XXL Nutrition

Als je bodybuilding doet ga je voor je 40e dood

gaap:yawn:

Ah, die heeft idd op hoog amateur niveau bb wedstrijden gedaan. mooie builder was dat btw :)
Heeft hij de 40 ook niet gehaald dan?

hij leeft nog
waar zij op doelt is dat er velen die met zijn pa trainde en samen op de podium hebben gestaan de 40 niet hebben gehaald daardoor heeft zij nu een eenzijdig beeld over BB

hij leeft nog
waar zij op doelt is dat er velen die met zijn pa trainde en samen op de podium hebben gestaan de 40 niet hebben gehaald daardoor heeft zij nu een eenzijdig beeld over BB

Nee, ze wil gewoon anaal vernederd worden door heel DBB, dit was haar intentie vanaf het begin al! :mad:

haha, haar papa was pro bodybuilder en meteen heeft ze er verstand van :roflol:

Als ze eens op google zou kijken in hoeverre pro's voor hun 40ste doodgaan zal ze zien dat dit dikke onzin is en dat er zelfs pro's van 70 nog lekker aan het kuren zijn.

Ik vraag me trouwens wel af hoe haar pa heette als hij zogenaamd aan de top heeft gestaan. Zal me niets verbazen als het zo;n wannabe was die het net niet haalde en nu afgeeft op bodybuilding. Sowieso een hypocriete loser!

Haar papa is Sandy Verstappen. Gestikt in een kipfiletje op 40-jarige leeftijd.

hee we doen niet aan 20 hea
skinny rules zijn
man = 30
vrouw = 10

HOE DURF JE ZIJN NAAM VERKEERD TE SPELLEN? HET IS SKINNIE MET IE.

Verder is het haar paps, dus dan kiezen we de gulden middenweg, 20. :)

@ TS
homoswitch.gif

3048views in 2 dagen :D

ff serieus. Ik denk dat als je alle mogelijke drugs / medicijnen zou vergelijken dat AAS ongeveer helemaal onderaan staat wat het aantal verantwoordelijke doden betreft. En niet alleen betreft medicijnen en drugs, er zijn meer mensen gestorven aan bijv. teveel water drinken dan aan AAS gebruik. Die paar gevallen die gestorven zijn, daarbij gaat het vaak zelfs niet over AAS maar over diuretica, of een aangeboren hartziekte waarbij de AAS slechts de druppel was die de emmer deed overlopen. Of gekken die maandenlang hoge doseringen orals slikken en zo hun lever vernielen (extreem uitzonderlijk).

Ik zou zeggen als je langer en kwaliteitsvoller wilt leven ga dan BB doen, en doe TRT als je ouder dan 40-50 wordt, het zal je gezondheid en levenslust nog verbeteren.

ff serieus. Ik denk dat als je alle mogelijke drugs / medicijnen zou vergelijken dat AAS ongeveer helemaal onderaan staat wat het aantal verantwoordelijke doden betreft.

Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt mij toch dat er wel degelijk risico's aan AAS zitten. (maw: ik denk niet dat AAS *ongeveer* helemaal onderaan zou staan)

Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt mij toch dat er wel degelijk risico's aan AAS zitten. (maw: ik denk niet dat AAS *ongeveer* helemaal onderaan zou staan)
Statistisch gezien zijn er zeer weinig gevallen bekend van AAS gebruikers die gestorven zijn ten gevolge van hun gebruik.

Zelfs algemeen druggebruik stelt niets voor in verhouding tot roken of alcohol:
http://www.drugsbeleid.nl/nederlands/pdf_files/fctshtnl.pdf

In Nederland stierven exact 0 mensen ten gevolg van AAS gebruik sinds met de statistieken is gaan bijhouden. Daarom staat NECEDO ook altijd met de mond vol tanden als men vraagt hoe dodelijk AAS zijn. Er is namelijk niets te zeggen of te bewijzen. België zelfde verhaal.

Wereldwijd kan je het aantal doden nog steeds op 2 handen tellen, en men is in die gevallen zelfs niet zeker of het wel de AAS was.

Ik heb onlangs Bigger, Stronger, Faster gekeken. En die getallen (aantal doden/ziekenhuisopnames) waren ook verschrikkenlijk laag vergeleken met bijvoorbeeld roken, alcohol of zelfs multivitaminen.

Is er niet ergens een lijst met aantal doden/opnamen per gebruikeraantal ipv bevolkingsaantal?

Laatst bewerkt:
ff serieus. Ik denk dat als je alle mogelijke drugs / medicijnen zou vergelijken dat AAS ongeveer helemaal onderaan staat wat het aantal verantwoordelijke doden betreft. En niet alleen betreft medicijnen en drugs, er zijn meer mensen gestorven aan bijv. teveel water drinken dan aan AAS gebruik. Die paar gevallen die gestorven zijn, daarbij gaat het vaak zelfs niet over AAS maar over diuretica, of een aangeboren hartziekte waarbij de AAS slechts de druppel was die de emmer deed overlopen. Of gekken die maandenlang hoge doseringen orals slikken en zo hun lever vernielen (extreem uitzonderlijk).

Ik zou zeggen als je langer en kwaliteitsvoller wilt leven ga dan BB doen, en doe TRT als je ouder dan 40-50 wordt, het zal je gezondheid en levenslust nog verbeteren.

Wat bedoel je met TRT?

Ik heb onlangs Biger, Stronger, Faster gekeken. En die getallen (aantal doden/ziekenhuisopnames) waren ook verschrikkenlijk laag vergeleken met bijvoorbeeld roken, alcohol of zelfs multivitaminen.

Is er niet ergens een lijst met aantal doden/opnamen per gebruikeraantal ipv bevolkingsaantal?

Hm, erzijn ook veeeeeeel meer mensen die roken/alcohol drinken en zelfsoverdoseren metmultivitamines dan mensen die aas gebruiken.

Dit is echt leuk om te lezen :P maar zij is echt achterlijk !, ze komt overduidelijk aandacht te kort, alleen ze wou het denk ik op een andere manier XD

Mij gaf men altijd de indruk dat steroids vooral kanker konden activeren

dusss...hup hup hup de spuit erin iedereen:banana:

en spuit die Xenia ook ff vol:ds::suckit:

Terug
Naar boven