maka
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Bestel via bb.com
potje kost maar 40 dollar ofzo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nog steets leuke kracht toenames, ik heb zonet even BF meting laten doen en zit nu op de 13,7 daarvoor op de 14,4 gewicht is nu 89kg![]()
hij weegt hetzelfde met een lager bf.. ook goed toch?
Misschien had ik meer verwacht dan alleen minder BF. Toch wel minstens 1 kilo spiermassa.

als jij dat wilt denken, prima..
@Emieloo: nice dude, ga zo door![]()
Het is beter om te vertellen wat je zelf weet dan alleen maar voor je te houden. Om go go te zeggen leer je ook niet echt veel van.ik heb de stack ook gedaan bam jw en restore.
Maar sommige mensen verwachten hier, dat het monster spul is ik was er zo rond de 4 kilo van aangekomen. Ik heb met jw en bam gebulkt en restore heb ik gecut bleef gewoon op het zelfde gewicht en stukje droger.
Maar ja als ik jou was had ik gewoon een echt kuurtje genomen dan weet je teminste wat er in zit nu is het nog steeds een geheim. Als er echt riods in zitten kan je het beter in 1 keer goed doen.
maar buiten dat om wil ik ook gewoon supplementen testen en kijken wat het doet
Je was met 89 kilo begonnen, nu weeg je nog 89 kilo?
Werkt dus niet echt goed bij jou denk ik.
Wat merk je eigenlijk tot nu toe? Is het alleen maar kracht? En hoeveel kracht meer?
Maar toch succes verder.
maar om er een paar te noemen
Je kan beter zeggen dat je met meer eten en gezond eten ook massa kan winnen.Het is beter om te vertellen wat je zelf weet dan alleen maar voor je te houden. Om go go te zeggen leer je ook niet echt veel van.
Emieloo: Ik weet niet hoeveel je eet maar ik zou meer eten als je ook massa wil winnen of is het alleen maar voor de kracht.
het probleem is ik heb het altijd druk op me werk en dergelijke..en niet tijd om hele maaltijden naar binnen te werken ik eet zoveel ik binnen ken krijgen in bepaalde tijd..en dat is voornamelijk brood met kipvilet..
mischien heb je tips voor me hoe ik even goed aan genoeg goede bouwstoffen ken komen..cal inname laatst uitgerekent en dat zit op ongeveer 2000cal/dagEet zowat de hele dag doorhet probleem is ik heb het altijd druk op me werk en dergelijke..en niet tijd om hele maaltijden naar binnen te werken ik eet zoveel ik binnen ken krijgen in bepaalde tijd..en dat is voornamelijk brood met kipvilet..
verder savonds 2 keer avond eten..en na training ook weer 4 broodjes met kipvilet en een stuk fruit..moet eerlijk zeggen na de training ben ik vaak wel laks met genoeg eten..mischien heb je tips voor me hoe ik even goed aan genoeg goede bouwstoffen ken komen..Calorie inname laatst uitgerekent en dat zit op ongeveer 2000cal/dag
Hoeveel kracht meer verschilt per oeveningmaar om er een paar te noemen
Schouder press stang en bankdrukken - 10kg met een goeie dag.
Squads - 15kg
en verder verschillend maar op elke oevening toch best bij gekomen qwa kracht![]()
2000 calorieen veel te weinig, of was je bedoeling cutten?

Je kracht is wel goed vooruit gegaan zo te zien. Denk je erover om het later weer eens te gebruiken of ga je beter voor iets anders?
wil hierna eerst ALRI Methoxy TRN proberen heb al 2 potjes van binnen