AndroidHealthClinic

Amerika is zelf de terrorist

Spijtig genoeg willen de meeste mensen dit niet begrijpen.

Bush heeft veel naar de klote geholpen idd.

Mmm, dat die militairen daar niet alleen zitten voor vrijheid en democratie, daar wil ik nog wel in meegaan. Maar verder een beetje een nietszeggend filmpje. Ik kan net zo'n filmpje maken met terroristen die onschuldige burgers (en moslims) opblazen. Bekijk het eens van meerdere kanten.

Yup ben het er wel mee eens.

Amerika is het meest criminele land op de wereld ook ten opzichte van haar eigen bevolking.

Ken jij een ander land dat bedrijven toelaat en zulke grote subsidies geeft om de eigen bevolking te vergiftigen?

Mmm, dat die militairen daar niet alleen zitten voor vrijheid en democratie, daar wil ik nog wel in meegaan. Maar verder een beetje een nietszeggend filmpje. Ik kan net zo'n filmpje maken met terroristen die onschuldige burgers (en moslims) opblazen. Bekijk het eens van meerdere kanten.

Cijfers liegen niet jonge. Zullen we de cijfers van amerika is vergelijken met de cijfers van een terroristische organisatie?

---------- Post added di 7 jun 2011 at 15:39 ----------

Bush heeft veel naar de klote geholpen idd.

Gozer zou gestraft moeten worden, voor wat hij heeft geflikt. De andere zijn er ook niet mee weggekomen, dus waarom hij wel?

• Topic Starter Topic Starter

Ik kijk het ook van beide kanten, ik zeg niet dat de terroristen in die land wel sporen.

Maar het wordt JUIST altijd bekeken van de kant van de terorristen in die landen en nooit van Amerika zelf.

is dat de stem van naomi klein? dat wijf kan me krijgen.

Als ik jou sla en jij slaat mij terug dan ben ik fout en jij minder fout. Amerika is begonnen, Dat je dan verzet krijgt wat zich uit in extreem geweld is vreselijk maar in mijn ogen begrijpelijk.

heey volgens mij begrijpt niemand het hier, we moeten blij zijn dat de Amerikanen gratis voor ons Europa, de terroristen vermoorden..

Als hun dat nooit hadden gedaan, hoe had de wereld er dan nu uitgezien? 100000 terrositen + meer?

heey volgens mij begrijpt niemand het hier, we moeten blij zijn dat de Amerikanen gratis voor ons Europa, de terroristen vermoorden..

Als hun dat nooit hadden gedaan, hoe had de wereld er dan nu uitgezien? 100000 terrositen + meer?

Gast ben je wel helemaal goed? Ten eerste is er niets gratis aan aangezien veel europese landen ook meehelpen en ten tweede móet je er eens bij stil staan waarom er terroristen zijn.

Gast ben je wel helemaal goed? Ten eerste is er niets gratis aan aangezien veel europese landen ook meehelpen en ten tweede móet je er eens bij stil staan waarom er terroristen zijn.

Uh.. vietnam oorlog heeft Europa volgens mij niet aan meebetaald..

mmm

Wat Obama tot nu toe gedaan heeft is volgens mij goed geweest om het terrorisme te verminderen. Maar wat Bush gedaan heeft, dat heeft volgens mij het terrorisme eerder gestimuleerd.

Maar ook de niet neutrale houding van de VS in het Midden-Oosten die er altijd geweest is stimuleert terrorisme. IMO hebben ze zich te vaak bemoeit met andere landen wanneer dat helemaal niet gewenst was. Soms moet je landen gewoon hun eigen shit laten oplossen. In elk geval zeker niet op eigen houtje een oorlog starten wanneer je geen steun hebt van de internationale gemeenschap.

Wat Obama tot nu toe gedaan heeft is volgens mij goed geweest om het terrorisme te verminderen. Maar wat Bush gedaan heeft, dat heeft volgens mij het terrorisme eerder gestimuleerd.

Maar ook de niet neutrale houding van de VS in het Midden-Oosten die er altijd geweest is stimuleert terrorisme. IMO hebben ze zich te vaak bemoeit met andere landen wanneer dat helemaal niet gewenst was. Soms moet je landen gewoon hun eigen shit laten oplossen. In elk geval zeker niet op eigen houtje een oorlog starten wanneer je geen steun hebt van de internationale gemeenschap.

Achteraf lijkt een slechte leider toch beter dan geen leiding.

Terug
Naar boven