AndroidHealthClinic

Amsterdam start preventiecampagne tegen loverboys

LangeMan zei:
loverboy is anders dan een pooier
Een loverboy is een pooier die er eerst voor zorgt dat het meisje in kwestie
verliefd op hem word zodat ie alles met dr kan doen.
De meeste pooiers bieden h**ren "bescherming" in ruil voor geld.

Het enige dat anders is si de tactiek. Een pooier biedt bescherming zodat klanten de h**r niet lastig vallen, maar h**ren worden ook gehoekt door pooiers.

Een beetje labiel persoon kan zelf wel inzien of zij h**r moet gaan spelen voor mohammed of dat ze beter naar school kan gaan.

Loverboys zijn zielig, netzoals pooiers. Profiteren van andermans k*t.

loverboys zijn 'mannen' die meisjes met vrijwel altijd een zeer trieste jeugd nog verder de vernieling in helpen door ze de prostitutie in te jagen.

wat mij betrefd bestaat die preventiecampagne uit een doodseskader.

waarom zijn het altijd mocross??

ferry1 zei:
Macross? Nie hatuh, of hij gaat voor zn pipa!
macross-attack.jpg

Het fenomeen 'loverboy' is al zo oud als de weg naar Rome.
Naar mijn mening is dit alles een typisch geval van mediahype.
Men geeft het een nieuw naampje en een nieuw fenomeen is ontstaan, verstrekt door alle aandacht die het in de media krijgt.
Natuurlijk zal de werkwijze van de loverboy (vroeger heette het volgens mij voosbinkies) niet altijd hetzelfde zijn geweest, maar een pooier die een liefdesrelatie met een meisje aangaat om haar in de prostitutie te krijgen is niks nieuws onder de zon.

Dit neemt natuurlijk niet weg dat het probleem bestreden moet worden.
Ik reageerde alleen op het zogenaamd nieuwe fenomeen 'loverboy'.

saint zei:
Hahaha!!!! Cool!!! Ben je ook zo een fan van die serie?
op zich niet echt van Macross. Maar was altijd wel lachen. Als ik moet kiezen, dan eerder Gundam.

* Eigenlijk Urotsukidoji, maar dat is niet echt een "serie" in de normale zin des woords. Gewelddadige hentai heerst! :P

dit is een loverboy ... :D

http://limo-love.be/

want hij heeft een sticker "loverboy" op zen limo's geplakt

offtopic : hij heeft zelfs de nieuwe chrysler 300 limo ... :o

Ik zou die manipulerende "loverboys" iets kunnen aandoen dat ze op zo'n manier onschuldige meisjes tot prostitutie brengen. De term loverboys vind ik dan ook verkeerd gekozen, het zijn gewoon luie, laffe profiteurs.

Voor diegenen die hier de schuld op die meisjes steken: bijna iedereen is zodanig te manipuleren zodat je hij/zij bijna alles kan laten doen wat je wil dus hier ligt de schuld duidelijk bij die pussyassmotherf*ckers die de zwakken eruithalen en ze gek maken tot ze alles voor hen doen.

dj_phreak zei:
Ja, ze worden gemanipuleerd. Maar hoe dom moet je wel niet zijn om "ja" te zeggen, elke keer als je "vriendje" je weer met iemand anders laat nken?

Omdat het dan al zover is dat je anders in mekaar geramd wordt het. Het gaat geleidelijk, op het moment dat ze denkt, ik wil hier uit, heeft ze bijv. gebroken met haar ouders en kan ze niet meer terug.

ferry1 zei:

Omdat in de ogen van hun, die nederlandse meisjes toch niet tot hun eigen groep behoren. Dus is het makkelijker ze te vernederen, het zijn toch ongelovigen, niet die van ons.

Zelfde zie je met groeps verkrachtingen. Die Nederlandse meisjes zijn toch h**ren dus die mag je pakken als wil, desnoods met geweld.

Zoals al zo vaak gezegd, het zijn vaak juist bepaalde groepen immigranten die zo racistisch denken. Inderdaad hun denken racistisch, hun delen in in groepen, wij van de familie, van onze moslimgroep, en de rest die we wel kunnen beroven en verkrachten.

