MuscleMeat

Serie: Hannibal

4 juni eerste ep in amerika

• Topic Starter Topic Starter
zin innnn

HERINNERING!
Hopelijk morgen avond tijd om te kijken

Vond persoonlijk de episode all over the place, het was mij iig niet meer duidelijk wat nou hedendaags was en wat nou voor die tijd was xD.

Het was idd allemaal een beetje vaag ,maar als je goed oplet was het wel te volgen.

Vond de eerste aflevering van het nieuwe seizoen ook beetje tegenvallen, maar als ik het me nog goed herinner moest ik bij de vorige seizoenen ook even op gang komen.

Dit was wel echt even inkomen inderdaad. Ik ben benieuwd naar de volgende episode, hopelijk valt alles dan wat meer op zijn plaats.

Iemand een link voor ep1 en 2? Kan het niet op KAT vinden..

erg genoeg wel:( ,echt kut!

Ja, redelijk onbegrijpelijk. Schijnbaar al jaren een rechtenissue, jammer dat ze het nu al moeten cancelen. Heeft denk ik ook wel te maken met de ratings in USA. Slechte kijkcijfers, maar goed, veel preutse mensen daar. Veel scenes zijn vast te schokkend.

Wanne jankers daar.

Klopt het dat seizoen 2 een beetje vaag was?

Klopt het dat seizoen 2 een beetje vaag was?

haha wat, ben ergens eind seizoen 1 al gestopt me kijken omdat het te vaag was en in seizoen 2 was het nog erger?
serie sprak me echt niet aan, perfect gecaste mads mikkelson maar de storyline en de andere cast waren ecth poep imo

haha wat, ben ergens eind seizoen 1 al gestopt me kijken omdat het te vaag was en in seizoen 2 was het nog erger?
serie sprak me echt niet aan, perfect gecaste mads mikkelson maar de storyline en de andere cast waren ecth poep imo

jij bent gek:D

Er is nog hoop:

Hannibal executive producer and the show’s creator, Bryan Fuller, has confirmed that discussions to find the show a new home are indeed happening.

• Topic Starter Topic Starter
Volgen mensen deze serie nog?

ben t/m ep3 gekomen s2, s2 is echt te vaag,snap er geen hol van. Misschien dat ik het nog keer af ga kijken, als alle eps uitzijn.

Waarom zou je, wordt toch gecancelled.

Terug
Naar boven