Fitness Seller

AM scootertheorie

ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. auto rijbewijs is een investering, ben al meerdere keren aangenomen voor een baan puur omdat ik over een rijbewijs beschik. en je hoeft ook zeker niet gelijk een auto te kopen, maar je hebt hem in ieder geval wel + je scooter zit er al bij in.

maar in jou geval snap ik het wel, mede omdat je nog volop studeert.

Zal er idd zeker aan liggen of je een korte opleiding doet en eerder werkt of langer studeert. Verder moet je autorijbewijs sws halen, maar persoonlijk vond ik mijn scooterrijbewijs halen zeker geen zonde.

snap ik.. maar met die nieuwe wetten, word je eigenlijk alleen maar meer gemotiveerd om een auto rijbewijs te halen.

Zal er idd zeker aan liggen of je een korte opleiding doet en eerder werkt of langer studeert. Verder moet je autorijbewijs sws halen, maar persoonlijk vond ik mijn scooterrijbewijs halen zeker geen zonde.

Hoezo moet je je auto rijbewijs sws halen?
Ikzelf heb het geluk gehad dat scooterrijbewijs toendertijd niet zo duur was.

Hoezo moet je je auto rijbewijs sws halen?

een bedrijf neemt iemand sneller aan, die een rijbewijs heeft en eventueel een eigen auto. dan iemand die constant afhankelijk is van openbaar vervoer. voor jongeren, is een rijbewijs op het begin niet essentieel omdat de meeste toch in de stad/dorp werken waar ze ook wonen. maar de meesten zullen later toch werk krijgen die niet in de buurt zit van hun huis.

een bedrijf neemt iemand sneller aan, die een rijbewijs heeft en eventueel een eigen auto. dan iemand die constant afhankelijk is van openbaar vervoer. voor jongeren, is een rijbewijs op het begin niet essentieel omdat de meeste toch in de stad/dorp werken waar ze ook wonen. maar de meesten zullen later toch werk krijgen die niet in de buurt zit van hun huis.

Ja oke, maar dat betekend niet dat het moet. Je kansen zijn dan gewoon groter.

Voor mijn idee van een goed leven moet het wel. Tenzij je afhankelijk wil zijn van het OV.

Probeer je hiermee dan ook te zeggen dat je geen goed leven kan hebben als je geen rijbewijs hebt?
Wat denk je dan van ondernemers die dichtbij hun onderneming wonen, mensen die worden opgehaald thuis om naar werk te rijden (gratis), mensen die thuis werken..
Zij kunnen ook een goed leven hebben hoor ;) En nog niet eens afhankelijk hoeven te zijn van het OV.

Probeer je hiermee dan ook te zeggen dat je geen goed leven kan hebben als je geen rijbewijs hebt?
Wat denk je dan van ondernemers die dichtbij hun onderneming wonen, mensen die worden opgehaald thuis om naar werk te rijden (gratis), mensen die thuis werken..
Zij kunnen ook een goed leven hebben hoor ;) En nog niet eens afhankelijk hoeven te zijn van het OV.

Opgehaald worden door een collega(?), dat is nog erger dan afhankelijkheid van het OV. Mensen die thuis werken gaan de deur nooit uit? Nooit familie/vrienden opzoeken?

Een vraag die ik mij nog kan herinneren was: ''Als jouw bijrijder een watermeloen was, zou je zijn zaad dan spugen of slikken?''

Opgehaald worden door een collega(?), dat is nog erger dan afhankelijkheid van het OV. Mensen die thuis werken gaan de deur nooit uit? Nooit familie/vrienden opzoeken?

Ja, sommige mensen worden gewoon standaard op een bepaalde tijd opgehaald om naar hun werk te gaan.
Mensen die thuis werken gaan zeker wel de deur uit maar er bestaat ook nog zoiets als een fiets.

Kijk: het MOET niet.
Het is wel makkelijker en veelzijdiger. Maar het MOET niet, zoals jij wel zegt.

Ja, sommige mensen worden gewoon standaard op een bepaalde tijd opgehaald om naar hun werk te gaan.
Mensen die thuis werken gaan zeker wel de deur uit maar er bestaat ook nog zoiets als een fiets.

Kijk: het MOET niet.
Het is wel makkelijker en veelzijdiger. Maar het MOET niet, zoals jij wel zegt.

Wel voor een goed leven.

Fijn dat we het eens zijn :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
3 fout , geslaagd :D

Terug
Naar boven