- Waardering
- 703
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 15%
veel vlees, kip en vis eten en melk drinken verhoogt de kans op kanker juist

Welke broscience bronnen heb je voor me?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
veel vlees, kip en vis eten en melk drinken verhoogt de kans op kanker juist

lijkt me wel wat, in een keer alle mensen kapot waar ik een hekel aan heb. daar heb ik mijn eigen leven dan ook nog wel voor overlaat die aardbeving maar komen !
Met wat geluk hoeft dat dus ook niet meer
Kom kom, 'Fat Man' Nagasaki heeft pakweg 5kg plutonium de atmosfeer ingeblazen, goed voor pakweg 5miljard dooie Japannertjes dus.
Wie heeft die Fukushima dingen gebouwd dan?
Je moet natuurlijk weten welke supplementen je moet nemen om die effecten teniet tedoen. Ik slik bijvoorbeeld visolie omega.

Wat veel mensen niet weten is dat china zowel absoluut als relatief het meeste geld investeert in 'groene' energie. Zoals bijvoorbeeld windmolens en zonne-energie.Wellicht sterk overdreven, maar landen zoals china mogen zich wel wat beter beginnen inzetten om de planeet NIET meer te verkloten.
Vorig jaar uitgebreid met mijn docent en klas overgehad,
veel bangmakerij en heel erg overdreven..
faalhaas ben je ook hereden meer voor mij om al dat volk uit het oosten te haten...
verzieken onze aardkloot met al hun uitlaatgassen en vervuiling van fabrieken (zie china)
en gaan hier wat dom lopen doen met radioactief afval, dat ze het verwijderen van die site of op z'n minst veilig stellen...
alle radioactieve shit er weghalen en bom erop zeg ik (op china, dat miezerige japan hebben we dan wel ineens mee)

De economische grootmachten vinden echter er een overbevolking is op deze aarde en zij willen de wereldbevolking met 90 % verminderen (doden) dat deden ze via "agenda 21" http://www.youtube.com/watch?v=XseUkCWuVGk maar Fukushima komt hen goed uit om hun streefcijfers te behalen. De Japanse overheid doet er ook alles aan om die kernramp te minimaliseren om Japan niet failliet te laten gaan.Hehehe, tijd voor deep space exploration..
OT: Maar als het allemaal zo ernstig zou zijn, dan hadden de economische grootmachten toch allang experts/hulptroepen gestuurd om de boel veilig te stellen?
De economische grootmachten vinden echter er een overbevolking is op deze aarde en zij willen de wereldbevolking met 90 % verminderen (doden) dat deden ze via "agenda 21" http://www.youtube.com/watch?v=XseUkCWuVGk maar Fukushima komt hen goed uit om hun streefcijfers te behalen. De Japanse overheid doet er ook alles aan om die kernramp te minimaliseren om Japan niet failliet te laten gaan.