MuscleMeat

alternatief brood?

XSS21

Novice
Waardering
0
Lengte
2m
Massa
108kg
Vetpercentage
18%
Ik loop nu al even een tijdje mee te lezen met meerdere topics en heb er veel aan gehad.

ik ben nu ook een tijdje bezig met "goed eten".
alleen het brood komt me zo langzamerhand de strot uit.
nou zag ik in de supermarkt meergranen beslag staan voor pannekoeken:lick:

ik ben aan het pannekoeken bakken geslagen en heb in het beslag i.p.v 2, 4 eieren gedaan. en als extra toevoeging wat muesli in het beslag gedaan.

zijn jullie het met mij eens dat dit zonder toevoeging van stroop en dat soort troep een goede broodvervanger is? of zie ik dit helemaal verkeerd?

Alvast bedankt

Ik eet al 40 jaar brood en het komt me nog steeds niet de neus uit.

Maar goed, pannenkoeken maak je ook van meel... wat voor meel heb je gebruikt ? Wat muesli betreft.. ik zou (gemalen) havermout nemen en muesli gewoon als muesli eten.

• Topic Starter Topic Starter
ja dat kan natuurlijk ook.
het was ook maar een probeersel.
smaakt verder wel goed.
ik overweeg zelf om het af te wisselen met brood.

Het meel wat ik heb gebruikt was gewoon meergranen meel.:)

Je kant ook gwn brinta eten

ja dat staat sochtens al op het menu:p
maar brood eet ik eigenlijk de hele dag door dus ik was opzoek naar een vervanger daarvoor zodat ik wat kan afwisselen.

havermout, bruine paste, rijst?

Probeer een tosti! :meal:

zilvervlies rijst

Ik eet ook vet veel brood. Gewoon beetje afwisselen , af en toe een ''duur'' brood. Soms inderdaad lekkere tosti ervan maken en dan komt het wel goed.

Alternatief: zilvervliesrijst.

precies.
maar we zijn het er dus over eens dat pannekoeken evt. ter vervanging kunnen dienen? want dat was mijn uiteindelijke vraag:rolleyes:

ik eet sinds een paar maanden helemaal geen brood meer, rijst en aardappelen gaan er een stuk beter in!!

Terug
Naar boven