- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
het verschil is, jij doet dit met de auto en angelus loopt altijd met zijn kontje achteruit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bij oudere auto's is het inderdaad slecht om de koppeling ingedrukt te houdenOm de koppeling die met de motor mee rond draait te bedienen is een druklager nodig en vroeger was dit een grafietring die op een stalen ring drukte, deze ring wordt warm en slijt bij indrukken. Tegenwoordig zijn de druklagers gemaakt met kogels of iets dergelijks en slijten ze veel minder.
Koppeling inhouden is slecht.. t*ring wat is dat nou weer voor bullshit. Daar is een koppeling voor gemaakt! Alsof je hem niet constant gebruikt tijdens het schakelen. Hoe komen jullie bij die praat?
bij oudere auto's is het inderdaad slecht om de koppeling ingedrukt te houdenOm de koppeling die met de motor mee rond draait te bedienen is een druklager nodig en vroeger was dit een grafietring die op een stalen ring drukte, deze ring wordt warm en slijt bij indrukken. Tegenwoordig zijn de druklagers gemaakt met kogels of iets dergelijks en slijten ze veel minder.
Altijd in zijn vrij tenzij ik als eerste voor het stoplicht sta, dan gooi ik hem op de koppeling. Vind het namelijk zelf ook schijtirritant als iemand bij het op groen gaan een eeuw erover doet om te gaan rijden.
Is dit systeem niet erg slecht voor de motor? Zeker voor turbomotoren lijkt me een dergelijk systeem funest?

Als ik voor in de rij sta, dan houd ik me koppeling ingedrukt. Staat er een rijtje voor mij dan is het wel eens in zijn vrij. (eer dat de rij aangereden is sta ik alweer klaar om te vertrekken)
Zelfde met mijn 2'de auto (automaat) als ik lang moet wachten of er staat een rij, dan zet ik hem in neutraal, anders gewoon de rem in.
Is dit systeem niet erg slecht voor de motor? Zeker voor turbomotoren lijkt me een dergelijk systeem funest?