MuscleMeat

altijd honger?

tuxgato

Novice
Waardering
0
oke ik zit met een klein probleem..
ik mag gerust aankomen ~70 kilo, 1.90m
heb ik zelf geen problemen mee, maar het probleem is dat
ik heb ALTIJD honger... dus heb ik vaak het gevoel dat ik op een lege maag leef.. en dat is niet gunstig, want volgens mij kom je zo niet aan :P
ik eet ongeveer 15 boterhammen over de dag verspreid.. 3x een tussendoortje savonds een bak kwark en minimaal 1.5 liter aan vocht ( denk aan melk, water, etc ) verder eet ik bij het avondeten met macaroni gerust 3 borden vol. aardappels en shit gaan er meestal 2 borden in.. dan zit ik fijn vol..voor 15 minuten ofzo.. dat is mijn probleem.. herkent iemand dit.. en is er een soort van oplossing tegen ?

veel sla en groene groenten eten , die geven een langer verzadigings gevoel

1,5 liter vocht per dag vind ik persoonlijk te weinigen zeker voor iemand zo groot als jij. Ik zou het opdrijven naar 2-3 liter per dag. meer vocht zal ook leiden tot een kleiner hongergevoel (voor een tijdje).

1,5 liter vocht per dag vind ik persoonlijk te weinigen zeker voor iemand zo groot als jij. Ik zou het opdrijven naar 2-3 liter per dag. meer vocht zal ook leiden tot een kleiner hongergevoel (voor een tijdje).

in groenten zit veel water dus ... , 2a3L water is pokke veel , kdrink max. 1L per dag

tja, het is misschien veel maar zeker en vast geen overbodige luxe!! 1 liter is wel hééél weinig hoor. Als jij nu intensief cardio doet, dan moet je toch enorm veel dorst hebben en dan zit je toch zo over die éne liter(misschien doe je geen cardio, dat kan ook;)

Stomme suggestie misschien, maar zijn dat wel bruine boterhammen die je eet? Het verschil tussen volkoren (bruin dus) en witte boterhammen als je het hebt over verzadigingsgevoel

heb ik zelf geen problemen mee, maar het probleem is dat
ik heb ALTIJD honger... dus heb ik vaak het gevoel dat ik op een lege maag leef..

Ruilen?! Ik ( Ecto zonder eetlust ) Zit in een bulk en heb de grootste moeite om aan mijn 2500-3000 kcal per dag te komen omdat mijn maag gewoonweg zegt: "More food = Throwing up dude! FULL, want me to spell it out for you?" ;)

Stomme suggestie misschien, maar zijn dat wel bruine boterhammen die je eet? Het verschil tussen volkoren (bruin dus) en witte boterhammen als je het hebt over verzadigingsgevoel

ik had precies hetzelfde, ik ben laatst over gestapt op volkorenbrood en na 4 sneetjes krijg ik niks meer binnen, dan zit ik prop vol

Wat voor boterhammen eet je, en wat doe je er op. Hoeveel vet en eiwit eet je per dag ?

Verlaag je GI (dus volkorenbrood) en eet meer vezels, vet en eiwit. (eiwit verzadigd langer, vet vertraagt de opname, en een lagere GI geeft minder bloedsuikerschommelingen (vet helpt daar ook al bij)).

Wees blij. Is toch juist gunstig als je wilt aankomen, dat je altijd honger hebt, kan je door eten. Ik heb nooooit honger. Das ook geen pretje hoor, zit je altijd tegen je zin in te eten.

Ik denk dat je probleem in de vetinname zit heb ik namelijk ook . Ik kan soms ook de hele dag eten zonder dat mijn maag zegt nu is het genoeg hahaha. Echter op een junkdag waarin ik nergens naar kijk en dus rustig een burgertje pak van de mac is het toch wel anders hahahaha.

Heb het opgelost door goede vetten frequenter te gebruiken in mijn huidige schema. Ook heb ik meer groenten en fruit in mijn schema geplaatst en nu is het een stuk beter.

Kan ook zijn dat het allemaal in je koppeke zit maat ;)
Er zijn wel meer mensen die sinds ze trainen ofzo, plots ook meer
drang hebben naar eten.

Maar dat gaat ook wel weer over ;)

• Topic Starter Topic Starter
kwa vocht, tijdens het trainen drink ik ook nog wel een liter ofzo extra , 3kcal drankjes en 4 glazen water ofzo.. maari k zal erop letten ;)

Ik herken dit, je moet eens wat meer voedsel leren kennen, bij het een voedsel ben ik verzadigd voor 10Min met ander voedsel kan ik een uurtje verder, en vooral meer eten in 1x, dus eet veel en wacht tot je bijna vol zit en dan stoppen. Maar je zal nieuw en onbekend, ander voedsel tot je moeten nemen.

meer eten zeker gezien je gewicht en lengte zou je er juist blij mee moeten zijn :cool:

als ik honger heb, kap ik een halve liter melk of meer naar binne, zit er weer wat in d emaag ...

wat jij voelt is trouwens geen honger ... is er eerder een niet volle maag, de kindjes in afrika, die hebben honger, en bij god ik zou het zelf nooit willen voelen

btw brood is altijd bruin..

ja oke..
@SHutterspeed..
ik vind het ook niet erg:P maar zoveel kom ik niet aan hoor.

man ik moet mezelf altijd dwingen om te eten
en wil maar niet aan komen
:(

Terug
Naar boven