MuscleMeat

Aminozuren...

Sneakerzz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
85kg
Ik ben sinds januari begonnen met trainen, maar nu is het volgende aan de hand.. Ik heb nogal wat vetmassa zitten rond de borst en buik. Nu hoor ik van meerdere personen dat ik Aminozuren zou moeten nemen, klopt dit? Zo ja, welke zouden jullie mij aanraden? Ik heb namelijk hier kijkje genomen, maar er is zoveel keuze dat ik niet zou weten welke ik zou moeten nemen, kunnen jullie mij misschien advies geven??

bedankt!

Plaatselijk vet verbranden bestaat niet en aminozuren zullen je hier ook niet bij helpen. Wil je van dat vet af, dan ga je cutten.

• Topic Starter Topic Starter
Het is ook niet zo dat ik plaatselijk vet wil verbranden, ik geef alleen even aan waar het op dit moment zit :)
Het gaat het er alleen om, dat de aminozuren het afvalprocess zouden versnellen, klopt dit? Dit staat namelijk ook vermeld bij de productomschrijvingen:

Muscle Protect
Body & Fit Sportsnutrition

Kenmerken Muscle Protect;
-Beschermt je spieren
-Herstel terwijl je traint
-Laat je beter presteren
-Cardio en krachttraining
-Bijna verplicht als je op dieet bent
-Vetvrije spiermassa winst
-0 gram suikers per dosering
-Heerlijk verfrissende smaken

Vandaar deze post.
Bedankt iig voor je bijdrage tot dusver ;)

Vet verbranden doe je door te cutten. Tijdens de cut zul je bijna altijd spiermassa verliezen. Je kunt dit verlies minimaliseren door aminozuren te gebruiken, verder zal het er niet voor zorgen dat je meer vet verbrandt.

Op de BEF-site staat o.a. dit product, zouden jullie dit bijvoorbeeld aanraden, of het gewoon bij cutten laten en verder niets geen ondersteunende supplementen innemen???

aminozuren gaan je exact 0,000% helpen bij je doel. Zorg nou maar dat je gewoon genoeg eiwit binnen krijgt. Losse aminozuren voegen dar niets aan toe.

Weet je dat aminozuren bouwstenen van eiwitten zijn? eiwitten zijn calorieën, dus extra aminozuren zouden je alleen maar helpen met aankomen. Zorg gewoon dat je een goed schema volgt en wat research gaat doen ivm met je dieet want je komt over alsof je er nog niet genoeg van weet, laat ik het zo zeggen! :p
succes nog verder.

Laatst bewerkt:
Weet je dat aminozuren bouwstenen van eiwitten zijn? eiwitten zijn calorieën, dus extra aminozuren zouden je alleen maar helpen met aankomen. Zorg gewoon dat je een goed schema volgt en wat research gaat doen ivm met je dieet want je komt over alsof je er niets van weet.

Beste Martijn,

dat ik er niets van weet, dat is ook zo.. ik ben hier namelijk in de beginners sectie, vandaar dus mijn vraag :)
Evengoed bedankt voor je antwoord.
Gr.

ook beginners kunnen zich inlezen in de materie hé ;)

voedingsectie--> stickies ooit van gehoord?

maar oke. Een goed voedingsschema maak je zo:

maak een schema op basis van je onderhoudsbehoefte,
-500 cal als je wil cutten
+500 cal als je wil bulken

zorg voor
2-2,5 gr eiw/kg lich. gewicht
min 1 gr (goede) vetten/ kg lich.gewicht
de rest van je benodigde cal kan je uit je KH halen

gebruik een [Link niet meer beschikbaar]
om alles wat je eet in te zetten, overzicht te krijgen en eventueel aanpassingen te maken.

succes

Ik ben sinds januari begonnen met trainen, maar nu is het volgende aan de hand.. Ik heb nogal wat vetmassa zitten rond de borst en buik. Nu hoor ik van meerdere personen dat ik Aminozuren zou moeten nemen, klopt dit? Zo ja, welke zouden jullie mij aanraden? Ik heb namelijk hier kijkje genomen, maar er is zoveel keuze dat ik niet zou weten welke ik zou moeten nemen, kunnen jullie mij misschien advies geven??

bedankt!

Je kan beter aminozoetjes nemen. Ook lekker voor in de thee.

Aminozuren haal je uit ieder eiwit-product. IMO is het totaal zinloos om los aminozuren te consumeren. Alleen met speciale dieeten onder bepaalde omstandigheden, kun je er voordeel aan hebben. Dit heeft meer de maken met de specifieke essentiele aminozuren (die je lichaam niet zelf kan aanmaken) en de snelle opnametijd. In de meeste gevallen en bij de meeste dieeten krijg je voldoende eiwitten binnen voor een compleet aminozuurprofiel en is microtiming irrelevant. Wanneer je praat over de laatste paar procentjes vet die eraf moeten waarin je bijvoorbeeld fasted "moet" trainen, kun je er voordelen aan hebben.

Terug
Naar boven