MuscleMeat

''allround'' schoenen

Wil je bij rogue bestellen, koop dan bij rogue europe....
Amerikaanse rogue wil volgens mij niet eens leveren in NL

• Topic Starter Topic Starter
Voor de zekerheid van de maat gebruik deze twee links:
http://www.onlineconversion.com/clothing_shoes_mens.htm
http://shoes.about.com/od/fitcomfort/a/men_inches.htm
Anders kan jij ff langs Footlocker, daar hebben ze zo een meter waar jij je voet neerzet en dan laat ie jouw maat zien (in inches, cm, US, UK, EU etc.)
En trouwens niks mis mee met Powerlift 2, heb paar reviews gezien waar mensen tot 600 Lbs ermee gingen squatten en waren tevreden erover. Het is inderdaad een powerlift schoen die klein beetje buigt zodat je niet helemaal platvoets hoeft te lopen, geschikt voor crossfit en dergelijke dus.

Iemand hier bekend met Rogue Fitness? Betrouwbaar? Bezorgen naar NL? etc.
Want daar kosten ze $90 dat is 67 euro. Hier zijn ze 110 eu en in UK zijn ze rond 90 pond.

ik heb geen ervaring met bestellen bij rogeu. maar betrouwbaarheid zal vast goed zijn.
ja en er was ff wat verwarring met de schoenen. maar de 2.0 is volgens mij idd prima.

bij die 67 euro komt trouwens nog wel een keer de helft aan verzendkosten bij omdat het vanuit de us naar Nederland gaat. dus echt goedkoper zal je niet uit zijn denk ik

---------- Post added 10 October 2013 at 01:40 ----------

Wil je bij rogue bestellen, koop dan bij rogue europe....
Amerikaanse rogue wil volgens mij niet eens leveren in NL

schoenen wel als het goed is. alleen grote producten niet.
en roqeu europe heeft deze schoenen niet helaas...

Voor de zekerheid van de maat gebruik deze twee links:
http://www.onlineconversion.com/clothing_shoes_mens.htm
http://shoes.about.com/od/fitcomfort/a/men_inches.htm
Anders kan jij ff langs Footlocker, daar hebben ze zo een meter waar jij je voet neerzet en dan laat ie jouw maat zien (in inches, cm, US, UK, EU etc.)
En trouwens niks mis mee met Powerlift 2, heb paar reviews gezien waar mensen tot 600 Lbs ermee gingen squatten en waren tevreden erover. Het is inderdaad een powerlift schoen die klein beetje buigt zodat je niet helemaal platvoets hoeft te lopen, geschikt voor crossfit en dergelijke dus.

Iemand hier bekend met Rogue Fitness? Betrouwbaar? Bezorgen naar NL? etc.
Want daar kosten ze $90 dat is 67 euro. Hier zijn ze 110 eu en in UK zijn ze rond 90 pond.

Deconversion charts komen niet overeen met de charts die adidas gebruikt.
In jouw link, als ik uk 12 kies, dan komt dit overeen met 46,5 europe, terwijl adidas dit als een 47,3 bestempeld. ALs je dus een adidas wil bestellen zou ik de adidas charts gebruiken.

http://www.adidas.co.uk/help-topics-size_charts.html

Gast ff serieus koop gewoon die power perfect. Toplifters liften erop en veel goedkoper ga je niks vinden. Spijt zul je er al helemaal niet van krijgen.

Ik kom zelfde uit -> 8,5
Maar Rogue Europe heeft bijna geen schoenen, dus jah.

Heb ff gekeken voor verzendkosten naar NL, dat is nog $50, dus je komt uit op 103 euro ongeveer.

Ik kom zelfde uit -> 8,5
Maar Rogue Europe heeft bijna geen schoenen, dus jah.

Heb ff gekeken voor verzendkosten naar NL, dat is nog $50, dus je komt uit op 103 euro ongeveer.

ja ik kwam vanuit US idd ook zo rond de 100 euro uit.

dus dan zou je idd iets goedkoper uit zijn dan hier in Nederland.
maar weet niet hoelang verzenden dan duurt enzo

via amazon.co.uk kan je de powerlift 2.0 bij start fitness kopen en laten leveren in Belgie en Nederland voor de totaalprijs van 90 pond. = 106 euro/
Kies je voor de powerperfect, dan betaal je totaal 125. Voor die 20 euro meer zou ik toch voor de powerperfect gaan omdat die van betere materialen is gemaakt.

