AndroidHealthClinic

Amsterdamse Marokkanen nu ook beroemd over de grens!

Status
Niet open voor verdere reacties.

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
[Link niet meer beschikbaar]

Voor de duidelijkheid: een groepje Marokkanen was het niet eens met het feit dat er een Amerikaan voorbij leip met z'n vriend, hand in hand de toerist uit te hangen. Homo dus.
Dus schopten ze hem, naar goed Marokkaans gebruik, de t*ring. Met velen.

Laat die beste homo nu eens de redacteur zijn van een groot Amerikaans blad gericht op, jawel homo's. Die dus ook adviezen geven m.b.t. reizen...

Zijn een prima reputatie in de wereld aan het opbouwen als ik het over de laatste jaren eens bekijk.

Kunnen ze niet alle, buiten Marokko wonende Marokkanen terugschoppen naar eigen land, groot hekwerk eromheen bouwen, en een ieder die eroverheen probeert te kruipen afschieten?

Napalm eroverheen mag ook...... :D

Wat zeiden ze ook weer? Waar een klein land groot in kan zijn

Het waren ze wel overduidelijk:
Within seconds, the two somehow turned into seven — and five of them were ganging up on me.

Nou Wim waar blijf je? :D

Zo ..die hebben ze wel ernstig aangepakt :eek:. Jammer dat omstanders niet durfden te helpen.

Och hij heeft nog geluk gehad, eigenlijk moeten ze homo's van een hoog gebouw afgooien met de kop naar beneden.

Edit: dat moet dus niet van mij maar van de marokkaan (anders wordt er dalijk weer met strafpunten gesmeten)

Laatst bewerkt:
schit happends mate.. :P

k*t marokanen

Ik had het gelezen afgelopen weekend!
Stel tuig die Mocro's zulke lui moeten ze met een tank platrijden ( ik heb het over de slechten!!! )

toch weer goed voor de economie :rolleyes:

Corazon zei:
Dat Amsterdam bekend staat als 'homo-hoofdstad' levert de stad elk jaar miljoenen euro's op. Ik weet wel dat je het sarcastisch bedoelde hoor ;)

ja ik weet dat het een place to be is voor homo's
maar indien een amerikaan schrijft dat je er trappen krijgt
dan zit er de schrik goed in bij amerikaanse homo's die het toerisctische amsterdam eens willen bezoeken dit resulteert in minder inkomsten voor nederland =====> slecht voor economie

Voorbeeldje uit de praktijk: Van de 10 aangehouden personen in Amsterdam-West zijn er 9 allochtoon, waarvan er weer 8 Marokkaan zijn.

Echt een heel triest feit.

Ik las het al in de krant ja, en vermoedde al dat het om Marokkanen zou gaan, en ja hoor!

Maakt geen ruk uit, dan komen de sado-masochisten en andere idioten die van klappen houden naar NL in plaats van de homo's. :D

Hier wordt je voor niks voor je muil geschopt :thumbs: hoef je alleen maar hand in hand voor te lopen langs een paar mocro's - die duidelijk te herkennen zijn aan een licht getinte huiskleur, capuchon (om zich in te verstoppen bij foto's) swingend lopend alsof iedere schoen 25 kg weegt, als je ze aankijkt (of als ze denken dat je dat doet) je uitmaken voor varken, kl***zak etc. en inderdaad zoals onze Amerikaanse verbouwde homo vriend zegt zich vermenigvuldigen als konijnen als het om matten gaat en even zo snel weer weg zijn onder hun stoeptegel als de klus geklaard is of de hermandad in grote getale komt aanstormen. :thumbs:

Nee, dat komt wel goed met het toerisme

Ok, even mijn handtekening aanpassen, want ik kan dit wel blijven herhalen: 'Son, this country is going straight to hell'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven