Fitness Seller

Aankomen vrouw

• Topic Starter Topic Starter
Heb nooit een cent hoeven te betalen voor Nutri. Wellicht omdat ik allang door m'n eigen risico heen was(?).

Daarnaast gaat het hier om een meid van 16, die volgens mij nog niet zolang aan fitness doet. Neem aan dat die niet meteen aan de poedertjes gaat oid.

Ik vond sommige smaken best te pruimen en soms makkelijker weg te krijgen dan een boterham met pindakaas.
Ik ben vrij bekend met de ‘fitness wereld’ en ook met supplementen. Ik heb een zak whey proteïne in de keuken staan. Maar ik vind het nooit verkeerd om hulp te vragen. Tips en adviezen maken het alleen maar makkelijker dan dat in alles zelf zou moeten doen

Heb nooit een cent hoeven te betalen voor Nutri. Wellicht omdat ik allang door m'n eigen risico heen was(?).

Daarnaast gaat het hier om een meid van 16, die volgens mij nog niet zolang aan fitness doet. Neem aan dat die niet meteen aan de poedertjes gaat oid.

Ik vond sommige smaken best te pruimen en soms makkelijker weg te krijgen dan een boterham met pindakaas.
Inderdaad eerst je eigen risico.
Maar dan alsnog.... Je krijgt het niet zonder indicatie vergoed. En gezien nien gewoon normale voeding nog makkelijk kan verhogen zal die indicatie er niet snel komen.

En wat betreft poedertjes...
Je kan ook gewoon Bambix nemen ;)

Ik vond gewoon eten alles beter dan die zoete rommel... :o

Wat is er mis met whey? Veel goedkoper dan die nutri drankjes en zeker zo goed.

Snap niet wat leeftijd en nog niet lang fitnessen te maken heeft met al dan niet whey kopen en zelf je nutridrankjes te maken. Zeker zo goed en goedkoper.

Gevalletje selectief lezen ?

Ik zeg nergens dat er iets mis is met whey. Wat ik wel zei is dat Nutri voor mij geheel gratis was na m'n ziekenhuis periode. Neem aan dat het situatie gebonden is of je wel of niet ervoor betaald.

Maar goed, ik kwam hier niet om Nutri te promoten.Het was een tip, het heeft mij geholpen iig.

Ik zeg nergens dat er iets mis is met whey. Wat ik wel zei is dat Nutri voor mij geheel gratis was na m'n ziekenhuis periode. Neem aan dat het situatie gebonden is of je wel of niet ervoor betaald.

Maar goed, ik kwam hier niet om Nutri te promoten.Het was een tip, het heeft mij geholpen iig.

Je zegt ik neem aan dat ze niet direct aan de poedertjes gaat. Klinkt idd alsof er dan wat mis is met poedertjes of dat je er niet direct mee mag beginnen of iets in die aard.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor alle reacties. Maar ik sla de nutri toch over. Verder zijn tips qua Shakes en voeding van harte welkom!

Bedankt voor alle reacties. Maar ik sla de nutri toch over. Verder zijn tips qua Shakes en voeding van harte welkom!

Whey met havermoutpoeder of rijstpoeder en wat olijfolie of mct olie. Krijg je makkelijk binnen. en voor meer kcals volle ipv mager melk.

die poedertjes,Wat is er mis met whey?

Snap niet wat leeftijd en nog niet lang fitnessen te maken heeft met al dan niet whey kopen en zelf je nutridrankjes te maken. Zeker zo goed en goedkoper.

Dit dus, whey, gemalen havermout en multivitamine zijn in principe gewoon normaal voedsel en nodig voor je gezondheid.

Snap niet waarom mensen zich daar druk om maken terwijl ze zelf koffie, snoep koek en chips naar binnen douwen.

Whey met havermoutpoeder of rijstpoeder en wat olijfolie of mct olie. Krijg je makkelijk binnen. en voor meer kcals volle ipv mager melk.

Dat dus

300 ml melk
15 ml lijnzaad olie
100 gram ultra fine oats
50 gram whey
= ~800 kcal

Ff shaken en 15 min in koelkast zetten (kan ook gelijk drinken maar is net alsof je zand door slikt)

Zo laat je het anders niet overkomen!

Terug
Naar boven