Fitness Seller

Altijd na KT wat buikspieren trainen?

Boomstam

Dutch Bodybuilder
Waardering
16
Ik zit met wat overtollig vet aan mijn buik. Dit wil ik heeeel graag weg maar ik ben niet van plan om te cutten, althans toch niet écht te cutten maar misschien net iets onder mijn onderhoudscals gaan.

Ik vroeg me af als ik elke dag dat ik aan krachttraining doe wat buikoefeningen doe voor ik de gym verlaat resultaten ga zien? Elke niet-trainingsdag kan ik altijd een 30min-1u hardlopen als dit ook nog goed is.

Groetjes

EDIT:

Stats zijn:
1m76
73kg
+/- 14% bf

Laatst bewerkt:
Oneindig buikspieroefening gaan doen in de hoop dat je buik slanker gaat worden , gaat niet werken helaas..
Je kan nl niet plaatselijk vet verbranden..
Beter na je kt wat cardio gaan doen..20minuutjes ofzo gaan hardlopen,crossen etc.. cardio na je kt is altijd top omdat je dan sneller je vet gaat aanspreken als energieleverancier.. ipv dat als je bv net een maaltijd hebt gegeten en dan een lekker stuk gaat hardlopen..
Dan gaat je lichaam nl eerst die maaltijd (kh's) gebruiken als eerste energiebron..ipv je vetreserves
Iedere keer je abs trainen zorgt er alleen maar voor dat je buikspieren miss dikker worden maar zolang je % nog "te hoog"is..ga je die felbegeerde sixpack niet zien.. jammer maar helaas..
succes..en tja een goeie cut zou uiteraard wel helpen ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Die sixpack hoeft niet hoor, enkel die kwabbetjes weg :)

Graag gedaan, laat je het even weten als die kwabbetjes weg zijn;)

• Topic Starter Topic Starter
Prima! :)
Is extra hardlopen op niet trainingsdagen ook goed? zo'n halfuurtje ongeveer

kan..maar in principe moet het ook genoeg zijn als je het na je kt alleen zou doen..kijk het gewoon aan en anders kan je het (als het niet snel genoeg gaat naar je zin) over een maand extra erbij gaan doen..gaat vast goedkomen!

Nee, met elke dag wat buikspieroefeningen ga je geen resultaat zien.

Inb4 pindakaas op je buik smeren.

Als je de buikspieren zichtbaar wilt maken zul je toch wel wat moeten cutten.
Creeër en kcaltekort door oftewel minder te eten of cardio te doen. (combinatie van beide kan ook, en kan je zelfs meer eten).
Enkel zo zal je die kwabbetjes kunnen wegwerken.
Succes.

Terug
Naar boven