AndroidHealthClinic

Amsterdam start preventiecampagne tegen loverboys

en nog ff een ding, marc ik heb dat msn adres nog niet van je dochter

Wat een ongelooflijk gelul echt.....!!!

Heb ik ergens gezegd dat ik geen meelij zou hebben met mensen die het echt moeilijk hebben, maar dan zowel hier als buiten de door me genoemde grens. Alleen het beeld wat wij hebben van die gebieden wordt zeker, en zeer zeker bepaald door de beelden die we voorgeschoteld krijgen van de media, waarbij het beschrijven van juist de ellende natuurlijk het interessantste is, en van weldoeners die zichzelf graag nog belangrijker maken door ook nog eens consequent te gaan gaan overdrijven.

Drop me maar ergens hoor. Waarschijnlijk, echt hoogstwaarschijnlijk, heb ik daar als hoogopgeleide nog meer bestedingsruimte dan hier in dit land van de hoge hypotheken en belastingen. Maar ik zou Nederland te veel gaan missen.

"Die zielige mensjes in afrika verdienen nog niet eens 3 dollar per maand. Weet je wat dat is? Elke keer als jij een kaugompje weggooit is dat een dikke maaltijd voor die mensen daar."

Zullen we een kijken hoeveel eten je daar in Afrika kan kopen voor drie dollar, en hoeveel hier??? Wil je ook wel even in ogenschouw nemen dat niet iedereen daar drie dollar per maand verdiend. Echt bij lange en lange na niet. Dat, van die 'drie dollar', is op zijn hoogst een gebied waar zo weinig handel wordt gedreven met verdere gebieden dat het geld er een rare waarde krijgt, maar voor de vergelijkbare drie dollar, koop je dus hier een patatje, en daar vanwege de hogere waarde van het geld, grondstoffen voor eten van een maand.

Ja kijk, dat zeggen we er niet bij natuurlijk.

Consequentie van dit alles is, en die zijn dus hunnie, dat bepaalde mensen van dit beeld gaan profiteren, door zich allerlei onbeschoft gedrag goed te praten met de dooddoener "Ja maar jullie komen uit het westen, dus jullie hebben het goed, en wij hebben het slecht, dus wij mogen dat wel doen."

Dat zijn dus die criminele Marokkaantjes en Antilliaantjes, die vinden dat je die Hollanders wel mag beroven, omdat ze toch maar 'blanken zijn die het toch goed hebben'.

Verder kanker ik nergens op, ik zie alleen dat er veel mensen zijn in Nederland die verborgen armoede lijden. (Nee niet ik nee.) En ik zie ook heel veel mensen buiten Europa, die echt niet allemaal van de honger omkomen, verre van dat. Ze hebben minder geld, maar ook minder lasten, en de prijzen liggen heel anders. Je verdient daar een paar dollar per dag, en je koop eten voor een paar dollar per dag. Geen huurschuld, geen onbetaalde verwarmings rekening. En die mensen zouden het dus per definitie altijd slecht hebben, iedereen in Nederland het altijd goed. Wat een onzin is dat toch, trap daar niet in man! Dus nogmaals, dat hele beeld, over de 'derde wereld' wat in de media leeft, klopt van geen kanten!!

Nee ze hebben het echt erg goed in de derde wereldlanden :roflol: Heb je echte armoede wel eens van dichtbij gezien Marc? Het beeld wat in de media wordt neergezet is dan nog rozengeur en manenschijn.

Ben zelf twee keer geweest in 1 van de armste landen ter wereld (Nepal), ze komen er inderdaad niet om van de honger maar om nou te zeggen dat ze een prettig leventje leiden. Nee.

Geen onbetaalde verwarmingsrekening? Nee logisch als je geen verwarming hebt terwijl het buiten -20 is en er twee meter sneeuw ligt.

Ben dan ook nog in Venezuela geweest, een land dat jaren lang grote welvaar kende. Maar ook daar is echte armoede te vinden, leefomstandigheden waar je hier nog geen eens varkens in zou laten leven.

Om nog maar te zwijgen over landen als India waar mensen hun organen verkopen omdat ze dan hun familie een beter bestaan kunnen laten leiden.

Overigens volledig off-topic, maar ga nou niet verkondigen dat het er overwegend gezellig aan toegaat in landen die een veel lagere welvaartstand kennen dan de Westerse samenleving.

Haha al die wereldverbeteraars hier.

SageFrancis zei:
Heb je ooit die beelden gezien van half dode kindertjes die aan hun moedersbeen zitten vast geklampt, die in geen weken eten hebben gehad? En het beetje vocht wat ze krijgen vol met bacterien zit? Echt erg dat je zo denkt. Waarom zou jij nou medelijden moeten hebben, waarom zou jij multicultureel moeten zijn, waarom zou jij tollerant moeten zijn?
Dit heeft weinig te maken met de multiculturele samenleving of tollerantie, en het is niet zo omdat in afrika halfdode kindertjes rondhangen dat ik me moet laten rippen door een afrikaan of wat dan ook, gaat echt niet op.

