MuscleMeat

aminozuren. wie weet dit?

FRANK111

Novice
Waardering
0
Ik neem elke dag 2 eiwit shakes, maar is dit voldoende of moet ik ook nog aanvullend aminozuren gaan gebruiken.

Ik train (krachttraining) 4x per week redelijk zwaar.

b.v.b. Frank

afhankelijk van je voedingsschema.. eet je 5 à 6x perdag, genoeg eiwitten, en koolhydraten etc..
AMinozuren kan je ernaast wel gebruiken maar is echt een toevoeging aan wat al bijna goed is. Amino's kan je nèt voor je trainig nemen en/ of Direct na, het wordt weer net wat sneller opgenomen dan eiwitten..

ik neem aminozuur tijdens de training in met beetje druivensuiker
werkt toppie

als geld geen probleem is neem je ze gewoon erbij(neem bcaa's)...s'ochtends voor-en na de training en voor het slapengaan,supplementeren met bcaa's werkt super maar is ook superduur

Je hebt zeker geen voedingsschema he?

Het belangerijkste is natuurlijk wat de totale eiwitinname is verspreid over de gehele dag. Een shake is er natuurlijk om dit totaal op te voeren of op speciale tijden voor en na je training.

Ik zie het nut van BCAA buitenom een cutfase zeer zeker niet.

• Topic Starter Topic Starter
wat zijn bcaa's ??

BCAA's staat voor branched chain amino acids ofwel keten gebonden aminozuren.

Dit zijn leucine, isoleucine en valine.

Het zijn essentiele aminozuren, dwz je lichaam kan ze zelf niet produceren. Voorkomen spierafbraak en vermoeidheid tijdens trainingen.

ik heb vloeibare amino's en gebruik deze als ik savonds wakker wordt..
Dan loop ik ff naar benee.. ff pissen en amino's nemen en wat appelsap ;)

en ik doe zo 10 chin-ups dus volgens M@rcel ben ik dan stoer.. en ik bank ook 130kg

Terug
Naar boven