XXL Nutrition

ALRI supplementen

ik ga denk die wtf pumped kopen en die pro anabol
knallen met die hap

laat me zeker weten wat je ervan vindt als je ze koopt

ja dat doe ik ik denk dat ik weer ff zo log je bij hou maar dan haal ik het weer uit amerika.

het zal nog wel ff duren voor dat ik het bestel
want ga nu van de zomer weer op vakantie en dan wil ik in sept weer keihard gaan bulken

weet iemand al of die pro-anabol gewoon door de douane komt?

ja daar ben ik ook benieuwd naar heeft iemand het al besteld of gebruikt

Ik zou deze ook wel eens willen gebruiken. iemand meer ervaring mee?
THX

ik kan soiso niks gebruiken, heb spastische darmen :(

als je het in nederland en belgie in de winkel kan kopen, kan de douane het toch ni tegenhouden of zie ik het verkeerd?

ik ben pro-anabol nog niet tegengekomen in nl!

Er zit wel een luchtje aan:

Reserveer nu Pro-Anabol. Het nieuwe maar ook veelbesproken supplement van ALR Industries. De verwachte levertijd is ongeveer 2 weken, mocht dit langer duren wordt u hietvan uiteraard op de hoogte gesteld.

Let op: Wij krijgen een beperkte voorraad binnen, dus OP=OP. Mocht alles al meteen uitverkocht zijn, dan zal dit hier vermeld worden.

Waarschijnlijk bestellen ze zelf stiekem bij bodybuilding.com en hebben ze dus maar beperkte hoeveelheid. :rolleyes:

hadden niet een hoop mensen problemen met nutrishop.nl??

• Topic Starter Topic Starter
hadden niet een hoop mensen problemen met nutrishop.nl??

Bij mij hadden ze de 1e keer een fout gemaakt door ipv 2* hyperdrive, 2*special tactics te sturen.De rest was wel goed.En na een mailtje gaven ze de fout toe en werd me kostenloos 2* hyperdrive toegestuurd en ik mocht de special tactics houden.
Mijn 2e bestelling ging prima, BAM en JW besteld en 3 dagen laten in huis:D , met enkele samples...
En het is de enigste webwinkel die ALRI verkoopt.....

als je het in nederland en belgie in de winkel kan kopen, kan de douane het toch ni tegenhouden of zie ik het verkeerd?

Als je geen invoervergunning hebt om bepaalde stoffen in te voeren zoals jij en ik, kan de douane het spul gewoon tegenhouden.Grote gerenomeerde bedrijven hebben deze vergunningen wel zodat zij het wel in hun winkels hebben liggen.

Als je geen invoervergunning hebt om bepaalde stoffen in te voeren zoals jij en ik, kan de douane het spul gewoon tegenhouden.Grote gerenomeerde bedrijven hebben deze vergunningen wel zodat zij het wel in hun winkels hebben liggen.

wie heeft die regel nou weer verzonnen, dat is gewoon geld klopperij???

iemand ondertussen al ALRI - Pro-Anabol besteld in de us?

ik zit heel erg te twijfelen! me bestelling is namelijk nog niet de deur uit, maar ik wil geen risico lopen!

ik heb alleen jw, bam en restore besteld! pro-anabol komt de volgende keer wel!

Terug
Naar boven