MuscleMeat

aminozuren als ontbijt

Dus?

Leuk dat aminozuren acuut de GH-, IGF-1- en insulinespiegel meer laten stijgen dan melkpoeder. Maar dit zegt niks over LBM op langere termijn. Daarbij zijn de effecten van fysiologische GH- en insulineniveaus op lichaamscompositie vrijwel nihil. ik heb het gevoel dat dit ook geldt voor IGF-1.
Een gewoon ontbijt met eiwitten is al meer dan voldoende. Zonde om daar dure aminozuren voor te gebruiken.

En het boek "Warrior Diet" is een bundel waardeloze bro-science.

gewoon een schepje EAS van xxl :) Dan wat prettig cardio doen en dan een deftige ontbijt =)

er staat alleen eiwitten, maar in whey shakes zitten toch ook beetje koolhydraten en vetten in..?

Ik neem de laatste tijd ook eerst een schepje pepto pro. Daarna neem ik mijn ontbijt.

• Topic Starter Topic Starter
zou ik ook doen als XXL mij sponserde, wordt mij een beetje reteduur als ik het ook elke dag voor mijn ontbijt neem:(

Ja maar valt op zich nog mee hoor, zitten heel wat doseringen in zo'n pot. Eventueel laat je ff een ander supp even vallen ofzo...of je schroeft wat bij in je voeding ;)

Neem je toch een extra folderwijk met je moeder? :)

hahahaha :roflol:

OT: erg leuk dit soort studies, maar andere studies geven juist weer aan dat vooral KH ervoor zorgt dat eiwit anabool kan reageren, tijdens bijv een ontbijt. en daarnaast: als ik s ochtends geen KH eet dan kan ik de rest van de dag niks doen

Terug
Naar boven