SageFrancis zei:
Elke n*ger die beweert dat hij zielig is vanwege slavernij heeft een iq van een kokosnoot. Ik geloof dat een normaal denkende n*ger niet zo redeneert.
Geef die n*ger eens een groot huis en een mooie auto, een baan, een vrouw, een gezin en een toekomst, denk je dat hij je dan nog berooft?
Ben is nieuwschierig hoelang ie z"n mooi huis, auto, enz kan houden aangezien dat werken er niet inzit. En euh de meeste hier hebben hun huis niet gekregen maar er hard voor moeten werken, waarom zouden we die n*ger zoals je het zelf zegt een huis enz moeten geven?

SageFrancis zei:
Laat ik jou eens plaatsen in een k*t buurt waar elke dag mensen neergestoken worden en beroofd worden. Laat het dan net zo zijn dat je geen contact meer hebt met je nederlandse vrienden en dat je volledig opgaat in je omgeving, denk je, dat jij dan beter bent dan die n*ger? Jij zou exact het zelfde doen, dat geld bijna voor iedereen. Het ligt dus niet alleen aan meneer n*ger maar het ligt voornamelijk aan zijn omgeving.
Dus jij ziet jezelf al meedoen aan groepsverkrachtingen, gewoon omdat je in die omgeving leeft, tja. of je het nu graag hebt of niet het is gewoon de aart van het beestje, hoegraag men het ook afschuift op armoede, omgeving, discriminatie enz.

Greetzzz.

twjunk zei:
Dus jij ziet jezelf al meedoen aan groepsverkrachtingen, gewoon omdat je in die omgeving leeft, tja. of je het nu graag hebt of niet het is gewoon de aart van het beestje, hoegraag men het ook afschuift op armoede, omgeving, discriminatie enz.

Ik zie mezelf zeker niet meedoen aan groepsverkrachtingen, maar ik ben dan ook niet een makkelijk beinvloedbare persoon. Jammer genoeg bestaan er wel makkelijk beinvloedbare personen en dan heeft je omgeving er wel veel mee te maken, hoe graag je het ook afschuift op het feit dat het n*gers zijn.

Dit heeft weinig te maken met de multiculturele samenleving of tollerantie, en het is niet zo omdat in afrika halfdode kindertjes rondhangen dat ik me moet laten rippen door een afrikaan of wat dan ook, gaat echt niet op.
Dat heb ik nooit gezegd.

Ben is nieuwschierig hoelang ie z"n mooi huis, auto, enz kan houden aangezien dat werken er niet inzit. En euh de meeste hier hebben hun huis niet gekregen maar er hard voor moeten werken, waarom zouden we die n*ger zoals je het zelf zegt een huis enz moeten geven?
Jij bent zeer bevooroordeelt. Geef een ander een kans, zelfs dat zit er niet in. Je moet het niet letterlijk opvatten, maar die kansen die jij hebt gehad heeft die n*ger nooit gehad. Je kan zeggen wat je wilt maar hier zal je toch geen gelijk in krijgen. Die kansen die je hier in nederland krijg je nergens. Daarom pak ik ook al mijn kansen, en erger ik me aan mensen die naar school kunnen en dan niet gaan. Voor hen zouden heel wat anderen WEL naar school kunnen.

Greetzzz.
Waar slaat dit op? Dit gaat werkelijk nergens over.
Ik probeer uitteleggen hoe makkelijk het gaat, kudde gedrag. Ik keur niks goed van dit gedrag, maar ik snap tenminste waarom mensen tot zoiets in staat zijn. Dat wil niet zeggen dat ik het goed keur.
We hebben het hier toch over een gesprek van niveau? Dan moet je geen woorden in mijn mond gaan leggen.
TWjunk; hoe groot is jouw vermogen om iets te verdragen?

@ MarcW
Hunnie is geen woord.

Daarnaast zou JIJ die kans wel krijgen in Afrika, zoals je nu bent. Maar wat als jij daar als negerkindje geboren was van een andere stam? Gast, jij zou moeten toe kijken hoe jouw moeder verkracht wordt door 5 andere n*gers en vervolgens je vader door het hoofd geschoten wordt. Ik heb het niet over HOE JE NU BENT, maar hoe het zou kunnen zijn.

Verder vind ik dat jij heel primitief denkt. Heel simpel. We weten allemaal hoe de media inspeelt op bepaalde situaties. Als de media er niet was zouden die miljoenen niet ingezameld worden, zouden we nooit gehoord hebben van live8. Natuurlijk is er ook een keerzijde.

