Xto
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 152
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ah, die heeft idd op hoog amateur niveau bb wedstrijden gedaan. mooie builder was dat btw
Heeft hij de 40 ook niet gehaald dan?
hij leeft nog
waar zij op doelt is dat er velen die met zijn pa trainde en samen op de podium hebben gestaan de 40 niet hebben gehaald daardoor heeft zij nu een eenzijdig beeld over BB

Een ****ing levensstijl zo bam afdoen als ongezond aan je dochter. Wat ben je dan voor 'n vader...
Als het mijn vader was zou ik hem slaan met 'n 20kg dumbbell![]()

hee we doen niet aan 20 hea
skinny rules zijn
man = 30
vrouw = 10

ff serieus. Ik denk dat als je alle mogelijke drugs / medicijnen zou vergelijken dat AAS ongeveer helemaal onderaan staat wat het aantal verantwoordelijke doden betreft.
Statistisch gezien zijn er zeer weinig gevallen bekend van AAS gebruikers die gestorven zijn ten gevolge van hun gebruik.Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt mij toch dat er wel degelijk risico's aan AAS zitten. (maw: ik denk niet dat AAS *ongeveer* helemaal onderaan zou staan)
ff serieus. Ik denk dat als je alle mogelijke drugs / medicijnen zou vergelijken dat AAS ongeveer helemaal onderaan staat wat het aantal verantwoordelijke doden betreft. En niet alleen betreft medicijnen en drugs, er zijn meer mensen gestorven aan bijv. teveel water drinken dan aan AAS gebruik. Die paar gevallen die gestorven zijn, daarbij gaat het vaak zelfs niet over AAS maar over diuretica, of een aangeboren hartziekte waarbij de AAS slechts de druppel was die de emmer deed overlopen. Of gekken die maandenlang hoge doseringen orals slikken en zo hun lever vernielen (extreem uitzonderlijk).
Ik zou zeggen als je langer en kwaliteitsvoller wilt leven ga dan BB doen, en doe TRT als je ouder dan 40-50 wordt, het zal je gezondheid en levenslust nog verbeteren.
Ik heb onlangs Biger, Stronger, Faster gekeken. En die getallen (aantal doden/ziekenhuisopnames) waren ook verschrikkenlijk laag vergeleken met bijvoorbeeld roken, alcohol of zelfs multivitaminen.
Is er niet ergens een lijst met aantal doden/opnamen per gebruikeraantal ipv bevolkingsaantal?
Mijn vraag ook; wat is veeeeeeel meer?Hm, erzijn ook veeeeeeel meer mensen die roken/alcohol drinken en zelfsoverdoseren metmultivitamines dan mensen die aas gebruiken.