AndroidHealthClinic

Als reactor 4 in Fukushima instort, wordt leven op aarde weggeveegd"

Oh kijk hln, betrouwbaar nieuws geblazen!!

Kunnen we nog wel een sushi meeting regelen voordat het zover is:p

Vorig jaar uitgebreid met mijn docent en klas overgehad,
veel bangmakerij en heel erg overdreven..

Klinkt wel freaky, hoorde het net ook op radio538 maar kan verder niet veel vinden op telegraaf etc?

Ligt eraan. Als je gezond eet als bodybuilders dan valt het wel mee dat kanker enzow.

een voordeel we zijn niet de enige die dan doodgaan dus er zal geen verdriet zijn enzo, geluk bij ongeluk dan maar

Heeft trouwens iemand een link naar die docu op discovery channel(?) van hoe de wereld zou kunnen vergaan... Van die info over hoe de mensheid de ruimte 'scant' voor evt kometen etc.

Karma will be given xD

een voordeel we zijn niet de enige die dan doodgaan dus er zal geen verdriet zijn enzo, geluk bij ongeluk dan maar

Dat ligt er natuurlijk maar aan hoe we dan dood gaan. Neem aan dat het niet 1 explosie is die de aarde wegblaast maar een radioactieve golf die langzaam over de aarde trekt (al dan niet via de zee). Dan zie je de dood tegemoet omdat je eerder al hoort wat er aan de hand is/gaat gebeuren.

ik ben benieuwdt!

Wellicht sterk overdreven, maar landen zoals china mogen zich wel wat beter beginnen inzetten om de planeet NIET meer te verkloten.

Was ook niet echt handig om een kerncentrale te bouwen op een locatie waar er hoog risico is op aardbevingen. Maar dit nieuwsbericht lijkt me wat overdreven voor de sensatie.

Oh wacht HLN, ok dan kan je het zo negeren.

achja we gaan toch wel dood... of het nou de ijskappen ( global warming ), grootschalige oorlog of een kerncentrale is...

Er zou eens iets positiefs gezegd worden :rolleyes:

Terug
Naar boven