Beste bbers
Ik zit hier al een tijdje en heb tot nu toe altijd mijn vragen zelf kunnen beantwoorden met de info op dit forum.
Maar nu heb ik toch echt jullie raad nodig.
Ben dezeweek begonnen met de volgende kuur:
week 1tot6 test prop 100mg om de dag van gs
week 1tot6 tren ace 75mg om de dag van gs
week 1tot6 winstrol 50mg om de dag van gg (inject)
week 1tot6 proviron 50mg elke dag
Doel lager in me vetpercentage komen.
Ik ben nu drie injects verder afwisselend in me linker en rechter bil.
Maar ik kan amper nog zitten,in en uit me auto stappen is een ramp.
Me spieren voelen vresselijk stijf en rechts heb ik zelfs een verharding ter groote van een knikker.
Ik dacht eerst dat het kwam door dat ik me zelf injecteer,maar hiervoor heb ik ook al een keer test ent deca en primo gebruikt van gs en nergens last van gehad.
En misschien omdat het korte esthers zijn dat ze z'n heftige reactie veroorzaken.
Ik denk er aan om in me been te gaan zetten zodat ik meer controle heb maar ben bang dat als er het zelfde gebeurt ik straks niet eens meer kan lopen.
Wie groot wil worden moet pijn lijden.
Maar dit hou ik geen 6 weken vol en lijkt me ook niet normaal.
Alle info is welkom
Alvast bedankt
groeten jamez
Ik zit hier al een tijdje en heb tot nu toe altijd mijn vragen zelf kunnen beantwoorden met de info op dit forum.
Maar nu heb ik toch echt jullie raad nodig.
Ben dezeweek begonnen met de volgende kuur:
week 1tot6 test prop 100mg om de dag van gs
week 1tot6 tren ace 75mg om de dag van gs
week 1tot6 winstrol 50mg om de dag van gg (inject)
week 1tot6 proviron 50mg elke dag
Doel lager in me vetpercentage komen.
Ik ben nu drie injects verder afwisselend in me linker en rechter bil.
Maar ik kan amper nog zitten,in en uit me auto stappen is een ramp.
Me spieren voelen vresselijk stijf en rechts heb ik zelfs een verharding ter groote van een knikker.
Ik dacht eerst dat het kwam door dat ik me zelf injecteer,maar hiervoor heb ik ook al een keer test ent deca en primo gebruikt van gs en nergens last van gehad.
En misschien omdat het korte esthers zijn dat ze z'n heftige reactie veroorzaken.
Ik denk er aan om in me been te gaan zetten zodat ik meer controle heb maar ben bang dat als er het zelfde gebeurt ik straks niet eens meer kan lopen.
Wie groot wil worden moet pijn lijden.
Maar dit hou ik geen 6 weken vol en lijkt me ook niet normaal.
Alle info is welkom
Alvast bedankt
groeten jamez