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 01:59 ----------

Nu heb je echt alle info die je maar kan wensen; Meer kan er niet aan toegevoegd worden. Ik stel voor dat ik mijn powerperfects eens test binnen een week, dat ik ze eens van dichtbij film, je eventuele vragen beantwoord, en dat je dan beslist om de powerlift 2.0 of powerperfect te nemen.

via amazon.co.uk kan je de powerlift 2.0 bij start fitness kopen en laten leveren in Belgie en Nederland voor de totaalprijs van 90 pond. = 106 euro/
Kies je voor de powerperfect, dan betaal je totaal 125. Voor die 20 euro meer zou ik toch voor de powerperfect gaan omdat die van betere materialen is gemaakt.

je kan daar alleen niet met paypal betalen ofwel?

---------- Post added 10 October 2013 at 02:01 ----------

Nu heb je echt alle info die je maar kan wensen; Meer kan er niet aan toegevoegd worden. Ik stel voor dat ik mijn powerperfects eens test binnen een week, dat ik ze eens van dichtbij film, je eventuele vragen beantwoord, en dat je dan beslist om de powerlift 2.0 of powerperfect te nemen.

oke thnx man! waardeel al je hulp! en van alle andere mensen die in dit topic advies hebben gegeven natuurlijk ook.

ik heb gister avond nog wat informatie opgezocht over de Adidas powerlift 2.0. er valt nog niet zo super veel over te vinden maar van wat ik heb gelezen wordt idd gezegd dat ze in vergelijking met bijvoorbeeld de adipowers iets minder kwaliteit zijn. maar dat het ook niet helemaal eerlijk is om die vergelijking te maken vanwege de prijs. en dat als je de vergelijkings matriaal niet hebt dat het zeker wel een goede schoen is

daarnaast worden ze ook wel echt beschreven als de ''allround'' schoen waarvoor ik dit topic eigenlijk geopend heb. dus wat dat betreft zouden ze toch wel een streepje voor hebben...maar nu is de vraag ga ik nogsteeds voor de allround schoen? of toch een meer specifieke oly. gewichthef schoen?

heb ook nog even zitten denken over bestellen in Amerika ik heb daar ook wel eens t-shirts of een armbandje bestelt (niet bij rogeu) en daar ook verder niks extra moeten betalen. of zouden schoenen en een t-shirt toch nog wel verschil uitmaken?

Ik moest over een pakketje waar als waarde 50 dollar op stond, 40 euro bijbetalen. Reken er maar op dat je moet betalen.

Maar koop nou gewoon die power perfects als je oly lifts wilt doen. Allround slaat nergens op

ik heb trouwens nog even op amazon zitten kijken. en tenzij ik helemaal scheel ben kan je daar niet met paypal betalen? ofwel?

Ik moest over een pakketje waar als waarde 50 dollar op stond, 40 euro bijbetalen. Reken er maar op dat je moet betalen.

Maar koop nou gewoon die power perfects als je oly lifts wilt doen. Allround slaat nergens op

dat is het um nu juist, ik wel niet specifiek oly lifts doen. maar een algemeen kracht/snelheid programma met daarin de (hang) power versies van de oly lifts in verwerkt.

Oja dan zal die halve centimeter echt veel uitmaken...

dat is het um nu juist, ik wel niet specifiek oly lifts doen. maar een algemeen kracht/snelheid programma met daarin de (hang) power versies van de oly lifts in verwerkt.
Ik raad je de volgende aan:

POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS

Ik bedoel
POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS POWERPERFECTS

Ik raad je de volgende aan:

Ik bedoel

powelift 2.0 it is :p

Welke schoen zouden jullie mij aanraden?

Doe geen back squats en DL, enkel Front Squats en Romanian Deadlifts ( en DB Walking Lunges)

Volg schema van Kelei. Hier legt hij het mooi uit.

Because they're overrated for bodybuilding purposes. Back squats may allow you to lift more weight (as will standard deadlifts) but bodybuilding isn't about lifting as much weight as possible.

It's my opinion that a combination of front squats and Romanian deadlifts is more effective for bodybuilding purposes, they train the target muscles more directly (i.e less quad involvement during Romanian deadlifts compared to standard deadlifts and less hamstring involvement during front squats when compared to back squats) while reducing your chance of injury (primarily because you need less weight to get the job done).

There's also a greater difference (in terms of mechanics) between front squats and Romanian deadlifts than there is between back squats and standard deadlifts. The net effect is a greater degree of variety that you expose your muscles to.

Terug
Naar boven