Fitness Seller

Amerika is zelf de terrorist

terrorisme is het inboezemen van angst. 1 persoon met een snipergeweer kan een heel land terroriseren, dus terrorisme is niet te bestrijden. Kijk naar de oorzaak waarom terrorisme ontstaat, dat kan je eventueel aanpakken maar deze hele war on terror zoals men het doet voorkomen is zinloos. Lekker honderduizenden mensen ombrengen in t midden-oosten omdat de westerse wereld zo'n enorme! last heeft van terrorisme, oh ja?, je die enkele aanslagen waarbij weinig slachtoffers zijn gevallen in vergelijking met een oorlog waar tientallen miljoenen onder lijden.
Politieke agenda's > welbehagen bevolking

Maar Vietnam had dan ook niets te maken met de war on terror. Nu weet ik trouwens zeker dat je trollt. Niemand is zo dom haha.

had te maken met het indammen van communisme, wat natuurlijk ook onzin was aangezien het vietnam alleen ging om onafhaneklijkheid dat kregen ze door het communisme aangezien de bazen in vietnam niet commnuistisch waren moesten ze wel communisitishc worden om dat tegen te gaan

lol wat een slecht filmpje zeg

heey volgens mij begrijpt niemand het hier, we moeten blij zijn dat de Amerikanen gratis voor ons Europa, de terroristen vermoorden..

Als hun dat nooit hadden gedaan, hoe had de wereld er dan nu uitgezien? 100000 terrositen + meer?

Dat is een van de domste dingen die ik gehoord heb, terroristen ontstaan door het oorlog die gevoerd word. Stel nu ze bombarderen belgië,er gaan zowiezo mensen zijn die uit woede dingen doen om het vijand schade toe te brengen.Het is natuurlijk niet correct dat ze zoiets doen maar moest jouw familie omkomen in de oorlog zou er ook een click in je hersenen ontstaan van "destroy the enemy".

Als je dit al kunt snappen begrijp je wel waarom mensen in staat zijn om zichzelf op te blazen... Welk persoon met gezond verstand zou dit doen?
Zou jij het doen met plezier? Ik alvast niet.

En voor het geloof doen ze het zeker niet want zelfdoding in de Islam is zwaarst mogelijk zonde.

Kip ei verhaal.

Amerika kan alleen maar moorden. Begon al met de indianen. Amerikanen pakken wat ze willen of ze daar nou recht op hebben of niet. Amerika is terrorist

"Amerika is begonnen"

Dan kan ik je niet serieus nemen, sorry.
Dit is het hele discussie punt. Amerika is wel degelijk begonnen met oorlog voeren alleen is het zo lang geleden en worden er zo veel mooie verhaaltjes om heen verteld dat dat niet zo lijkt. Uiteindelijk is het Amerika het alleen te doen om macht en grondstoffen. Je gelooft toch zelf niet dat het ging om de jaloersheid om de vrijheid van het Amerikaanse volk. En zelfs als de oorlog was begonnen door Al Quada lees je dan eens in waar Al Quada zijn bestaan aan te danken heeft. Juist het zelfde land wat er nu alle profijt van heeft dat die oorlog er is.

De winnaar schrijft geschiedenis. Dat is ook de reden waarom nog geen Amerikaan vast heeft gezeten voor oorlogsmisdaden.

Dit is het hele discussie punt. Amerika is wel degelijk begonnen met oorlog voeren alleen is het zo lang geleden en worden er zo veel mooie verhaaltjes om heen verteld dat dat niet zo lijkt. Uiteindelijk is het Amerika het alleen te doen om macht en grondstoffen. Je gelooft toch zelf niet dat het ging om de jaloersheid om de vrijheid van het Amerikaanse volk. En zelfs als de oorlog was begonnen door Al Quada lees je dan eens in waar Al Quada zijn bestaan aan te danken heeft. Juist het zelfde land wat er nu alle profijt van heeft dat die oorlog er is.

Ik hoef me helemaal nergens voor in te lezen, dat de VS Afghanen heeft bewapend om destijds de Sovjet-Unie te weerstaan weet iedereen. Alleen als je zegt "Amerika is begonnen" maak je van iets complex, iets heel simpels, wat het dus niet is.

---------- Post added wo 8 jun 2011 at 11:31 ----------

20-23 landen aanvallen in de afgelopen 60 jaar en Amerika is zkr nooit begonnen :D

Want Amerika is zkr de held zoals in de films

Noem ze eens op graag, en bedenk daar eens bij wat de oorzaak was.

Ik hoef me helemaal nergens voor in te lezen, dat de VS Afghanen heeft bewapend om destijds de Sovjet-Unie te weerstaan weet iedereen. Alleen als je zegt "Amerika is begonnen" maak je van iets complex, iets heel simpels, wat het dus niet is.

Of jij maakt van iets simpels iets complex.

:o

Oke, dan houden we alle gebeurtenissen die na WO2 zijn gebeurd op: 'Amerika is begonnen'
Nee want dit topic gaat over de oorlog in iraq en wij hebben het vooral over Amerika vs terrorisme . Ik ben er van overtuigt dat Amerika de boosdoener is in dit conflict om macht en financiële redenen. Om alles na ww2 op Amerika te schuiven is absurd.

Terug
Naar boven