar overal waar ik kijk zijn zo rond de de 150. waar heb jij ze voor 125 dan?
voor deadlifts heb ik ook wel platte skateboard schoenen of een oud setje converse. maar ik wil juist schoenen die voor allebei relax zitten zodat ik niet hoef te wisselen.

ja naar die schoenen zat ik ook al te kijken.
maar overal waar ik kijk zijn zo rond de de 150. waar heb jij ze voor 125 dan?
voor deadlifts heb ik ook wel platte skateboard schoenen of een oud setje converse. maar ik wil juist schoenen die voor allebei relax zitten zodat ik niet hoef te wisselen.

Ik kocht ze recent op amazon.co.uk. Ik zal je de link zo posten.

edit:
http://www.amazon.co.uk/ADIDAS-Powe...1381352335&sr=8-1-spell&keywords=powerprefect

Terug
Naar boven