AndroidHealthClinic

AM scootertheorie

Sebasjuh

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
63kg
goede avond,

Ik ga deze dinsdag mijn theorie examen voor mijn scooterbewijs doen, en ik vroeg me af of jullie nog enkele tips hadden of vragen die je nog weet van vorige jaren. Ik weet dat dit misschien niet het juiste forum is, maar er zullen vast wel mensen van mijn leeftijd zijn die wat tips/goede oefeningen hebben.

alvast bedankt, Sebas.

Tips: leer goed.
Je kunt het beste leren via een ''oefen cd'' van Vekabest. Dit programma gebruiken ze namelijk bij examinering.

Advies voor als je zakt: volgende keer eerder beginnen met leren en/of rond zoeken naar tips :p

• Topic Starter Topic Starter
Tips: leer goed.
Je kunt het beste leren via een ''oefen cd'' van Vekabest. Dit programma gebruiken ze namelijk bij examinering.

Advies voor als je zakt: volgende keer eerder beginnen met leren en/of rond zoeken naar tips :p

was meer opzoek naar tips zoals :
check deze site voor goede oefenexamens : ...
zorg dat je ... heel goed weet

etc.

toch bedankt

was meer opzoek naar tips zoals :
check deze site voor goede oefenexamens : ...
zorg dat je ... heel goed weet

etc.

toch bedankt

Gewoon je boekje paar keer doorlezen + een paar oefenexamens maken, volgens mij heeft het cbr er zelfs een paar op hun site staan moet je maar even googlen.

Ik heb nog een scooter te koop trouwens :cool:

niet afkijken

degene naast je is met grote waarschijnlijk een mong**l die gokt

Ik ook, voor 250 euro mag je hem komen ophalen :)

Boek heb je niet nodig, gewoon cd doen joh. En tenzij je écht een scooter nodig hebt, gewoon een jasr wachten man. Tegenwoordig is scooter toch ook t*ring duur met praktijk etc, en autorijbewijs kan je lessen vanaf 17 toch?

• Topic Starter Topic Starter
heb dus iets van piratebay kunnen downloaden, werkt top! een soort oefenCD, ben toch al genoeg kwijt aan het rijbewijs zelf.

Morgen ga ik hem afleggen, laat jullie het resultaat hier weten. ben benieuwd of ik het in 1x haal.

Als dat niet lukt dan ben je echt achterlijk. Het kan natuurlijk ook dat het niveau in Nederland hoger ligt.

Neem vooral je id-kaart mee en kom optijd.

wachten, en gelijk voor je auto gaan. zonde van het geld, om nu alles in een scooter en rijbewijs te investeren.

wachten, en gelijk voor je auto gaan. zonde van het geld, om nu alles in een scooter en rijbewijs te investeren.

Meeste 18 jarige kunnen geen auto betalen zolang ze studeren, ben nu 19 en gebruik me scooter nog steeds dagelijks en zal nog wel jaren zo blijven.

Scooterbewijs zou je ook kunnen 'krijgen' bij je autorijbewijs, maar scooterrijders hebben gemiddeld minder lessen nodig dan niet scooter-rijders vanwege gewenning aan plaats op de weg en verkeersborden beter kennen, dus zoveel scheelt het niet

Een brommer rijder zal misschien minder lessen nodig hebben, maar het scheelt nooit zoveel dat je je brommer lessen ed eruit hebt.

Meeste 18 jarige kunnen geen auto betalen zolang ze studeren, ben nu 19 en gebruik me scooter nog steeds dagelijks en zal nog wel jaren zo blijven.

Scooterbewijs zou je ook kunnen 'krijgen' bij je autorijbewijs, maar scooterrijders hebben gemiddeld minder lessen nodig dan niet scooter-rijders vanwege gewenning aan plaats op de weg en verkeersborden beter kennen, dus zoveel scheelt het niet

ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. auto rijbewijs is een investering, ben al meerdere keren aangenomen voor een baan puur omdat ik over een rijbewijs beschik. en je hoeft ook zeker niet gelijk een auto te kopen, maar je hebt hem in ieder geval wel + je scooter zit er al bij in.

maar in jou geval snap ik het wel, mede omdat je nog volop studeert.

Terug
Naar boven