@ ericr, dat is net wat ik bedoel!

SageFrancis zei:
Leg mij dan is uit waarom je de multicul en tollerantie erbij haalt

SageFrancis zei:
Jij bent zeer bevooroordeelt.
Tja geef ze geld en ze kopen wapens, geef ze eten en ze verkopen het voor wapens, de mannen zien hun eigen vrouwen en kinderen wegkwijnen en nog gaan ze lekker door met oorlogje spelen

SageFrancis zei:
Waar slaat dit op? Dit gaat werkelijk nergens over.
Ik probeer uitteleggen hoe makkelijk het gaat, kudde gedrag. Ik keur niks goed van dit gedrag, maar ik snap tenminste waarom mensen tot zoiets in staat zijn. Dat wil niet zeggen dat ik het goed keur.
We hebben het hier toch over een gesprek van niveau? Dan moet je geen woorden in mijn mond gaan leggen.
Ik wil je geen woorden in je mond leggen, maar ik begrijp totaal niet hoe mensen tot zoiets in staat zijn, zeker als ik je volgende verhaaltje bekijk over die vijf n*gers die een kindje dwingen te kijken hoe ze zijn moeder verkrachten en daarna z"n vader vermoorden.
SageFrancis zei:
TWjunk; hoe groot is jouw vermogen om iets te verdragen?
Klein waarom?

Greetzzz.

Leg mij dan is uit waarom je de multicul en tollerantie erbij haalt
Dat was ik niet, daar ging ik alleen op in. Lees maar terug.

Tja geef ze geld en ze kopen wapens, geef ze eten en ze verkopen het voor wapens, de mannen zien hun eigen vrouwen en kinderen wegkwijnen en nog gaan ze lekker door met oorlogje spelen
Jij zou het zelfde doen, geloof me. Maar jij hebt het makkelijk. Voor jou is oorlog iets fictief. Het komt voor in boeken en films en op het nieuws is het vast geacteerd.

Ik wil je geen woorden in je mond leggen, maar ik begrijp totaal niet hoe mensen tot zoiets in staat zijn, zeker als ik je volgende verhaaltje bekijk over die vijf n*gers die een kindje dwingen te kijken hoe ze zijn moeder verkrachten en daarna z"n vader vermoorden.
Ik snap het wel, die mensen worden daar gevoed door haat. Pure indoctrinatie, als kindzijnde kom je in een kinderleger want als je niet mee doet schieten ze je ouders af. Tja... wat is dan de beste keus? Wat zou jij doen? Je kiest uiteraard voor wat jou zelf het beste uit komt. Same goes for me, als ik zou moeten kiezen, dan stel ik eerst mij zelf en mijn ouders veilig. Het is hard maar zo geldt het voor iedereen.

Dan weet ik hoever ik kan gaan en zover het nut heeft om discussie te voeren.

De discussie over loverboys is een beetje ontspoord :D ga inderdaad eens verder in de thread die ik geopend heb. Altijd interessant.

Zelda zei:
Ik begrijp nog steeds niet dat die meisjes zo DOM kunnen zijn.
tja....je zegt wel hoe kunnen ze nou zo dom zijn. Maar wat weet jij van hun achtergrond af. Het is niet slim...maar ik vind wel dat je geen recht heb om deze meisjes te veroordelen dat ze dom zijn of wat dan ook. En ik hoop dat die nieuwe acties helpen...maar ik denk eerst dat ze bij de kern moeten beginnen. Deze meisjes doen het niet voor niets. Ze zoeken aandacht die zij nodig hebben..tja...en als jij als naief meisje alles gelooft wat die jongens zeggen geen jongen met slechte bedoelingen gaat nee zeggen tegen een meisje. Zij zoeken juist de zwakke uit...zij weten wie ze moeten hebben. Meisjes die makkelijk naief en die veel persoonlijke problemen hebben en daar werken zij op in.

SaborLatina zei:
tja....je zegt wel hoe kunnen ze nou zo dom zijn. Maar wat weet jij van hun achtergrond af. Het is niet slim...maar ik vind wel dat je geen recht heb om deze meisjes te veroordelen dat ze dom zijn of wat dan ook. En ik hoop dat die nieuwe acties helpen...maar ik denk eerst dat ze bij de kern moeten beginnen. Deze meisjes doen het niet voor niets. Ze zoeken aandacht die zij nodig hebben..tja...en als jij als naief meisje alles gelooft wat die jongens zeggen geen jongen met slechte bedoelingen gaat nee zeggen tegen een meisje. Zij zoeken juist de zwakke uit...zij weten wie ze moeten hebben. Meisjes die makkelijk naief en die veel persoonlijke problemen hebben en daar werken zij op in.

:thumbup:

Terug
Naar boven