AndroidHealthClinic

ALRI supplementen

Ik heb dit topic, en het logje van den_bb eens gelezen, maar als ik het goed begrijp zou je hier super gains op moeten maken? Stel, ik zou deze stack willen gebruiken, wat voor bijwerkingen kan ik dan evt verwachten?

Super gains is zwaar overdreven. Van bijwerking een lichte hoofdpijn als je te weinig kh inneemt.

Kan niet wachten om mijn evo stack te beginnen

jawel ik heb wel last van acne gekregen. precies ook een puist tussen me 2 borstspieren in, zodat hij net nog over me tanktop mee kan kijken naar iedreen hehe. Muscle2muscle verkoopt die alri sups ook trouwens

jawel ik heb wel last van acne gekregen. precies ook een puist tussen me 2 borstspieren in, zodat hij net nog over me tanktop mee kan kijken naar iedreen hehe. Muscle2muscle verkoopt die alri sups ook trouwens

op hun site staan er al een tijdje geen alri sups meer....

Op hun site staat bij JW & BAm dat je het niet moet nemen al je onder de 21 bent. Nou ben ik bijna 19 en zou toch graag deze stack willen proberen. En wat is trouwens de meerwaarde van de retain bij deze stack?

wtf, Bij hercules-fitness.nl hebben ze haast alle ALRI producten uit de handel gehaald...

• Topic Starter Topic Starter
Alleen nog bij nutri-shop.nl te koop in nederland ben ik bang....Jammer dat de meeste shops geen alri produkten hebben:(

Terug
Naar boven