XXL Nutrition

American Football in Nederland?

Amped

Advanced Bodybuilder
Waardering
37
Heb altijd op hoog niveau ijshockey gespeeld, mee gestopt. Na aantal jaar begint het weer te kriebelen om een full contact sport te doen. Altijd geïnteresseerd geweest in football, alleen zit hier niet echt wat in de buurt. Is circa 35KM rijden voor dichtstbijzijnde club (Eindhoven).

Iemand die de sport beoefend? Hoe zit het met competitie(niveau) in Nederland? Aantal clubs? Iemand anders die ook in ehv traint?

In, lijkt mij ook een machtige sport om te doen.

het is een mooie sport ja maar in Nederland veel te klein waardoor je voor een wedstrijd 3uur in de auto zit :P en het niveau veel lager is.. denk ik?

Volgens mij is rugby wat bekender in Nederland. Het heet niet voor niks American football anders zou het wel Dutch football heten snapje?

• Topic Starter Topic Starter
Rugby en American football zijn 2 verschillende dingen. Niet lullen waar je niks over weet. Snapje?

vind het wel beter sport als voetbal.. jammer dat het niet zo bekend is als voetbal zou veel leuker zijn :D

American football is gewoon een beta variant van rugby, je bent van top tot teen beschermt bij American football. Rugby is veel harder.

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 19:17 ----------

Dus volgens jou zijn voetbal, basketball, korfbal, rugby en dergelijke allemaal hetzelfde? :o
n**ga please

Nee rugby en American football lijken wel degelijk veel op elkaar misschien zijn de spelregels wat anders maar het idee van het spelletje is het zelfde.

American football is gewoon een beta variant van rugby, je bent van top tot teen beschermt bij American football. Rugby is veel harder.

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 19:17 ----------

Nee rugby en American football lijken wel degelijk veel op elkaar misschien zijn de spelregels wat anders maar het idee van het spelletje is het zelfde.

Ik vraag niet om jou mening over de sport, ik vraag naar meningen van mensen die de sport beoefenen en die ervaring hebben met de vragen die ik gesteld heb. Dus ff srs only, dankje.

Ik vraag niet om jou mening over de sport, ik vraag naar meningen van mensen die de sport beoefenen en die ervaring hebben met de vragen die ik gesteld heb. Dus ff srs only, dankje.

Je bent anders wel gevoelig voor mijn mening, fag. Je kan me ook negeren maar je hapt maar al te graag. Maar aan je houding te zien hoe je post ben je waarschijnlijk te beta voor die sport dus hier kan wel een slotje op.

Je bent anders wel gevoelig voor mijn mening, fag. Je kan me ook negeren maar je hapt maar al te graag. Maar aan je houding te zien hoe je post ben je waarschijnlijk te beta voor die sport dus hier kan wel een slotje op.

Haha, beta omdat ik kleine mannetjes die betweterig zijn irritant vind. Logica.

Terug
Naar boven