MuscleMeat

Alri Stack CR2, BAM & JW

Merk nu dat op kracht goed vooruit ga, gister schouders getraint en dat ging allemaal vrij licht..dus meteen maar wat zwaarder gepakt:p
Ook begin ik meer honger te krijgen..dus eten eten eten en nog eens eten de hele dag door:p

Ik hou jullie op de hoogte..week 3 zit er bijna op maandag met JW beginnen;)

Gaat goed! :thumbs:

Ben nu 2 weken bezig ben 1,5kg aangekomen, vet percentage is het zelfde gebleven. Verder Eet ik een brood per dag met kipvilet en verder avond eten eiwit shake enz enz..wacht aub 2 seconden voor de ongecomprimeerde afbeelding

Mooi resultaat, heb zelf ook bam en jw liggen. Krijg zin om er ook mee te beginne. Hou ons op de hoogte, succes!!!

Ik was ook met JW en BAM bezig. 3 weken ver en ik krijg ergens een allergie aanval van. Overal pukkeltjes. Weer stoppen wachten tot het over is en weer beginnen.

Voor de rest Suc6 bro

• Topic Starter Topic Starter
Heb ook van elk een potje staan en dacht dat je het zo nam:
week 1 t. e. m. 4 : Bam 2 per dag , Jw 3 per dag

Is dit niet juist ??

Thanks

Nee ik zou het gewoon overlappen met 1 of 2 weken;)
Bijv wk 1-4 Bam 2x1cap/dag
wk 3-6 JW 3x1cap/dag

En de caps uiteraard verdelen over de hele dag..;)

Succes..ga je ook een log bijhouden? zou leuk zijn:p:D

Ik was ook met JW en BAM bezig. 3 weken ver en ik krijg ergens een allergie aanval van. Overal pukkeltjes. Weer stoppen wachten tot het over is en weer beginnen.

Voor de rest Suc6 bro

In JW zit ook AAS schijnt het..maar het lijkt me stug dat het zo'n grote hoeveelheid is dat je er acne verschijnsellen van ken krijgen;)

Of is het anders die uitslag?

Succes nog;)

Voor de rest Suc6 bro

Damn, beter afblijven dan... Het beste wat je kan doen is je resterende shizzle naar mij opsturen :D

Hoe gaat het met de reslutaten hier???

Ik zit nu in de 2e week Jungle warfare en nog steets ben ik niet meer gegroeit in kg's vet meting volgende week maandag weer eventjes doen..in de spiegel groeit het wel namelijk dus betwijfel hoe het gaat met me BF..:p

Ik laat het weten;)

JW en BAM zijn tog ook te gebruiken om te cutten? of heb ik het nou verkeerd??????

op xxl nutrition staat eerste 4 weken jw en pas vanaf week 3 bam en jij begint met bam?

Ik zit nu in de 2e week Jungle warfare en nog steets ben ik niet meer gegroeit in kg's vet meting volgende week maandag weer eventjes doen..in de spiegel groeit het wel namelijk dus betwijfel hoe het gaat met me BF..:p

Ik laat het weten;)

Wel zorgen dat je genoeg eet he!!

Ik laat het weten;)

wat betekent BF?
Denk je nog om een nakuur te doen?

BodyFat

guys, waar blijven de ontwikkelingen?

Terug
Naar boven