Hoe denk dat ze bijvoorbeeld de Autochtonen kunnen terroriseren in de Diamantbuurt. Als ze zoiets zouden toen tegen hun eigen volk, krijgen ze gelijk van hun eigen gemeenschap op de kop. Tegen Nederlanders, ach die hebben het toch goed, en discrimineren ons, dus doe maar!

Echt veel denken zo. :cool:

Marc W zei:
Omdat in de ogen van hun, die nederlandse meisjes toch niet tot hun eigen groep behoren. Dus is het makkelijker ze te vernederen, het zijn toch ongelovigen, niet die van ons.

Zelfde zie je met groeps verkrachtingen. Die Nederlandse meisjes zijn toch h**ren dus die mag je pakken als wil, desnoods met geweld.

Zoals al zo vaak gezegd, het zijn vaak juist bepaalde groepen immigranten die zo racistisch denken. Inderdaad hun denken racistisch, hun delen in in groepen, wij van de familie, van onze moslimgroep, en de rest die we wel kunnen beroven en verkrachten.

Hoe denk dat ze bijvoorbeeld de Autochtonen kunnen terroriseren in de Diamantbuurt. Als ze zoiets zouden toen tegen hun eigen volk, krijgen ze gelijk van hun eigen gemeenschap op de kop. Tegen Nederlanders, ach die hebben het toch goed, en discrimineren ons, dus doe maar!

Echt veel denken zo. :cool:

Nee je vergist je, bij groepsverkrachtingen ging het om meisjes met klasse waarvan ze wisten dat ze niks moesten doen, en meisjes die zich als een sl*t gedragen(ongeacht afkomst). En dat van die loverboys is een beetje uit het verband getrokken zoals je het daar beschrijft. Is tegenwoordig alles tegen ongelovigen? Dus als een mocro niet naar de appie heijn gaat is dat omdat de appieheijn ongelovig is?

Het kan misschien wel zijn dat er veel zo denken, maar in een land als nederland verwacht je toch dat er wat gedaan wordt als een buurt geterroriseerd wordt of niet dan? Dat is het eerste wat in mij opkomt, aanpakken. Niet zeuren maar aanpakken. Maar het moet eerst 1000x op het nieuws komen, dan moeten er nog 5 doden vallen en dan nog een anti discriminatie campagne opgezet worden VOOORDAT er daadwerkelijk wat gebeurd. Hello? Police??

Het zal toch veel efficienter zijn als Amsterdam nu eens een preventiecampagne start tegen marokkanen, dan sla je veel vliegen in 1 klap!

SageFrancis zei:
Is tegenwoordig alles tegen ongelovigen?

Nou het gaat er meer om, "niet van onze groep", dus we mogen dat wel doen. Gaat voor meer groepen op hoor. Bijvoorbeeld negroide Antillianen die vinden dat ze blanken wel mogen beroven, omdat ze toch slachtoffer zijn van de slavernij en zo. En zo heb je meer van die smoesjes. Tja ik heb het niet zo op die arme derde wereld lui, waarmee ik altijd meelij zou moeten hebben. Ze gedragen zich vaak zelf a-sociaal en racistisch tov Nederlanders, waarom zou ik dan braaf multicultureel en tollerant moeten blijven. Nope! :cool:

Marc W zei:
Nou het gaat er meer om, "niet van onze groep", dus we mogen dat wel doen. Gaat voor meer groepen op hoor. Bijvoorbeeld negroide Antillianen die vinden dat ze blanken wel mogen beroven, omdat ze toch slachtoffer zijn van de slavernij en zo. En zo heb je meer van die smoesjes. Tja ik heb het niet zo op die arme derde wereld lui, waarmee ik altijd meelij zou moeten hebben. Ze gedragen zich vaak zelf a-sociaal en racistisch tov Nederlanders, waarom zou ik dan braaf multicultureel en tollerant moeten blijven. Nope! :cool:

Heb je ooit die beelden gezien van half dode kindertjes die aan hun moedersbeen zitten vast geklampt, die in geen weken eten hebben gehad? En het beetje vocht wat ze krijgen vol met bacterien zit? Echt erg dat je zo denkt. Waarom zou jij nou medelijden moeten hebben, waarom zou jij multicultureel moeten zijn, waarom zou jij tollerant moeten zijn? Shit.....dat je dat aanjezelf moet vragen te erg! Ik zou die berovende n*ger haast gelijk geven om te stellen als ik dit zo hoor. Dan zou ik ook schijt moeten krijgen.

