Fitness Seller

amper kunnen zitten

jamez

Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Beste bbers
Ik zit hier al een tijdje en heb tot nu toe altijd mijn vragen zelf kunnen beantwoorden met de info op dit forum.
Maar nu heb ik toch echt jullie raad nodig.

Ben dezeweek begonnen met de volgende kuur:
week 1tot6 test prop 100mg om de dag van gs
week 1tot6 tren ace 75mg om de dag van gs
week 1tot6 winstrol 50mg om de dag van gg (inject)
week 1tot6 proviron 50mg elke dag
Doel lager in me vetpercentage komen.

Ik ben nu drie injects verder afwisselend in me linker en rechter bil.
Maar ik kan amper nog zitten,in en uit me auto stappen is een ramp.
Me spieren voelen vresselijk stijf en rechts heb ik zelfs een verharding ter groote van een knikker.
Ik dacht eerst dat het kwam door dat ik me zelf injecteer,maar hiervoor heb ik ook al een keer test ent deca en primo gebruikt van gs en nergens last van gehad.
En misschien omdat het korte esthers zijn dat ze z'n heftige reactie veroorzaken.
Ik denk er aan om in me been te gaan zetten zodat ik meer controle heb maar ben bang dat als er het zelfde gebeurt ik straks niet eens meer kan lopen.
Wie groot wil worden moet pijn lijden.
Maar dit hou ik geen 6 weken vol en lijkt me ook niet normaal.
Alle info is welkom
Alvast bedankt
groeten jamez

Zowel prop als winny kunnen zeer pijnlijke injectieplaatsen veroorzaken. Als je BF niet te hoog is kan je de winny met een slin naald in de schouder plaatsen en dit zou een wereld van verschil uitmaken volgens wat ik hoor. Ik zou zeker niet in het been injecteren.

Ajj kan je helaas niet verder helpen maar suc6 man

Nou noem je ook net de combi op met de drie pijnlijkste dingen;)

Ik ben het eens met joe tat dat zeker de korte esters en met name Test p innie best vervelende injectieplaatsen kan veroorzaken.
Maar ik merk zelf dat dit meestal verdwijnd na een week.
Kijk het nog ff aan en laat je lichaam er ff aan wennen.
Als je echt wil weten welke stof de pijn veroorzaakt zet dan eens alles apart en kijk welke stof de boosdoener is.
Is het de winnie probeer dan de winnie op oliebasis die word door de meeste mensen hier al wat beter verdragen.
Zelf zet ik naast m,n schouders ook alles in m,n been en dit moet zeker geen probleem zijn.
Maar zoals ik eerder al zei zal ook je been zal eraan moeten wennen dus ga ervan uit dat de eerste week idd niet prettig zal zijn.

prop, winject en tren ace...... wat een heerlijke combinatie maar daarmee ook juist de pijnlijkste die er is!

of doorbijten of over stappen op een lange ester en langer doorkuren.

enige twee optie's...

Indeed. De ergste prikkende middelen bij elkaar en dan nog van plan om in je been te zetten? In je been lopen praktisch de meeste zenuwbanen, kans dat je een stijf been krijgt= 100%.

Winny kan met slin naald in bi/tri/schouder en dat kan in principe met de andere stoffen ook ware het dat olie door een slinnaaldje geduld moet hebben.
Ik heb het vaak gedaan dus het kan wel.

ik denk dat de winny inject op olie basis is, aangezien dit het enige van gg is waarmee hij kuurt. dit kan dan niet met een slinnaald gezet worden.
verder blijf ik erbij dat tijgerbalsem een paar uur na het zetten wonderen doet;)

Winny kan zowel op olie als op waterbasis zijn van GG, die waterbasis is er nog niet zo lang uit. En trouwens, volgens mij komt ie terug in een verder verbeterd productieproces.

Heb een keer blitz-cycletje test. prop met met Winny gedaan. NOOIT WINSTROl-JECT meer voor mij. Eerst een keer in mijn linker schouder gezet; waardoor ik 's nachts maar op één arm kon liggen en mijn linker kant plat legde.

Toen had ik zoiets van: ik gooi 'em wel in me been samen met de prop als een soort "Tequila sunrise"; van die mooie laagjes in een spuit. Maar je ziet niet meer wat olie is, wat water is en wat lucht is....

Heb drie dagen moeilijk gelopen en de trap op kostte me 10 minuten per keer... Uitenidelijk heb ik mijn -ject omgeruild voor tabs, want van het zuipen van de -ject kreeg ik ook nog het zuur... Tja je bent een die-hard of je bent het niet :D

bigtony zei:
Heb een keer blitz-cycletje test. prop met met Winny gedaan. NOOIT WINSTROl-JECT meer voor mij. Eerst een keer in mijn linker schouder gezet; waardoor ik 's nachts maar op één arm kon liggen en mijn linker kant plat legde.

Toen had ik zoiets van: ik gooi 'em wel in me been samen met de prop als een soort "Tequila sunrise"; van die mooie laagjes in een spuit. Maar je ziet niet meer wat olie is, wat water is en wat lucht is....

Heb drie dagen moeilijk gelopen en de trap op kostte me 10 minuten per keer... Uitenidelijk heb ik mijn -ject omgeruild voor tabs, want van het zuipen van de -ject kreeg ik ook nog het zuur... Tja je bent een die-hard of je bent het niet :D

1. Goeie gear kopen
2. Het aan de diehards overlaten

De Win die jij gebruikte recenseerde opa al dik anderhalf jaar geleden en was meteen terstond afgekeurd. :D

DBC01 zei:
1. Goeie gear kopen
2. Het aan de diehards overlaten

De Win die jij gebruikte recenseerde opa al dik anderhalf jaar geleden en was meteen terstond afgekeurd. :D

Jammer dat sommige mensen overal lezen over pijnlijke plekken of dergelijke over bepaalde producten en dan alsnog dezelfde gear kopen omdat het een paar tientjes scheelt op de kuur :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
hey
ten eerste iedereen bedankt voor de info.
de winny is op waterbasis van gg
gister ging het wel weer.heb vandaag weer gezet in de bil die het minste pijn deed,geef niet zo maar op.en heb net lekker borst getraind.
heb alleen in rechter bil een soort verharding onderhuids die wel steeds minder pijn gaat doen,kan er weer op zitten.ik hoop dat ie woensdag weg getrokken is want dan is die kant aan de beurt.
groeten
jamez

Beste Jamez,

Als je hier op DBB wat topics doorleest zie je al aan de onderwerpregel dat het gaat om 'pijn en verhardingen/platen op/in de billen'.
Het is nu eenmaal zo dat we geen professionele spuiters zijn en gear gebruiiken die niet volgens de wettelijke regels is gemaakt dus we zullen altijd dit soort klachten blijven houden, zelfs bij HG gear.

Ik heb ze wekelijks hoor, kleine verhardingen en eitjes waar ik niet zo lekker op zit maar that's kuren, hoort erbij.

Ligt ook aan jezelf soms of je bij het injecteren gespannen bent of niet.
Sommigen gaan de spier onbewust aanspannen. Dat is ook niet echt lekker achteraf

Shit, nu begin ik toch weer heel erg te twijfelen om alsnog voor winny tabs ipv inject te gaan (icm test prop)... :rolleyes:

Terug
Naar boven