AndroidHealthClinic

alternatief voor AAS?

• Topic Starter Topic Starter
winstrol is goedkoper dan anavar. alhoewel je niet over prijzen mag spreken, kan ik je als richtlijn geven dat je voor een kuur van 6 weken winstrol only (40 of 50 mg per dag)alleszins minder dan 100 euro nodig hebt. en dat kuren altijd uit testosteron of injecties moet bestaan, is dikke bullshit. ik ken ook gasten die gewoon als ondersteuning twee keer per jaar een winstrol only doen en die geen zin hebben om zwaar te kuren. gasten die tussen 35 en 55 en zijn en met die kuurtjes wat vooruitgaan. het voordeel is dat je bijna of geen libidoprobs hebt achteraf en dat je enkel wat kracht verliest na je kuur. met testosteron is dat wel iets anders. ik veronderstel dat je dit ook met anavar kan doen. ik heb nooit anavar gebruikt. geloof mij dat je veel beter een winstrol of anavar kuurtje kan doen ipv met die vuile designerhormonen te prullen. en die designerhormonen kosten je nog meer geld ook.

inderdaad, ik wil eerst zo iets als winny ofzo proberen om te kijken hoe ik er op reageer voor ik met een echte testo kuur zou beginnen :)

---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Zoals al eerder gezegd bestaan er geen sups die gelijk zijn aan AAS.. Wel zijn er supplementen waar je hele goeie resultaten mee kunt boeken!!

Zo heb ik laats Alpha X gebruikt.. Ze zeiden dat het gelijk stond aan testosteron propionaat :P

Zo goed gelovig als ik ben ;) heb ik het geprobeerd maar moet zeggen dat het echt de resultaten gaf waar ik naar zocht..

De resultaten waren:

Vocht vast houden (me moeder dacht dat ik ON was :P)
Kracht vermeerdering (redelijk tot fors)
De gewonnen kilo's behouden achteraf
De gewonnen kracht behouden achteraf
Meer spiermassa

Voor de rest geen bijwerkingen uiteraard!! Het is een supplement..

Wat voeding betreft.. Ik loop ploegendienst en me dagen zijn elke keer anders.. Ook ik heb een goed schema..

Als je wisselende tijden hebt moet je het wat flexibeler maken.. Je neemt gewoon een aantal koolhydraat producten, een aantal eiwit producten en goede vetten en daar stel je elke keer een maaltijd mee samen..

Dan hoe je niet altijd aan je schema te houden maar heb je toch alle 3 de belangrijke stoffen binnen..

In ieder geval is het goed te doen!!!

En verder is creatine monohydraat een goed product om toch weer even over die grens heen te komen..

succes

wat alpha X betreft, dit heb ik ook geprobeerd en weinig tot niets van gemerkt (mss omdat ik nog te jong ben(23jaar) om echt iets te voelen van de natuurlijk testo boosters. :p

qua supps heb ik nog niet echt iets tegegekomen bij mijn weten waar ik van kan zeggen: "dat heb ik nou eens gemerkt" of "daar zie ik nou eens resultaat van" daarom dat ik het eens over een andere boeg wilde gooien omdat ik echt supermoeilijk kg's bijkom. ik mag eten wat ik wil en ik kom geen gram bij. :)

mijn voedingsschema is normaal wel in orde

''alternatief voor AAS?'' ht enige alternatief voor aas is ........meer aas maar ff serieus denk je nou echt dat erzoiets is? laat het weten ik denk dat het veel mensen veel geld zal besparen.

Had toch wel verwacht dat er iemand met SARMs aan zou komen. Misschien dat je je daar wat in kan verdiepen. Schijnen wel wat sides te veroorzaken trouwens.

creatine.

