AndroidHealthClinic

Als je bodybuilding doet ga je voor je 40e dood

Heh wat jammer dat der profiel privé is. Marvin had ook nog een conversatie met der:

Xenia (852)

gisteren, 19:19
ojee als we vanavond al gaan mag je helemaal niks meer eten... sorry na 8 uur verteer je langzamer. dus mag je niks, achja zolang ik maar kan smikkelen

Xenia (852)

gisteren, 19:18
jaaa neem je dan een bakje droge rijst mee of een banaan? want popcorn is te veel vet en koolhydraten
en colla en als die drank mag ook niet te veer suiker dus neem je maar een fles water mee

Heh wat jammer dat der profiel privé is. Marvin had ook nog een conversatie met der:

Xenia (852)

gisteren, 19:19
ojee als we vanavond al gaan mag je helemaal niks meer eten... sorry na 8 uur verteer je langzamer. dus mag je niks, achja zolang ik maar kan smikkelen

Xenia (852)

gisteren, 19:18
jaaa neem je dan een bakje droge rijst mee of een banaan? want popcorn is te veel vet en koolhydraten
en colla en als die drank mag ook niet te veer suiker dus neem je maar een fles water mee

MOAR.jpg

Mijn vraag ook; wat is veeeeeeel meer?
440.000 dooie rokers is ook net wat meer dan 3 dooie AAS gebruikers (in de US).

ja gab, die cijfers geven slechts aan wat een groter probleem is. Ik ben ook van mening dat aas geen isue is, maar ook ik zal t gevaar van aas zeker niet onderschatten :cool:

Hier moet ik gepost hebben :D

40 is toch een mooie leeftijd, het wordt er niet beter op na je 40ste. :o

klopt tenzij je naam Arnuld is.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb haar gister op het station gezien toevallig, ze is klein en heeft dikkere poten dan menig beginnende squatter. zeker van haar vader gekregen

nog wat progressie geboekt ?

Ken wel lelijkere meisjes.

Terug
Naar boven