Fitness Seller

Als reactor 4 in Fukushima instort, wordt leven op aarde weggeveegd"

ik lig er niet wakker van, wat komt dat komt

lijkt me wel wat, in een keer alle mensen kapot waar ik een hekel aan heb. daar heb ik mijn eigen leven dan ook nog wel voor over:) laat die aardbeving maar komen !

tumblr_m2nekv2Cdm1qaxtuw.jpg

Hehehe, tijd voor deep space exploration..

OT: Maar als het allemaal zo ernstig zou zijn, dan hadden de economische grootmachten toch allang experts/hulptroepen gestuurd om de boel veilig te stellen?

Kom kom, 'Fat Man' Nagasaki heeft pakweg 5kg plutonium de atmosfeer ingeblazen, goed voor pakweg 5miljard dooie Japannertjes dus.
Wie heeft die Fukushima dingen gebouwd dan?

Filmpje leek mij gewoon vrij geloofwaardig, maar zal idd wel overdreven zijn.

Wellicht sterk overdreven, maar landen zoals china mogen zich wel wat beter beginnen inzetten om de planeet NIET meer te verkloten.
Wat veel mensen niet weten is dat china zowel absoluut als relatief het meeste geld investeert in 'groene' energie. Zoals bijvoorbeeld windmolens en zonne-energie.
Bovendien hebben wij jarenlang de wereld om zeep geholpen maar gaan we nu wel tegen andere landen in opkomst zeggen dat zij dat niet mogen?

Heerlijk altijd die nieuwssites, beetje de mensen bang proberen te maken. Ik zou zeggen, laat maar instorten die hap. We weten toch al dat die regio daar een Tsjernobyl 2.0 is.

:orly:

Welke broscience bronnen heb je voor me?

wacht hoor, even zoeken

edit: ik vind het niet meer, maar het was een youtube filmpje van een vegetarische professor die samen met een japanner onderzoek had gedaan, heeft nog op dbb gestaan. mss vind ik het later nog terug

Laatst bewerkt:
Vorig jaar uitgebreid met mijn docent en klas overgehad,
veel bangmakerij en heel erg overdreven..

Zie je wel dat mensen in het onderwijs niet voldoende opleiding genoten hebben.

Het probleem in Fukushima is niet overdreven het wordt onderschat.
Het opslagbad in het reactorgebouw 4 heeft een totaal van 1535 brandstofstaven of 460 ton nucleaire brandstof. Het 7-verdiepingen tellende gebouw heeft grote schade geleden, met het opslagbad 30 m boven de grond. Het dak is weggeblazen. Als het opslagbad breekt en leegloopt zal de nucleaire brandstof oververhit raken en veranderen in een vuurzee die zo heet is dat men deze met water niet meer kan blussen, waardoor een enorme hoeveelheid radioactieve stoffen zich over een groot gebied zullen verspreiden

reden meer voor mij om al dat volk uit het oosten te haten...

verzieken onze aardkloot met al hun uitlaatgassen en vervuiling van fabrieken (zie china)
en gaan hier wat dom lopen doen met radioactief afval, dat ze het verwijderen van die site of op z'n minst veilig stellen...

alle radioactieve shit er weghalen en bom erop zeg ik (op china, dat miezerige japan hebben we dan wel ineens mee)
faalhaas ben je ook he:roflol:
M 17j

Hehehe, tijd voor deep space exploration..

OT: Maar als het allemaal zo ernstig zou zijn, dan hadden de economische grootmachten toch allang experts/hulptroepen gestuurd om de boel veilig te stellen?
De economische grootmachten vinden echter er een overbevolking is op deze aarde en zij willen de wereldbevolking met 90 % verminderen (doden) dat deden ze via "agenda 21" http://www.youtube.com/watch?v=XseUkCWuVGk maar Fukushima komt hen goed uit om hun streefcijfers te behalen. De Japanse overheid doet er ook alles aan om die kernramp te minimaliseren om Japan niet failliet te laten gaan.

BumpeHoliJoooooo
Bump2.jpg

**** YEAAAAHHHHH tis lekker weeeeeeeer XDXD

Terug
Naar boven