En hier is waar het dus begint en nooit meer eindigt, geldt voor beide. Voor de n*ger die zo denkt en voor de blanke die zo denkt. Beiden te koppig om toe te geven, beiden stellen gelijk een grens. Maar wie was er nou begonnen? Dat weet geen van beiden.

Als die derde wereld lui er niet waren had jij geen lekkere chocolade en zouden de prijzen van bepaalde goederen nu wel anders zijn. Bedank ze dus maar.

Elke n*ger die beweert dat hij zielig is vanwege slavernij heeft een iq van een kokosnoot. Ik geloof dat een normaal denkende n*ger niet zo redeneert.
Geef die n*ger eens een groot huis en een mooie auto, een baan, een vrouw, een gezin en een toekomst, denk je dat hij je dan nog berooft? Jij bent groot gebracht met geld en je ouders houden van je... met het geld! Vergelijk de antillen eens met nederland, heb je die huizen daar al eens gezien?

Laat ik jou eens plaatsen in een k*t buurt waar elke dag mensen neergestoken worden en beroofd worden. Laat het dan net zo zijn dat je geen contact meer hebt met je nederlandse vrienden en dat je volledig opgaat in je omgeving, denk je, dat jij dan beter bent dan die n*ger? Jij zou exact het zelfde doen, dat geld bijna voor iedereen. Het ligt dus niet alleen aan meneer n*ger maar het ligt voornamelijk aan zijn omgeving.

Het is wel leuk om zo te praten, maar het was een voorbeeld om je tunnelvisie aan diggelen te slaan ;). Haal die kleppen eens van je ogen en denk eens wat ruimer na!

Laatst bewerkt:
SageFrancis zei:
Heb je ooit die beelden gezien van half dode kindertjes die aan hun moedersbeen zitten vast geklampt, die in geen weken eten hebben gehad? En het beetje vocht wat ze krijgen vol met bacterien zit? Echt erg dat je zo denkt.

Bedenkt wel dat dit de extreme beelden zijn, zoals aan ons voorgeschoteld door charity instellingen. Dit beeld doet ons al jaren denken dat iedereen ten oosten van het voormalige ijzeren gordijn, over de Bospurus, en voorbij de straat van Gibraltar het zo heeft. Juist dat is pertinent niet waar. Waarom denk je dat de bevolking van Afrika elke tien jaar of verdubbeld oid, omdat iedereen daar dagelijks van de honger om komt? Lijkt me niet! :cool:

Het lot van de gemiddelde persoon in de derde wereld komt daar niet mee overeen. Bovendien, wordt door dezelfde charity organisatie altijd gesproken over het inkomen van de bevolking in westerse verhoudingen. We moeten medelijden hebben met degenen die daar zeg 100 euro per maand verdienen. Maar bekijk de lasten en de prijzen daar, daar kan je soms ook van dat bedrag makkelijk rondkomen. En je kan met 1000 euro als bijstandsgezin met een aantal kinderen armoe lijden.

Dus ik zie dat niet zo zwart-wit, van hunnie hebben het toch zo slecht en wij hier toch zo goed, dat gaat lang niet altijd op. Ja en dan heb ik wel een tegenreactie, ja, inderdaad.

SageFrancis zei:
Haal die kleppen eens van je ogen en denk eens wat ruimer na!

Dat zou ik doen als ik jouw was.

Marc W zei:
Bedenkt wel dat dit de extreme beelden zijn, zoals aan ons voorgeschoteld door charity instellingen. Dit beeld doet ons al jaren denken dat iedereen ten oosten van het voormalige ijzeren gordijn, over de Bospurus, en voorbij de straat van Gibraltar het zo heeft. Juist dat is pertinent niet waar. Waarom denk je dat de bevolking van Afrika elke tien jaar of verdubbeld oid, omdat iedereen daar dagelijks van de honger om komt? Lijkt me niet! :cool:
Het lot van de gemiddelde persoon in de derde wereld komt daar niet mee overeen. Bovendien, wordt door dezelfde charity organisatie altijd gesproken over het inkomen van de bevolking in westerse verhoudingen. We moeten medelijden hebben met degenen die daar zeg 100 euro per maand verdienen. Maar bekijk de lasten en de prijzen daar, daar kan je soms ook van dat bedrag makkelijk rondkomen. En je kan met 1000 euro als bijstandsgezin met een aantal kinderen armoe lijden.

