MuscleMeat

American Horror Story (serie)

• Topic Starter Topic Starter
Gebruik nu XBMX das super man!

Netflix staat nu ook seizoen 2.

Heb zojuist SE1, SE2 en SE3 rechtstreekse stream links toegevoegd :D

Zal eens kijken naar XBMX :thumbs:

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb zojuist SE1, SE2 en SE3 rechtstreekse stream links toegevoegd :D

Zal eens kijken naar XBMX :thumbs:

Excuus het moet zijn XBMC en dan moet je mashupxbmc ook ff googlen. Op die laatste site staat hoe en wat. Is een media centre echt super dik :thumb:

Doe ff 1000 karmapunten met je modpowerrrrr :cool:

Spoiler se2

Nu zegt die vader (uit seizoen 1) in seizoen 2 dat hij de zoon is van Bloodyface? Of vergis ik me en zijn het dezelfde acteurs met een verhaallijn die niets met se1 te maken hebben?

Spoiler se2

Nu zegt die vader (uit seizoen 1) in seizoen 2 dat hij de zoon is van Bloodyface? Of vergis ik me en zijn het dezelfde acteurs met een verhaallijn die niets met se1 te maken hebben?

Het zijn de zelfde acteurs (voor een groot deel dan) maar het is een compleet nieuw verhaal, ieder seizoen is een ander verhaal zeg maar. En hij is inderdaad de zoon van Bloodyface.

Net begonnen met seizoen 2, begin nu de tweede aflevering te kijken.

Asylum's zijn zowiezo the shit. Kijk al uit naar de rest van het seizoen :D

Ik heb de eerste paar afleveringen gezien, misschien maar eens verder gaan kijken.

Check :D was een goed seizoen!

Wat vond je nu van seizoen 1?

Seizoen 1 begon gewoon heel wazig, met veel te veel verhalenlijnen door elkaar en begreep er weinig van.Maar naarmate je meer en meer te weten komt, is het wel goed :thumbs:

Denk wel dat seizoen 2 sterker is of kan zijn. Is ook veel duidelijker ;)

---------- Toegevoegd om 23:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:48 ----------

Demonic possession, hell yeah!!

jeeeeeeeeeeeeuj!

Jep, maar moet ook nog de laatste afleveringen van seizoen 3 bekijken. Ben nogal chaotisch in series volgen :o

Ik ben er nogal lui in, kijk liever in de zetel maar is altijd een heel gedoe om te streamen of gedownloade serie te kijken (USB of HDMI kabel). Dus ik neem ze liever op tv op... alleen geven ze de goede series niet op tv :sad:

Yessssssssssssssss :D

Terug
Naar boven