MuscleMeat

ALRI supplementen

4 posts boven je

Gewoon erbij nemen! Geeft je nog een extra boost!

ik zit alleen met het probleem dat ik 23 juli een actieve vakantie in de ardennen ga doen met de fam! elke dag wel iets anders. Ik ben dan net bezig als het een maand duurt voordat ik het zou binnen krijgen! zou ik dan wachten of gewoon alvast beginnen?

staat wel droger

da zal wel geen probleem zijn vo u, wel mooivan die kerel in een maand tijd

ik ga het niet nemen, omdat ik het gevoel heb dat er steroids inzitten, zoals met halodrol een tijd geleden

:rolleyes:

Dude, ik heb het 8 weken na elkaar genomen. Het zijn geen PH's zoals halodrol. Je ballen krimpen er niet van, geen haaruitval of test die plat gelegd wordt. En het geeft zeker geen resultaten zoals Ph's of roids.

Wat een overdreven reacties altijd over JW en BAM. :D

ik zit alleen met het probleem dat ik 23 juli een actieve vakantie in de ardennen ga doen met de fam! elke dag wel iets anders. Ik ben dan net bezig als het een maand duurt voordat ik het zou binnen krijgen! zou ik dan wachten of gewoon alvast beginnen?

Misschien kun je beter beginnen gelijk na die vakantie, dan haal je er het optimale uit.

Succes!

misschien zou het wel ervoor kennen zorgen dat ik geen spiermassa ga verliezen in die vakantie?! ik neem wel me mammoth mee en me bcaa!

oke dan begin ik er wel na me vakantie mee! ken het wel beter alvast bestellen dan weet ik tenminste dat ik het eind juli wel binnen heb!

ik ga dan ook die pro-anabol erbij bestellen en hopen dat ie door de douane komt!

Terug
Naar boven