Mysterio3
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spijtig genoeg willen de meeste mensen dit niet begrijpen.
Dat klopt natuurlijk niet, maar ik moet jou nog betrappen op de eerste juiste uitspraak op dit forum.Amerika is het meest criminele land op de wereld ook ten opzichte van haar eigen bevolking.
Mmm, dat die militairen daar niet alleen zitten voor vrijheid en democratie, daar wil ik nog wel in meegaan. Maar verder een beetje een nietszeggend filmpje. Ik kan net zo'n filmpje maken met terroristen die onschuldige burgers (en moslims) opblazen. Bekijk het eens van meerdere kanten.
Mmm, dat die militairen daar niet alleen zitten voor vrijheid en democratie, daar wil ik nog wel in meegaan. Maar verder een beetje een nietszeggend filmpje. Ik kan net zo'n filmpje maken met terroristen die onschuldige burgers (en moslims) opblazen. Bekijk het eens van meerdere kanten.
Als ik jou sla en jij slaat mij terug dan ben ik fout en jij minder fout. Amerika is begonnen, Dat je dan verzet krijgt wat zich uit in extreem geweld is vreselijk maar in mijn ogen begrijpelijk.Mmm, dat die militairen daar niet alleen zitten voor vrijheid en democratie, daar wil ik nog wel in meegaan. Maar verder een beetje een nietszeggend filmpje. Ik kan net zo'n filmpje maken met terroristen die onschuldige burgers (en moslims) opblazen. Bekijk het eens van meerdere kanten.
heey volgens mij begrijpt niemand het hier, we moeten blij zijn dat de Amerikanen gratis voor ons Europa, de terroristen vermoorden..
Als hun dat nooit hadden gedaan, hoe had de wereld er dan nu uitgezien? 100000 terrositen + meer?
Gast ben je wel helemaal goed? Ten eerste is er niets gratis aan aangezien veel europese landen ook meehelpen en ten tweede móet je er eens bij stil staan waarom er terroristen zijn.
Uh.. vietnam oorlog heeft Europa volgens mij niet aan meebetaald..
mmmMmm, dat die militairen daar niet alleen zitten voor vrijheid en democratie, daar wil ik nog wel in meegaan. Maar verder een beetje een nietszeggend filmpje. Ik kan net zo'n filmpje maken met terroristen die onschuldige burgers (en moslims) opblazen. Bekijk het eens van meerdere kanten.
Wat Obama tot nu toe gedaan heeft is volgens mij goed geweest om het terrorisme te verminderen. Maar wat Bush gedaan heeft, dat heeft volgens mij het terrorisme eerder gestimuleerd.heey volgens mij begrijpt niemand het hier, we moeten blij zijn dat de Amerikanen gratis voor ons Europa, de terroristen vermoorden..
Als hun dat nooit hadden gedaan, hoe had de wereld er dan nu uitgezien? 100000 terrositen + meer?
Wat Obama tot nu toe gedaan heeft is volgens mij goed geweest om het terrorisme te verminderen. Maar wat Bush gedaan heeft, dat heeft volgens mij het terrorisme eerder gestimuleerd.
Maar ook de niet neutrale houding van de VS in het Midden-Oosten die er altijd geweest is stimuleert terrorisme. IMO hebben ze zich te vaak bemoeit met andere landen wanneer dat helemaal niet gewenst was. Soms moet je landen gewoon hun eigen shit laten oplossen. In elk geval zeker niet op eigen houtje een oorlog starten wanneer je geen steun hebt van de internationale gemeenschap.