- Waardering
- 3.208
Niet noodzakelijk, hangt af van situatie.Achteraf lijkt een slechte leider toch beter dan geen leiding.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet noodzakelijk, hangt af van situatie.Achteraf lijkt een slechte leider toch beter dan geen leiding.
Maar Vietnam had dan ook niets te maken met de war on terror. Nu weet ik trouwens zeker dat je trollt. Niemand is zo dom haha.
Ken jij een ander land dat bedrijven toelaat en zulke grote subsidies geeft om de eigen bevolking te vergiftigen?
heey volgens mij begrijpt niemand het hier, we moeten blij zijn dat de Amerikanen gratis voor ons Europa, de terroristen vermoorden..
Als hun dat nooit hadden gedaan, hoe had de wereld er dan nu uitgezien? 100000 terrositen + meer?
Als ik jou sla en jij slaat mij terug dan ben ik fout en jij minder fout. Amerika is begonnen, Dat je dan verzet krijgt wat zich uit in extreem geweld is vreselijk maar in mijn ogen begrijpelijk.
Please explain."Amerika is begonnen"
Dan kan ik je niet serieus nemen, sorry.
Technisch gezien waren dat toen nog EuropeanenAmerika kan alleen maar moorden. Begon al met de indianen. Amerikanen pakken wat ze willen of ze daar nou recht op hebben of niet. Amerika is terrorist

"Amerika is begonnen"

Amerika kan alleen maar moorden. Begon al met de indianen. Amerikanen pakken wat ze willen of ze daar nou recht op hebben of niet. Amerika is terrorist
Dat waren de spanjaarden..de engelsen...de hollanders idd de europeanen

Dit is het hele discussie punt. Amerika is wel degelijk begonnen met oorlog voeren alleen is het zo lang geleden en worden er zo veel mooie verhaaltjes om heen verteld dat dat niet zo lijkt. Uiteindelijk is het Amerika het alleen te doen om macht en grondstoffen. Je gelooft toch zelf niet dat het ging om de jaloersheid om de vrijheid van het Amerikaanse volk. En zelfs als de oorlog was begonnen door Al Quada lees je dan eens in waar Al Quada zijn bestaan aan te danken heeft. Juist het zelfde land wat er nu alle profijt van heeft dat die oorlog er is."Amerika is begonnen"
Dit is het hele discussie punt. Amerika is wel degelijk begonnen met oorlog voeren alleen is het zo lang geleden en worden er zo veel mooie verhaaltjes om heen verteld dat dat niet zo lijkt. Uiteindelijk is het Amerika het alleen te doen om macht en grondstoffen. Je gelooft toch zelf niet dat het ging om de jaloersheid om de vrijheid van het Amerikaanse volk. En zelfs als de oorlog was begonnen door Al Quada lees je dan eens in waar Al Quada zijn bestaan aan te danken heeft. Juist het zelfde land wat er nu alle profijt van heeft dat die oorlog er is.
20-23 landen aanvallen in de afgelopen 60 jaar en Amerika is zkr nooit begonnen
Want Amerika is zkr de held zoals in de films
Ik hoef me helemaal nergens voor in te lezen, dat de VS Afghanen heeft bewapend om destijds de Sovjet-Unie te weerstaan weet iedereen. Alleen als je zegt "Amerika is begonnen" maak je van iets complex, iets heel simpels, wat het dus niet is.

Nee want dit topic gaat over de oorlog in iraq en wij hebben het vooral over Amerika vs terrorisme . Ik ben er van overtuigt dat Amerika de boosdoener is in dit conflict om macht en financiële redenen. Om alles na ww2 op Amerika te schuiven is absurd.
Oke, dan houden we alle gebeurtenissen die na WO2 zijn gebeurd op: 'Amerika is begonnen'