XXL Nutrition

''allround'' schoenen

sq dl beide op sokken

als je echt een bodybulding programma volgt weet ik niet of je eik wel zo veel geld uit moeten geven aan dit soort schoenen. squat je wel atg met front squat?

Daar heb je absoluut gelijk in. Ik ben eerder op zoek naar een "all-round" schoen, specifiek gericht op het trainen (geen olympische lifts).

Iets wat meer stabiliteit geeft dan mijn huidige sneakers en die ik toch enkel maar zou gebruiken voor het trainen. Geld speelt niet echt een rol.

Ik train momenteel in een paar lage sneakers die toch aan vervanging toe zijn. Daarom denk ik eraan te investeren in een iets betere schoen dan de gemiddelde converse sneaker.

Front squats doe ik zo diep mogelijk (probeer altijd 3/4 onder parallel te gaan)

Echte ATG squats? Nee, daar ben ik nog niet aan toe :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Daar heb je absoluut gelijk in. Ik ben eerder op zoek naar een "all-round" schoen, specifiek gericht op het trainen (geen olympische lifts).

Iets wat meer stabiliteit geeft dan mijn huidige sneakers en die ik toch enkel maar zou gebruiken voor het trainen. Geld speelt niet echt een rol.

Ik train momenteel in een paar lage sneakers die toch aan vervanging toe zijn. Daarom denk ik eraan te investeren in een iets betere schoen dan de gemiddelde converse sneaker.

Front squats doe ik zo diep mogelijk (probeer altijd 3/4 onder parallel te gaan)

Echte ATG squats? Nee, daar ben ik nog niet aan toe :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha zoooo diep squat ik ook niet (niemand hier denk ik trouwens:D) maar dan is jou difinitie van allround schoenen anders dan die van mij denk ik. ik zocht/zoek allround schoenen voor zowel power varriaties van de oly lifts als ''normale'' lifts. zoals back squat, dl, goodmoornings, OH press etc. maar in jou geval weet ik niet of ik voor oly schoenen zou gaan.
maargoed aan de andere kant, als je front squat zo diep mogelijk probeert zou je het daarvoor eventueel wel kunnen doen.

Is athleteshop nu echt de enige in Nederland die de Power perfects verkoopt?
Ik ga ook voor de Power perfects maar wil ze wel kunnen retourneren als de maat toch niet goed is

ja volgens mij wel. en ze zijn redelijk duur daar

---------- Post added at 09:49 ---------- Previous post was at 09:39 ----------

maar er zijn ook al topics geweest over hoe je je maar kan bepalen.

pas van hetzelfde merk. (adidas dus) een andere schoen. tennis of hardloop bijvoorbeeld. en pak dezelfde maat voor je gewichthef schoen.

Is athleteshop nu echt de enige in Nederland die de Power perfects verkoopt?
Ik ga ook voor de Power perfects maar wil ze wel kunnen retourneren als de maat toch niet goed is

Ik kocht ze een tweetal weken geleden bij amazon.co.uk; 125 euro alles inbegrepen, met Visa.

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------

haha zoooo diep squat ik ook niet (niemand hier denk ik trouwens:D) maar dan is jou difinitie van allround schoenen anders dan die van mij denk ik. ik zocht/zoek allround schoenen voor zowel power varriaties van de oly lifts als ''normale'' lifts. zoals back squat, dl, goodmoornings, OH press etc. maar in jou geval weet ik niet of ik voor oly schoenen zou gaan.
maargoed aan de andere kant, als je front squat zo diep mogelijk probeert zou je het daarvoor eventueel wel kunnen doen.

Allee Aziaten kunnen dit daar ze een andere morfologie hebben.

Bestel de power perfects II uit Duitsland of UK.
Athleteshop is een droevig slechte winkel. Voor deze schoen is de prijs te hoog, de levertijd vaak veel te lang (heb ooit weken kunnen wachten en toen hij vervolgens weer uitgestelde levering had maar geannuleerd), en bij annuleren kan je ook weer een aantal weken wachten op het terug ontvangen van je geld.

Zo. Sorry voor het zwartmaken maar dat heeft die tent inmiddels verdiend. En ik ben niet de enige in mijn gym met dezelfde mening.

uiteindelijk toch voor de adipowers gekozen. tijdens het passen zaten deze echt super zelfs beter nog dan de power powerfects

2013-12-16 15.23.53.jpg

Zijn er winkels in de randstad die deze schoenen verkopen?

Terug
Naar boven