Voedingssupplementen komen niet in de buurt van de effecten die je van AAS mag verwachten. Prohormonen zijn vaak veel zwakker en hebben ook bijwerkingen, je betaalt verder veel voor weinig resultaat. Het is dan verstandiger om meteen de stap te zetten naar AAS, als je bijwerkingen wil minimaliseren kies je voor de minder krachtige middelen, maar die leveren natuurlijk ook minder resultaat op.

In dit stadium zou ik gewoon zonder AAS doorgaan, er is naturel nog veel te winnen.
.

Laatst kwam iemand naar me toe en bood me Oxandrolone aan. Hij had het over 'lichte AAS' en dat er bijna geen bijwerkingen waren. Ik heb er geen kaas van gegeten en heb even op internet gekeken. Blijkt dat je van het spul wel wat sterker wordt. Zou jij het aanraden bij mensen die nog nooit hebben gekuurd? En is nakuren een must?

Laatst kwam iemand naar me toe en bood me Oxandrolone aan. Hij had het over 'lichte AAS' en dat er bijna geen bijwerkingen waren. Ik heb er geen kaas van gegeten en heb even op internet gekeken. Blijkt dat je van het spul wel wat sterker wordt. Zou jij het aanraden bij mensen die nog nooit hebben gekuurd? En is nakuren een must?
Oxandrolon of Anavar (merknaam) is een AS die men onder meer aan vrouwen en kinderen voorschrijft. Alle AS zijn zware medicijnen, maar Anavar wordt algemeen beschouwd als de minst zware onder de AS. De androgene bijwerkingen zijn beperkt, en ook heeft het een kleinere invloed op de eigen hormonen. Wel is oxandrolon giftig en dus moet de dosis en duur beperkt worden. De winsten bestaan vooral uit droge massa en het wordt bijv. genomen om een hardere look te bekomen. Het heeft ook een merkbaar effect op de spierkracht en uithouding. Voor meer info kan je de wiki lezen.

Ik raad mensen die nog nooit hebben gekuurd eerst en vooral aan om zoveel mogelijk massa te halen uit naturel BB. Daarna moet men nagaan waarom men gaat kuren. Als iemand gaat kuren om uiteindelijk zo groot mogelijk te worden, dan kan een eerste kuur beter bestaan uit een massa-stack. Bijv. testosteron en boldenon.

Anavar raad ik eerder aan voor vrouwen of iemand die zich gaat voorbereiden op een wedstrijd en/of fotoshoot.

Iemand die echt bang is van een serieuze eerste kuur, kan overwegen om te beginnen met een (lichtere) Anavar-kuur.

Jammere van anavar is dat je het hoog moet doseren en het al iets duurder is, en door de hoge dosering nog duurder.

Oxandrolon of Anavar (merknaam) is een AS die men onder meer aan vrouwen en kinderen voorschrijft. Alle AS zijn zware medicijnen, maar Anavar wordt algemeen beschouwd als de minst zware onder de AS. De androgene bijwerkingen zijn beperkt, en ook heeft het een kleinere invloed op de eigen hormonen. Wel is oxandrolon giftig en dus moet de dosis en duur beperkt worden. De winsten bestaan vooral uit droge massa en het wordt bijv. genomen om een hardere look te bekomen. Het heeft ook een merkbaar effect op de spierkracht en uithouding. Voor meer info kan je de wiki lezen.

Ik raad mensen die nog nooit hebben gekuurd eerst en vooral aan om zoveel mogelijk massa te halen uit naturel BB. Daarna moet men nagaan waarom men gaat kuren. Als iemand gaat kuren om uiteindelijk zo groot mogelijk te worden, dan kan een eerste kuur beter bestaan uit een massa-stack. Bijv. testosteron en boldenon.

Anavar raad ik eerder aan voor vrouwen of iemand die zich gaat voorbereiden op een wedstrijd en/of fotoshoot.

Iemand die echt bang is van een serieuze eerste kuur, kan overwegen om te beginnen met een (lichtere) Anavar-kuur.

Bedankt voor de verhelderende uiteenzetting. :)

Terug
Naar boven