Fitness Seller

Homeland (TV Serie)

nondeju wat spannend dit seizoen!!! Waarschijnlijk het beste seizoen tot nu toe...
Elke aflevering is gewoon raak.

ik vind m ook nice..! wel heel anders dan vorige seizoenen. Aflevering van gister had wel sicke cliffhanger

Moet epi 8 nog zien. De eerste afleveringen waren imo wat traag, maar sinds enkele afleveringen is het niveau echt gestegen.
Seizoen 1 vind ik nog steeds het beste.

zojuist het 2e seizoen gezien, heb alweer zin in seizoen 3.

Misschien maar weer eens verder kijken, was bij de 2de afl. van het 2de seizoen afgehaakt, mede door die hysterische Carrie.

holy shit, seizoen 4 is echt epic...!

Het niveau blijft echt hoog in Homeland. Altijd spijtig als die ruim 40 minuten er weer opzitten.

laatste ep is weer nice. Quinn is sowieso een baas, vind wel vet als hij hoofdrol heeft

---------- Toegevoegd om 02:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:25 ----------

HOOOLYYY SHIT wat een teringhoer die carry

Over s04, heb 1 ep gezien.
Is er al iets bekend over een mogelijke terugkeer van Brody?

Goede serie, vind die Carrie soms alleen een irritante kut.

Epische serie, maar moet nog steds aan seizoen 4 beginnen, het derde was wat minder om eerlijk te zijn

Zonde van de zwakke laatste aflevering. Verder was seizoen 4 dik in orde.

Jaa de laatste aflevering was echt gaar, ik verwachte ieder moment dat er iets zieks zou gebeuren maar er gebeurde steeds maar niet:roflol:

Heerlijke seizoen 4!

Ben toch benieuwd wat Saul van plan is, volgens mij gaat hij hem keihard terug pakken...

Mooie serie homeland, beetje verslaafd er aan haha, erger me alleen aan hysterische Carrie.. zit ze soms gewoon voor achter wijf uit te maken als ik kijk :p

Deze week de 3 eerste seizoenen gekeken :) Begin nu aan s4.. GO GO, echt een goeie serie

Terug
Naar boven