AndroidHealthClinic

Alternatief Animal Pak

WC.Eend

Novice
Waardering
0
Hey, kan iemand mij helpen met de zoektocht naar een alternatief voor Animal Pak, pillen slikken is niet zo men ding en thuis zien ze me er ook al niet te graag mee afkomen

ik zou het eigelijk willen gebruiken als overbrugging tot april

mijn cellmass pot is op en ik wil het creatine gebruik even stop zetten omdat ik vernomen heb dat anders het effect afzwakt om dan in april weer te beginnen

na wat opzoekwerk leek me de animalpak interessant voor ertussen, iemand andere mening? superveel weet ik er ook niet over, kan nog véél leren ;)

ik train al jaren, maar laatste maanden eindelijk wat meer focus opgelegd door op alles een beetje te beginne letten, dit alles leidde tot een positieve boost, duidelijke vooruitgang geboekt!

dus kan iemand mij bij dezer assisteren?
om deze periode tot april te overbruggen
had mss ook aan BCAA's gedacht of essentiel aminozuren?

ik beschik nog over een halve pot No Explode, met deze heb ik nog niet beslist of ik hem spaar voor april of gewoon uitneem

alvast bedankt
Tim

van animal pak ga je niets merken, zijn voornamelijk multivitamines

Heb je soms niks te vertellen thuis?

Animal Pak zijn inderdaad gewoon vitamines. Die gaan je niet (merkbaar) vooruithelpen...
BCAA's voor en na de training is sowieso een aanrader.
Probeer misschien eens een pre workout booster. Zit meestal ook creatine in, maar niet in dezelfde mate als een apart creatinesupplement.
Ik heb jaren na elkaar creatine gebruikt en ben er plots mee gestopt. Geloof me ik voelde geen afname van kracht of iets dergelijks. Als je fatsoenlijk eet en traint kan je dat makkelijk 'overbruggen'.

ik heb ter afwisseling eens Arsenal Trainingspacks genomen van Met-RX

Body & Fitshop verkoopt die

heb ook al een paar animal pak cans leeg gemaakt.. nu overgestapt naar een
andere multi.. (multi v van sport pharma) merk geen verschil met de animal pak!!
doseer hem wel hoger dan aangegeven staat (3x pd 3 tabs)
bevalt me prima.. ga niet meer terug naar animal

Terug
Naar boven