Dus ik zie dat niet zo zwart-wit, van hunnie hebben het toch zo slecht en wij hier toch zo goed, dat gaat lang niet altijd op. Ja en dan heb ik wel een tegenreactie, ja, inderdaad.

Dat zou ik doen als ik jouw was.

Waarom hebben ze in afrika zoveel kinderen? Ten eerste, in veel landen daar wordt coïtus met voorbehoeftsmiddel afgekeurd. Een condoom mag niet van de kerk. Sommige landen zijn daar katholiek. Dan heb je nog het feit dat AIDS een taboe is in dat soort landen.
Die kinderen zijn overigens over 5 jaar dood.

Ok punt 2: wat kan nog een logische verklaring zijn dat ze veel kinderen hebben? Ooit aan het feit gedacht dat veel kinderen gelijk staat aan meer inkomen? Die kinderen kunnen hard werken hoor! :rolleyes: Maar jij denkt zo plat, en dat doet mij denken aan Henkie die bij mij vroeger in de winkel kwam waar ik toen werkte. Hij had ook altijd van die rare opmerkingen zoals:" Un goede buutnloander is d'r ene vief mehter onder dene grond met dene neus omhoeg!", dan begon er ook weer een discussie over afrika etc bla bla.

Serieus, ze zouden jou eens in zo'n aids zone moeten droppen of in landen zoals Mali, Timor of Niger. Die burger oorlogen daar lossen ook geen zak op. Ik ben benieuwd hoe jij er dan over denkt. Als je zo'n egocentrisch beeld zoals je nu hebt er aan overhoudt dan spoor je echt niet. Ik vind het al heel ver gaan. Voetballer dood? Och gus!!! wat erg! nederland in rouw! 10000000 kinderen dood, jeuj! weer een last minder! Weer minder geld naar ontwikkelingshulp! Weer meer inkomen voor ons! weer meer vreugde!! zolang WIJ het maar goed hebben. Gast, je hebt toch een dak boven je hoofd?

Heb je nooit bij een moment stil gestaan dat je begint te zeuren van " k*t INTERNET:?!#@ HET WERKT NOOIT@!@!! EN DAN DIE k*t NS!?!@ k*t TREINEN, k*t LEVEN!!! k*t OUDERS!!! k*t KLEINE TEEN!!!?!@" en opeens stil wordt en denkt "What the ****? Wat zeur ik nou....." Kerel er zijn mensen die het 10x erger hebben dan jij en ik. Dus zet je zelf maar op de 2de plek, die eerste zal je toch nooit krijgen. Jij niet en ik niet.

Mensen die hier "armoe lijden" hebben altijd nog een sociaal vang net. Ze hebben altijd nog een dak boven hun hoofd. Misschien niet die dikke vette plasma tv aan de muur, maar iig wel een huis met water en eten. Anders zorgt de buurt wel voor ze. Begrijp je mijn punt? In sommige landen in afrika weten ze niet eens wat een sociaal vangnet is. Die zielige mensjes in afrika verdienen nog niet eens 3 dollar per maand. Weet je wat dat is? Elke keer als jij een kaugompje weggooit is dat een dikke maaltijd voor die mensen daar. KEREL!!! EEN MAALTIJD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik wil niet zeggen dat ik er elke seconde van de dag bij stil sta, maar ik kan je wel zeggen dat ik zowieso wel om de dag er aan denk en mij zelf altijd tot de positie terug duw waarin IK opde 2de plek kom in mijn gedachten(niet alleen afrika, kijk China.. dictatuur bij het leven. Die mensen in Irak, Afghanistan, Aardbeving hier, Tsunami daar, jonge het is toch erg allemaal het lijkt alsof de aarde een appeltje te schillen heeft met ons!). Bij de eerst volgende natuurramp stort ik met plezier weer zoveel ik kan missen!

Nog een vraag; wie is hunnie? Of... wat is ... hunnie????

Edit:
We zijn erg off-topic gegaan zo ik nu.

Laatst bewerkt:
ik ga wel naar de albert heijn toe soms

Terug
Naar boven