Fitness Seller

Aminozuren

Ja dan dien je ze elke dag, 3 x per dag dus, 3 pillen in te nemen.
Beste neem je amino's direct na je training en neem je de rest van de dag whey.

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Waarom in pillen? Zijn 10 keer zo duur als in poedervorm...

Wheheh ik heb niet zo vaak last van spierpijn, heeft het wel zin om ze te nemen? :roflol:

Zonder haat, you made my day! :D

Supplementen leveranciers willen natuurlijk graag dat jij lekker 9 pillen per dag neemt ;)

Als je genoeg eiwit binnenkrijgt gedurende de dag doen die pilletjes helemaal niets extra's voor je. Neem ze wanneer je op nuchtere maag cardio gaat doen en wanneer je nog een tijd cardio doet na een uur krachtraining.

...

Laatst bewerkt:
Ik krijg op een dag wel genoeg eiwit binnen, dus jij zegt dat ik het ook enkel op traningsdagen zou kunnen nemen?

Als jij 2+ gram eiwit p. kilo lichaamsgewicht eet op een dag dan heb je die pilletjes zeer zeker niet nodig. (als je pre-post workout een shake neemt heb je ze ook niet nodig rond de workout)

Bewaar ze voor de cut, en dan voor trainingen op nuchtere maag en cardio (en heel mss 's ochtends bij het opstaan).

...

Laatst bewerkt:
Dan heb je het niet nodig. Wat denk je dat die paar gram amino's gaan doen als je al 30-40 gram amino's binnen hebt die worden opgenomen tijdens je training? En daarna weer een verse toevoer wanneer je klaar bent..

Ik heb amino's gekocht van universal, en er staat 3 keer per dag 3 pillen. Dut geldt vast voor elke dag toch? Het zijn echt extreem grote pillen.
Ik heb niet zo vaak/veel last van spierpijn, heeft het dan nog wel zin om ze te nemen?
Ik heb ook geen last van spierpijn. Betekent dat dan dat ik nu geen eiwitten hoef te eten? :rolleyes:

...

Laatst bewerkt:
...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven